Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitkä asiat sinua painavat nyt?

Vierailija
03.08.2010 |

Oon niin surullinen kaikesta, että haluaisin kuulla jos jollain muullakin murheita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro tätä ärsyttääkseni, vaan haluan vaan jakaa kokemukseni. Koin jotain itselleni erikoista Jumalan taholta ja koko päivän mulla on ollut uskomattoman rauhallinen, turvallinen olo, olen ollut iloinen, ellen suorastaan riemuissani (muista edes milloin tuollainen olo ollut viimeksi). Ihan vilpittömästi; kokeile Jeesusta, ellet ole sitä jo tehnyt.

Vierailija
2/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huutiksesta vaivalla 150€ ja heti piti viedä koira lääkäriin, maksoi lääkkeineen 140€. Käytännössä kaikki irtain on myynnissä että saadaan maksettua luottokorttivelkaa pois. On eletty miinuksella (josta tuo luottokorttilasku) monta kuukautta eikä pelastusta näy. Ainoa keino on saada tavaraa kaupaksi, muuten velka vain kasvaa. Eikä todellakaan tuhlata. Tänään hain äidiltä porkkanoita ja lihaliemikuutioita, jotta rahat riittivät ostaa kaupasta perunoita ja sipulia. Pakastimessa oli onneksi lihaa, niin sain päivällisen aikaiseksi. Toivottavasti sitä riittää huomiseksikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdekriisi, riittämättömyyden tunne,en pysty tyydytämään miestäni, stressi, liikaa töitä, koti ei ole sellainen kun haluaisin, epäonnistumiset monessa asiassa, lapsen sairaus.

Vierailija
4/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on reissuhommissa. LA lokakuussa.

Vierailija
5/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia murheita haluat kuulla? Tänään ei oo ollu minun päivä lainkaan. Kaikki mikä vaan voi epäonnistua on epäonnistunu... Päiväruoka paloi uunissa ja kaiken lisäksi oli kamalan tulista. Pyykkikone alkoi aamulla vuotamaan, lempi paita sotkeutui mustikkaan yms...

Sitten löytyy myös pitempi aikaisia ja vakavampia murheita kuten se että vähän aikaa sitten todettiin sellainen parantumaton sairaus joka ei kuitenkaan onneksi ole tappava siihen ei ole minkään laista lääkitystä. Lääkäri sanoikin ettei auta muu kuin tottua tai kärsiä. Opiskelut painaa päälle ja osa niistäkin on jo rästissä. Raha tilanne on kehno mutta töitä ei ole enkä opiskelujen rinnalla kyllä ehtisi tekemäänkään... Siinäpä niitä ensimmäisenä mieleen tulleita murheita. Toivottavsti teillä muilla kuitenki menee paremmin.

Vierailija
6/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumaton ja käsittelemätön riita, jota en jaksa alkaa setviä kun olen muutenkin niin uupunut.

Ja jo nyt etukäteen lapsen koulun aloitus, vaikkei edes aloita tänä syksynä. Saako iltapäivähoitoa ja miten selvitä aamusta jne.

Etukäteen murehtiminen on se tuottoisin laji: saa surra etukäteen ja vielä sittenkin kun se tapahtuu ja kärvistellä jälkeenkinpäin :o(

Vierailija
7/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kirjoiteltiin ja nähtiinkin ja sitten täysi stoppi kaikelle. Lähetin hänelle lahjankin eikä vastannut siihen yhtään mitään. Melko outoa. Ilmeisesti on loukkaantunut jostain, en keksi mistä. Mietin, että taidan sulkea koko ihmisen pois elämästäni, mutta silti haluaisin tietää syyn mistä veti herneet.

Vierailija
8/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuolemassa syöpään, kaksi pientä lasta alle 4 vuotta molemat, asuntovelka iso, miten tulee pärjäämään, miten lapsen pärjää isättöminä, miten itse jaksaa

Vierailija
9/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny oottelen leikkaukseen pääsyä.Toivottavasti se ny on ihan iisi juttu ja se miksikä lääkäri sitä eniten epäilee.Mulla ei meinaan fyysinen kunto riitä mihkään syöpähoitoihin kun en oo edellisestäkään toipunu.Siis edellisen hoidon jäljiltä kunto riitämätön uuteen.

Vierailija
10/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aloittaa heti yrittämään uudestaan raskaaksi tulemista, mutta mies lähtee viikonloppuna työmatkalle.

Kaverini tulee huomenna käymään, vaikka hänen kummatkin lapset ovat vatsataudissa. Harmittaa jo nyt, että tartuttavat satavarmana taudin minuunkin (muutenkin huono vastustuskyky).

Vierailija
11/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta stressaa jo valmiiksi, kun pitäisi olla huomenna ja ylihuomenna pitkä päivä (n. 6-24 ja 7-18) töissä. Olen nyt muutenkin ihan puhki.

Onneks ei oo lapset kotona, ettei tarvitse heistä huolehtia, tänäänkin olin ylitöissä.

Vierailija
12/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä ovat nyt sitten mun henkilökohtaisia murheita, enkä niitä pode sen enempää. Ymmärrän, että murheeni ovat pieniä ja monella on asiat oikeasti huonosti.

- Muutto ja remontin loppuun saattaminen stressaa.

- Kolmen pienen vanhemmuus stressaa välillä. Kun oma väsymys on valtaisa, niin hermot tuntuvat olevan erityisen lyhyet. Eli lyhytpinnaisuus stressaa, en tahtoisi olla niin usein pahantuulinen lasteni edessä.

Vierailija
13/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkkasi alkoivat tänään (ti), niin tuskin olisit viikonloppuna raskatumassa, vaikka seksiä harrastaisittekin.

Toivottavasti pian tärppää!

Haluaisin aloittaa heti yrittämään uudestaan raskaaksi tulemista, mutta mies lähtee viikonloppuna työmatkalle.

Kaverini tulee huomenna käymään, vaikka hänen kummatkin lapset ovat vatsataudissa. Harmittaa jo nyt, että tartuttavat satavarmana taudin minuunkin (muutenkin huono vastustuskyky).

Vierailija
14/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimaa toivon sinulle kaiken tuon keskellä. Väärin, niin väärin on viedä nuori ihminen, jolla olisi vielä tehtävää..

Mies kuolemassa syöpään, kaksi pientä lasta alle 4 vuotta molemat, asuntovelka iso, miten tulee pärjäämään, miten lapsen pärjää isättöminä, miten itse jaksaa

Vierailija
15/15 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten huonosti olen kohdellut läheisiäni, itsekkäästi purkanut patoumiani heihin. Kaduttaa ja tahtoisin muuttua, mutta se on vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä