Lohja/Virkkala
kuulisin mielelläni ajatuksia ko. paikoista asuinalueena. mitä hyvää, mitä huonoa, sopiiko lapsiperheille, onko hyvät pk:t, koulut, harrastusmahdollisuuksia? onko ihan mahdoton ajatus, jos aikoo käydä pk-seudulla töissä?
kaikki (asialliset) kommentit otetaan mielellään vastaan!
Kommentit (27)
Virkkala on nuhjuinen? onko siellä paljon sos. ongelmia vai mitä tällä tarkoitetaan? tosiaan, kun itse ollaan siellä vaan ajeltu taloja katselemassa, niin pinnalta näyttää ainakin tosi kauniille. kuulisin kyllä mielelläni näitä neg. näkökulmia myös ja ihan perusteluineen.
mua ei itseä jotenkin se lohjan keskusta niin vedä puoleensa, vaan virkkalassa nimenomaan noi kauniit talot ja tontit sekä "kyläfiilis". noita muita mainittuja kaupunginosia en tunne yhtään. olennainen osa haavetta on vanha talo.
osaatteko arvioida, onko tuon talon hinnassa ilmaa ja jos, niin minkä verran suunnilleen?
Suomen hirveimpänä "keskustana". Joku fiksu veti 70-luvulla kaikki vanhat rakennukset nurin ja rakensi tilalle betonilaatikoita ja vieläpä harvinaisen rumia sellaisia ja siinä sivussa teki järjettömiä liikenne järjestelyjä. Mutta okt-alueet on silti kauniita, vanhoja vehreitä puutarhoja ja taloja eri vuosikymmeniltä.
Itsekään en käy Virkkalan keskustassa kuin postissa ( tai siis Valintalossa), mutta ei se nyt mikään alamaailman keskus ole. Niitä spurguja löytyy ihan yhtä lailla Lohjan keskustasta tai Helsingistä, niitä nyt vaan Suomessa on.
helvetin kallis, itse ostettiin 250 000€ vasta valmistunut ja gruotilasta.
Muistelen että olis ollut myynnissä muutama vuosi sitten...kertaalleen
Entä ihmisiin tutustuminen onko hankalaa, minkähenkisiä?
en tajua miten niin moni näyttää tässäketjussa ihannoivan virkkalaa....
mielestäni virkkalan keskusta on todella nuhjuinen laitapuolen kulkioiden alue,niin sanottua lohjan huonoa aluetta,räkälämäinen ilmapiiri,sinne en itse mistään hinnasta muuttaisi enkä käytä virkkalan palveluja...paitsi postipaketin joudun noutamaan virkkalan postista kun asun itse vappulassa niin paketit menee sinne.
vappulasta on mielestä todella lyhyt kävelymatka cittariin,jyskiin yms ojamolla sijaitseviin kauppoihin,lohjan keskustaankin tulee käveltyä välillä rattailla (oisko matka noin 4-5km,ei paha mielestäni)
muita hyviä alueita vappulan lisäksi esim gunnarla
mutta virkkala,mä oksennan..