Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erosin lasteni isästä ja pääsin samalla eroon ärsyttävästä äidistäni.
25.07.2010 |
Marttyyriäitini ei pidä enää yhteyttä (onneksi), koska hänen mielestään erosin turhaan lasteni isästä, koska syy eroon oli vain kyllästyminen.
Ärsyttävä äitini kitkutteli 30 vuotta väkivaltaisen alkoholistin kanssa aviossa, kunnes onneksi leskeytyi 3 vuotta sitten.
Hyvä, pääsin kahdesta ärsyttävästä ihmisestä eroon samalla kertaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa