Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kestä tätä!

Vierailija
24.07.2010 |

Mies käyttäytyy todella inhottavasti ja alistavasti minua kohtaan. Tulee 5cm päähän nenästä ja saattaa olla vihan kiihkossa. Yritän olla tyyni siinä tilanteessa mutta tekisi mieli itkeä. Lapset näkee kaiken. Saattaa kävellä kädet nyrkissä ja korostaen fyysisyyttään...uhkailee fyysisyydellään riidoissa. Olen rikki.Harmittaa lasten puolesta. Meillä 2 pientä lasta. Olen kerran lähtenyt lasten kanssa mummolaan tälläisen uhkailun jälkeen ja nyt uhkailee sosiaaliviranomaisilla että hän ilmoittaa heille jos vien lapset. Nytkin lasten kanssa kaikki ok, mutta keskenämme emme ole puhuneet kohta aamun jälkeen. Molemmat vaan lasten kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta uhkailustaan? Kerro jollekin tilanteestanne. Kerro, että pelkäät, pidä myös päiväkirjaa äläkä koskaan lähde ilman lapsianne. Ja mieti, haluatko elää loppuelämäsi näin tai ehkä pahemminkin.

Vierailija
2/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ole sosiaaliviranomaisuhkailuihin tarttunut mitenkään. Hän selvästi vaan pelkää ja provosoi. Laitoin sen kerran muistiin kun hän meni liian pitkälle ja lähdettiin lasten kanssa. Sanoin sen myöhemmin vahingossa johon hän sanoi, että hän on laittanut muistiin kerrat jolloin olen uhkaillut itsemurhalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kovaa henkistä väkivaltaa. Ja jos sinusta tuntuu, että väkivallan uhka on jatkuvasti ilmassa ts. sinua pelottaa, niin menkää heti turvakotiin, ja kerro siellä tilanne.

Kylmä totuus on että tuollaiset äijät uhkeilee lasten viemisellä äidiltään, mutta viikossa ne huomaa, ettei ne jaksa lapsielämää. Sitten ne saakin ikuisen syyn haukkua äitiä, kun hän vei lapset.

Siis kysy itseltäsi, onko kotona pelottavaa. Jos on niin ero heti. Ei kotona kenenkään pidä pelätä.

Vierailija
5/5 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys on siitä että henkisesti rankkaa tämä. Läheiseni huomaa että kaikki ei ole ok. Riidoissa tilanne kärjistyy aina tuohon uhkailuun. Muuten olemme aika paljon omissa oloissamme tietokoneilla. Ei yhteistä tekemistä, Olen masentunut ja mies tietää...ei yritä piristää tai muutenkaan tukea. Joudun erikseen pyytämään ja sitten vastaus on hänen mielialastaan kiinni.

En jatkuvasti pelkää ja en tiedä uskaltaisiko todella lyödä...jos tekisi sen niin voisi ehkä mennä pidemmälle katumapäällä? Henkistä väkivaltaa ollut alusta asti 11v, en tiedä millaista olisi irrottautua, Ja millaista lasten on kasvaa kodissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi