Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unikoulusta

Vierailija
24.07.2010 |

onko sulla kokemusta unikoulusta? meillä 6kk lapsi ja unikoulua aloitettiin just. :( ei nuku muuten kuin tissille. päiväunillekin pitä nukuttaa:(

mieheni on nyt nukuttamassa pieentä ja itse en kestä kuulla itkua:/ olis helpompaa hälle ku antas tissin suuhun ja pian nukahtais.. nyt jo itkeny ntunnin verran:(

miten teillä on mennyt? kertokaa kokemuksia!

kiitos. ja vinkkejä ja apuja..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikoulu oli sitten paljon myöhemmin. Väsymyksesi takiako pidätte unikoulun jo nyt? Muusta syystä on kyllä aivan tarpeetonta MINUN mielestäni.

Vierailija
2/6 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse väsynyt, vai menossa töihin vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyyn itsenäisesti ilman tisua vai kuinka? Alotus kaipaisi hieman selvennystä eli tissille nukahtanut illalla nukkumaan, onko sitten siiretty omaan sängyyn vai nukkunut vieressä jne.

Vierailija
4/6 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvo taitaa tulla vaan liian myöhään... :/

luepa viestisi uudelleen; kyse on VAUVASTA, hänen kuuluu saada tissiä ja hänet kuuluu nukuttaa jollei itsenäisesti nukahda (harvat tuossa iässä). tätä palstaa kun luen, tulee mieleeni liian usein: missä teidän äidinrakkaus ja -vaisto on? ootteko niin sivistymättömiä, ettei teillä ole minkäänlaista kehityspsykologian tuntemusta? pahaa tekee, kun itkevää vauvaasi ajattelen... :(

Vierailija
5/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itkut ja ilta/yömarinat kestävät sen mitä kestävät.

En tuota ymmärrä, sillä itku ON lapsen tapa viestiä. Ei raukka muuten pysty.

T: kolme lasta synnyttänyt ja enemmän ja vähemmän valvonut

Vierailija
6/6 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 kk tyttö, joka nukahtaa vain tissille ja herää yöllä monta kertaa.

Ostin Elizabeth Pantleyn kirjan Pehmeä matka höyhensaarille, joka on hellä tapa saada vauva nukkumaan läpi yön. Siinä vauvaa ei huudateta yhtään ja tapoja on erilaisia. Kauanhan se kestää, mutta nopeasti tuloksia on turha odottaakaan, kun edetään pienin askelin. Huudattamaan en lasta ala. Jos aloittamani unikoulu ei tuota tulosta, niin ei voi mittään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän