Puhuuko miehesi suhdeasioistanne oma-aloitteisesti?
Minun mieheni ei todellakaan niin tee. Suhteen tila on minun harteillani. Mies haluaa ilmeisesti vain olla kuin mitään ei olisi ollutkaan.
Esimerkki: mieheni käyttäytyi tosi huonosti eräässä tilaisuudessa. Minun iltani oli pilalla, selvä se, ja hän häpäisi itsensä ja minut. Sanoin hänelle seuraavana päivänä, että en ymmärrä, mitä tekemistä minulla on sellaisen ihmisen kanssa. En halua sellaista enää elämääni. Nyt meillä olisi kahdenkeskinen hetki puhua. Mitä tekee mies? Touhuaa normaalisti ja lähti juuri asioille. Olen siis kertonut, että en jaksa häntä enää, mutta hän ei ole moksiskaan. Mitä tällaisessa tilanteessa pitää tehdä?
Kommentit (4)
Ei ne näe siinä mitään puhuttavaa.
Jos jonkun mies puhuu niin se on homo tai sitten jotenkin olmi.
Miehesi on normaali kaksilahkeinen.
Jos nainen haluaa puhua, niin koskaan ei ole hyvä hetki siihen. Tai sitten jos puoliväkisin saa keskustelun alulle, niin miehen mielestä asiat on käsitelty jo viidessä minuutissa ja kaikki taas hyvin. Hän ei voi ymmärtää, miksi samoista asioista pitää taas jauhaa"... Sitten kun itse lataat kaikki pöytään ja annat tulla mikä mieltäsi painaa,niin seurauksen on joko mykkäkoulu tai sitten "ota tai jätä"-mentaliteetti. Uskomatonta, miten niin moni mies ei pysty katsomaan peiliin, kun suhteen tilasta ja varsinkin ongelmista on kyse. Mies kun ei suostu myöntämään, että itsessäkin voisi olla jotain vikaa=/
mutta jos minä haluan nostaa jonkun suhteen ongelman esille, joudun olemaan aika tarkka ja selkeä tuodessani sitä esille. Muuten hän ei tajua, mitä tarkoitan.
en osaa neuvoa mitenkään, itse painiskelen saman ongelman kanssa (monen muun ohella)
tsemppiä. Kerro mullekin, jos joskus löydät jonkun ratkaisun.