Olen NIIN pettynyt suomi24-treffideittailuun:/
Olen tässä pari vuotta ollut itsekseni,ja koska en harrasta baareissa juoksemista,kokeilin ystävän innoittamana tuota väylää tavata mukavia miehiä.Olen 32-vuotias nainen,6-vuotiaan pojan äiti.
Takan siis 3 kuukautta,ja 3 tuttavuutta.
Ensimmäisen kanssa aika pian vaihdettiin numeroita,ja loputa tavattiin.Kaukaa otettu valokuva oli otettu ihan syystä kaukaa,paikalle löntysti hikinen,epäsiisti mies (ilmoituksessa "urheilullinen")vaikuttavalla kaljavatsalla.Ja ulkonäöstä sanon vain,että jos hän etsii ilmoituksessa kaunista naista niin kaukas liippaa omasta habituksesta.
Ilmoitin treffien jälkeen,että kiitos mutta en halua tavata enää.Sain haukut takaisin.
Mies 2
Samoin yhden lapsen vanhempi,kirjoitteli pitkiä meilejä ja vaikuttu supermukavalta,oli todella fiksun oloinen ja mukavan näköinen,tavallinen mies.Hän tuli kahville luokseni,ja tulimme hyvin toimeet,seuraavat treffit hänen luonaan jonne jäin yöksi ja oli todella herrasmies,ei siis yrittänyt mitään sänkytouhuja.
Sen jälkeen alkoivat typerät "pikkutuhmat" teksitiviestit,no ihan asiallisiakin oli joukossa,ja ajattelin vain että on hänen tyylinsä.3.treffit oli hänen luonaan,saunoimme ja katsoimme leffaa,ja luottamukseni herättyä vietimme yönkin yhdessä.Seuraavana päivänä hän lähetti pari viestiä työasioistaan,ja illalla taas jonkun mauttoman hyvänyöntoivotuksen,johon vastasin ihan asiallisesti,ja sitten ei sieltä enää mitään kuulunutkaan.Päättelin että haki sitä yhtä asiaa ja menetti mielenkiinnon sitten.Oma virheeni koko tapahtumaketju.
Mies 3.
Pari viestiä,ja pyysi numeroa ja lupaa soittaa.Näin tapahtui,ja sattumalta asumme ihan lähekkäin,treffit sovittiin perjantai-illaksi tässä lähellä olevaan ravintolaan.Mukava ilta,kiva ja symppis mies,seuraavana päivän kävimme yhdessä lenkillä ja olin hänen luonaan illalla vielä juttelemassa pari tuntia.Tällä kertaa olin hyvinkin iloinen,vaikka olen siis luonteeltani aika varovainen enkä innostu kovinkaan helposti.Kun ystävälleni mainitsin,että tapasin tällaisella nimimerkilä olevan miehen,ja että vaikutti mukavalta,meni ystävä vähän oudoksi.Kyseessä siis tämä jonka vinkistä tein profiilin,hänelläkin sellainen ko.palvelussa on.
Ystäväni oli käynyt kurkkaamassa miehen profiilin uteliaana,ja koska tästä ilmeisesti jonkilainen tieto sinne näkyy,oli mies eilen hänelle lähetellyt innokkaana viestiä ja toivonut live-tapaamista,sekä ilmoittanut olevansa seikkailunhaluinen ja aina valmis (en tiedä mihin..).Itse siis etsin vakaata ja turvallista ihmistä jonka kanssa elää ihan tavallista perhe-elämää,ja tämä tulee myös ilmoituksessani hyvin esille.Sitä en tiedä mitä kaverini sitten on miehen kanssa jutellut,eikä minulle kuulukaan,tämän miehen kanssa lähetimme pari tekstaria eilen mutta viimeisimpääni hän ei enää vastannut.
Eli luultavasti on hänkin jonkinlaista seksiseuraa etsimässä,vaikka ihan muunlaisen kuvan valitettavasti sain.
No,tässä ollaan taas aloituspisteessä ja mietin että ottaisinko koko profiilin pois.Kun normaalia,kilttiä suomalaista miestä ei tunnu löytyvän,tässä iässä ainakin minä olen jo nähnyt nuo baaritouhut ja juoksut aikaa sitten,en vain tunnu löytävän samanhenkistä miestä millään.
Tämä nyt oli tällainen tilitys,olisi kiva kuulla jos jollain olisi positiivisia kokemuksia.
Kommentit (45)
miesystävän, jonka kanssa olin tasan 2 vuotta. Toisena kesänä sain luvan kirjoitella muidenkin kanssa ja tavata ja tehdä mitä vain...ehdin tavata useamman miehen, kahden kanssa oli parin kuukauden ajan tiiviimpi suhde: vallan iloista ja vapaata seksiä:-). Tämä siis miesystäväni tiedossa ja hyväksymää. Tuolloin etsin ns. kavereita suomi24:ssa, mutta totta kai miehet kirjoittivat mitä kirjoittivat. Monen kanssa juttelin mesessä ja spostitse vaikka mitä. Mutta sitten..syksyllä 06 mulle kirjoitti nykyinen mieheni:-). Tapasimme, ja aika nopeasti oli selvää, että minä menen ja lopetan sen suhteen tämän vapaamielisen kanssa. Oli lokakuu. Seuraavana kesänä raivasimme talolle tonttia - meille oli tulossa ok-talo:-). Vuosi yhdessä rakentamista, ja nyt olemme asuneet talossa 1v8kk. Maalataan taloa, pihaa olen laittanut...ja siis tämäkin kultakimpale löytyi netistä, suomi24:sta:-)!
Suomi24-nettideiteistä miestä. Ehkä olen niin nirso tiettyjen asioiden suhteen :(
Mutta mukavia miehiä kyllä tapasin parikin kappaletta, eivät vain sytyttäneet oikealla tavalla.
Sun pitää vaan treffata liukuhihnalta enemmän niitä miehiä. trust me. Kaveri treffasi 200 ennenkuin löytyi se oikea! Ja riittää ne kahvit tms aluksi, ja tottakai ensin pitää tutustua netin kautta edes vähän, jotta raakkautuu pois ihan epäkelvoimmat.
Itse löysin tosi ihanan ystävän, ja toiseksi löysin tosi ihanan miehen, joka ihastui minuun oikopäätä. Itselläni tunteet vaan pysyi loitommalla, joten jouduin sanomaan ei kiitos.
Löysin samaan aikaan baarista kuitenkin aidon ihmissuhteen. Mutta miksei nettituttavuuskin olisi kelvannut, tuo joka ihastui minuun, oli just kunnollinen tavallinen mies. Harmittaa vähän hänen puolestaan, mutta elämä on joskus valintoja.
Sun pitää vaan treffata liukuhihnalta enemmän niitä miehiä. trust me. Kaveri treffasi 200 ennenkuin löytyi se oikea! Ja riittää ne kahvit tms aluksi, ja tottakai ensin pitää tutustua netin kautta edes vähän, jotta raakkautuu pois ihan epäkelvoimmat.
Itse löysin tosi ihanan ystävän, ja toiseksi löysin tosi ihanan miehen, joka ihastui minuun oikopäätä. Itselläni tunteet vaan pysyi loitommalla, joten jouduin sanomaan ei kiitos.
Löysin samaan aikaan baarista kuitenkin aidon ihmissuhteen. Mutta miksei nettituttavuuskin olisi kelvannut, tuo joka ihastui minuun, oli just kunnollinen tavallinen mies. Harmittaa vähän hänen puolestaan, mutta elämä on joskus valintoja.
mä tapasin pari viikkoa sitten niin hyvän miehen ja mietin, ettei semmoisia olekaan! Asiat kunnossa, ulkonäkö kohdillaan, hyvä työpaikka, lapsia (itsellänikin on), erosta sopivan pitkä aikakin jo jne jne. Ensimmäinen viikko oltiin tiiviisti yhdessä, ja oli yksi yhteinen yökin, mikä sekin sujui loistavasti.
Kaikki meni niin hyvin yksiin. Mies puhui, että odottaa meidän tulevaisuutta, että mitä tuleman pitää ja oli ns. selvät sävelet.
Ja mitä nyt? Parin, kolmen päivän viiveellä joku yksi perustylsä asiaviesti, missä ei ehdota tapaamista, eikä ole mitään henk.kohtaista.
Että näin Suomi24 löytyy niitä hyviä miehiä.. Mulla niin meni usko koko paskaan. Joo, ei ole sivuston vika, ja varmasti on hyviä miehiä muille osunut, mutta silti; oma usko lopahti niin totaalisesti.