Miltei 10 vuotta ilman tv:tä elänyt nainen kaipaa vinkkejä hyvästä tv-sarjasta!
nyt on töllötin, ja haluaisin ostaa yhden sarjan monta kautta, jota tuijottaa putkeen. Mikä olisi sellainen sarja, joka on vain pakko nähdä? Täydelliset naiset? Lost? Grey's Anatomy? Vai mitä kaikkea niitä onkaan ollut...
ihan pihalla :)
Kommentit (15)
Miksi ihmeessä olet mennyt orjuuttamaan itsesi tv:llä?
että tiedät mistä tykkäät ja kuukauden päästä tulet tänne uudestaan kysymään niin että osaat kertoa edes hiukan mikä on mieleesi...
tai luetko kirjoja, ja millaisia? hömppäkirjallisuutta/pokkareita kuten himoshoppaaja, paholainen pukeutuu pradaan tms.. vai dekkareita vai...
jos yhden sarjan ostaa niin jokaisen naisen täytyy nähdä ehdottomasti sinkkuelämää!!!
Miltä kanavalta tuo How I Met Your Mother tulee?
Ylivoimaisesti paras komedia, mitä olen koskaan nähnyt, kannattaa siis tilata jostain tai (ette sitten kuulleet tätä multa) imuttaa netistä :)
Hei oletko seurannut lauantaisin (tv1) näytettävää Naisten etsivätoimistoa? Minisarjassa seuraavaksi 4osa mukaan pääsee vaikkei alkuja ole nähnyt ja löytyvät ehkä yle areenalta ensimmäiset jaksot.
Ja ehdottomasti kannattaa hankkia myös tallentava digiboksi! Onnea uudelle töllölle!
ehdottaa Naisten etsivätoimistoa ehdottanut
Mutta netissä olemme katselleet uutta amerikkalaista The Middle-sarjaa, joka kertoo keskiluokkaisen perheen keskiluokkaisesta elämästä keskellä ei mitään Indianassa.
Todella hauska, nautittava :)
Ainoa, josta olen ihan boxeja päätynyt ostamaan.
Itse olin ihan koukussa Lostiin. Mutta se on vähintään vaikeaselkoinen sarja ja ihan tolkuton paikkapaikoin. Täydelliset naiset ei sykähdytä ensinkään.
Frendit on ihan viihdyttävä mun mielestäni.
Samoin House
Tällä hetkellä mun pakkonähäjokajakso on True blood. Mulla on vissiin joku fiksaatio kaikenlaisiin kummallisiin sarjoihin :D
Twin Peaks, Villi Pohjola, Mullan alla. Ihan parhaita.
Roomaa, aiemmin luulin että se on ihan tylsä mut aika viihdyttävä se on.
Mikään sarja ei ole vaivan väärti.
Paitsi ehkä Frasier...
ääni Frasierille ja Houselle. Vanhemmista Villi Pohjola on hyvä. Lostista en tykännyt yhtään, enkä Täydellisistä naisistakaan, kamalia sarjoja
Grey's Anatomy
House
Weeds
How I Met Your Mother