Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhimman tytön kanssa kahdestaan vaateostoksilla!

Vierailija
26.07.2010 |

Oli tosi kiva reissu, saatiin hankittua kaikkea tarpeellista. Ja ennen kaikkea ekat rintsikat neidille! Ihanaa miten mutkattomasti 13-v. suhtautui rintsikoiden hankintaan. Löydettiin paljon ihania ja värikkäitä liivejä; kotiin asti tuotiin kolmet. En tiedä oliko äidille vielä ismopi juttu kuin tyttärelle... =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös siltä, että teillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. :)

Vierailija
2/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omien tyttärien kohdalla homma sujuu mutkattomammin. :)

t. kolmen tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös siltä, että teillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. :)

ap

Vierailija
4/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikun uudestaan kauppaan ostamaan valkoisia ja mustia, yksinkertaisia T-paitaliivejä.

Näin kävi meillä. No, voihan niitä kirjavia jossain joskus käyttää.

Vierailija
5/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ei laittanut tikkua ristiin tämän asian eteen, eikä muutenkaan tukenut minua naiseksi kasvamisessa vaikka olikin muilla tavoin huolehtivainen ja hyvä äiti. Kaverilta kuulin, kuinka äitinsä oli vienyt hänet rintaliiviostoksille 15-vuotissyntymäpäivien kunniaksi ja mietin, milloinkahan oma äitini kiinnittää asiaan huomiota. Lopulta totesin, että pitää varmaan itse hoitaa asia ja kävin itse ostamassa itselleni muutamat liivit.

Äitini loukkaantui teostani, vaikka oikeasti tarvitsin liivejä - olihan minulla rinnatkin! Silloin vain nielin kiukkuni ja tyydyin huomauttamaan, ettei alusvaatteita voi palauttaa kauppaan. Nyt toivon että olisin pitänyt puoleni ja kertonut hänelle, miten kavereideni äidit huolehtivat tyttäriensä tarpeista ja kasvusta naiseksi.

Ihanaa, AP, että suhtaudut asiaan noin luontevasti ja rakentavasti. Kuulostatte tervehenkiseltä perheeltä!

Vierailija
6/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikun uudestaan kauppaan ostamaan valkoisia ja mustia, yksinkertaisia T-paitaliivejä. Näin kävi meillä. No, voihan niitä kirjavia jossain joskus käyttää.

Kolmista liiveistä yhdet oli valkoiset, nehän käyvät minkä kanssa vaan. ja tyttö pukeutuu pääosin mustiin tai tummiin vaatteisiin, ei sieltä alta värikkäät liivit näy!

Joka tapauksessa, kasvavathan nuo rinnat vielä ja ei aikaakaan, kun on jo koon puolesta ostettava uusia!

ap

Vierailija
7/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, AP, että suhtaudut asiaan noin luontevasti ja rakentavasti. Kuulostatte tervehenkiseltä perheeltä!

Itse aikoinaan olin kurjassa tilanteessa, kun menetin äitini murrosiässä. Siksi moni asia on opettelemista, kun itselläni ei vastaavassa iässä äitiä enää ollut. Joka tapauksessa olen nyt tyytyväinen, että oma tytär osaa olla luonteva näissä jutuissa. Kasvamassa on kaksi pienempää tyttöä, jotka ottavat varmasti mallia isosta siskosta.

t. ap, joka on edelleen hymyssä suin asian tiimoilta!

Vierailija
8/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikun uudestaan kauppaan ostamaan valkoisia ja mustia, yksinkertaisia T-paitaliivejä. Näin kävi meillä. No, voihan niitä kirjavia jossain joskus käyttää.

Kolmista liiveistä yhdet oli valkoiset, nehän käyvät minkä kanssa vaan. ja tyttö pukeutuu pääosin mustiin tai tummiin vaatteisiin, ei sieltä alta värikkäät liivit näy! Joka tapauksessa, kasvavathan nuo rinnat vielä ja ei aikaakaan, kun on jo koon puolesta ostettava uusia! ap

Minä se niitä värikkäitä ja ihania olin ostamassa, mutta kotona tajusin, että ehkä klassinen valikoima ainakin alkuunsa olisi ollut fiksumpi...

se, joka palasi kauppaan

Vierailija
9/9 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmista liiveistä yhdet oli valkoiset, nehän käyvät minkä kanssa vaan. ja tyttö pukeutuu pääosin mustiin tai tummiin vaatteisiin, ei sieltä alta värikkäät liivit näy! Joka tapauksessa, kasvavathan nuo rinnat vielä ja ei aikaakaan, kun on jo koon puolesta ostettava uusia! ap

Minä se niitä värikkäitä ja ihania olin ostamassa, mutta kotona tajusin, että ehkä klassinen valikoima ainakin alkuunsa olisi ollut fiksumpi... se, joka palasi kauppaan

Mutta itse tyttö värit valitsi. Ei me kyllä montaa liikettä kierrelty; siellä missä kävimme, oli tosi paljon kivanmallisia värikkäitä liivejä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi