Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö miehenne kotona...

Vierailija
25.07.2010 |

"kotihommia" siis siivoaa, imuroi, pesee pyykkiä ?

En uskalla edes tunnustaa kaikille tutuille, etten itse koske juurikaan imuriin ja mies vaihtaa/tuulettaa petivaatteet lähes aina ja pesee myös pyykkiä joka viikko. (Ja molemmat ollaan kyllä aika pedantteja eikä mies ole tosiaankaan mikään hissukka.) Onko muilla samoin ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa vielä ruokaakin.

Vierailija
2/5 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämän vuoden aikana jonka olemme yhdessä asuneet hän on tainnut imuroida kaksi kertaa, nekin kerrat niin että olen sanonut että nyt minä tiskaan ja sinä imuroit.

Kyllä mies kohtalaisesti pitää huolta kodistamme, pyykkiäkin pesee kun sukat ja bokserit loppuu :D Tiskaus tosiaan tuntuu ukolle olevan sitä lempipuuhaa, ja ylipäätään keittiön puhtaanapito (jep, liesi kiiltää :D). Vähän täytyy kyllä aina muistutella että mitäpä jos siivoaisit hieman, mutta toisaalta, mies ei tykkää elää sotkuisessa kodissa joten jos itsekin jätän siivoamatta ja astioita kertyy tiskialtaaseen ja villakoiria seinän varsille niin kyllä se siivoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyykkää ahkerammin ehkä kuin minä! Mutta minä viikkaan pyykit. Mut imuroi, siivoaa muutenki jos sillä on virtaa ja mulla ei. Ja sit joskus toisinpäin. Ei ole meille ihmeellinen juttu. Ollaan aina tehty yhdessä kaikki.

Okei, mä en korjaa autoa jne. mut autan kyllä siinäkin jos on tarvis.

4/5 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tekee lumityöt ja remonttihommat.

Siivoushommista hänelle kuuluu imurointi ja luuttuaminen.

Pyykkiin ei ole mitään asiaa puuttua.

"Kaikki värit ovat tummia"...

Vierailija
5/5 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aika vähäistä toi kodinhoito. Muta tekee sitten muita ulkohommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi