Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kiddy Comfort pro istuimesta?

Vierailija
25.07.2010 |

Olen tutustunut tähän istuimeen netissä, vaikutti todella hyvältä.

Haluaisin kuulla vielä käyttäjien kokemuksia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin voittanut monet selkä menosuuntaan istuimet törmäystesteissä. Esim Britax Multi-Tech selkä menosuuntaan istuin, jota olen pitänyt turvallisena, on saanut huonommat arvosanat juuri nokkakolarissa.

Ensin itsekin karsastin ajatusta naama menosuuntaan matkustamisesta, koska aina on toitotettu että lapsen kuuluu matkustaa selkä menosuuntaan. Mutta kun lukee testejä ja katsoo törmäysvideoita, selviää varsinkin videoista hyvin miksi Kiddy toimii. Kiddyssä törmäyksen energia kuoletetaan tuolin, palkin ja turvavöiden yhteistyöllä.

Selkä menosuuntaan penkit taas on niin tiukasti kiinni autossa, että kaikki törmäyksen energia kohdistuu selkänojaan. Tällöin, koska energia ei pääse välittymään muualle, kaikki energia välittyy kokonaan lapseen. Niskavammalta ehkä säästyy selkä menosuuntaan tuoleissa varmemmin, mutta sisäelimiin kohdistuvat liike-energiat kasvavat melko suuriksi.

Vierailija
2/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi!!! Hyvät testi arvosanat ja ihanan helppo käyttää!!

Aluksi mietin, että miten hyvin eläväinen lapsemme suhtautuu siihen palkkiin, mutta aika nopeasti siitä tulikin kiva juttu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se, ollaan oltu todella tyytyväisiä.

Tästä on aiemmminkin täällä kyselty kokemuksia. Kokemuksieni mukaan kohta joku mamma hyökkää huutamaan, olet huono äiti ja että lapsesi kuolee, kun tämä on kasvot menosuuntaan -istuin.

Mutta testimenestyjä se on, mahdoton kiinnittää väärin. Oikein hyvä istuin!

Vierailija
4/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä menosuuntaan istuttaminenhan on ihan suomalainen (ruotsalainen/pohjoismaalainen) tapa.

Muissa maissa lapset istutetaan viispistevöillä naama menosuuntaan heti kun kaukalosta siirrytään seuraavaan istuimeen.

Ja todellakin, testimenestyjä. Viisipistevöissä lapset niska on kovilla koska vain pää rytkähtää. Kiddyssä koko yläruumis "heilahtaa" jolloin rasitus niskalle on pienempi.

Suosittelen!

Vierailija
5/8 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja nopea kiinnittää :)

Vierailija
6/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tykätään kovasti :) turvallinen ja helppo, eikä mielestäni mitenkään hinnankiroissa.

Tyttö itse ottaa palkin ja laittaa sen hollille, itse vain kiiinnitämme vyöt, ja poislähtiessä itse nostaa palkin pois... ikää 1v 3kk :D

Vierailija
7/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ole läpäissyt ruotsalaistestiä jossa mitataan kaularangan kuormitusta?

Vierailija
8/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi hikoilee palkin takia kovasti varsinkin nyt kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi