G: mitä miehesi kokkaa tänään?
Kommentit (13)
Eipä kokkaa mies mitään tänään, kun en anna. Ei saa keittää edes kahvia.
Eikä yleensä kokkaa soppia, usein tekee pastaa, jos ruokaa tekee, esim carbonaraa tai pesto-chorizo-pastaa.
vittu mitään!!!! kokkaiskin joskus.eipä osaa tarjota lapsellekkaan muuta kuin munia ja jotai makkaraa,tai pekonia ja tän ikänen lapsi ei tarvii niitä vaan kunnon ruokaa
ei juuri kokkaa. Minä olen meillä ruokavastuussa. Hän tekee kyllä ihan hyvää ruokaa jos on sovittu, minä pyydän tai jos mulla on tosi huono päivä.
Jos kysymyksesi koskettelee kuohuttavaa ihmissuhdedraamaa, niin täytyy sanoa, että onneksi esitit tuon kysymyksen! Osaan taas arvostaa miestäni siinä, että hän ei anna minulle aihetta närkästyä hänen teoistaan. Toki joskus närkästyn pikkuasioista, mutta ne ovat oikeasti niin pieniä, että niistä selviää pikku suutahduksella.
Kun ajattelen asiaa tästä näkökulmasta, niin täytyy todeta, että arvostan miestäni tässä suhteessa paljon.
ja illalliseksi on luullakseni tiedossa lohta.
juustokeittoa, pihvejä, valkosipuliperunoita, mansikka sorbettia, hedelmäsalaattia, marinoituja mansikoita....Ja paljon muuta.
Mies on kokki. Tänään töissä, kotona se ei varmaan jaksa kokata yhtään mitään, syötiin juuri lasten kanssa pakastepizza! :)
Ja kyllä, osaan minäkin kokata, tultiin just kotia kaupungilta, ei jaksa/kerkeä kokata kun lapset huutaa nälkäisinä.
Minulle ihanan salaatin =)
Kiitos Kari
teki mustikkakiisselin
mä hain sitten päivälliseksi mäkkäritlä meille ruokaa
kokin kanssa, eikä se kyllä koskaan kotona ruokaa laittanu..haki aina jotain pitsaa tai mäkkii tms..
Kulta sä oot ihana! Nyt tuun antamaan sulle halauksen ja piiitkän suukon (jos kestät sillileivän tuoksua :)
Kokki kokkailee myös kotona ihania ruokia.
Jos on pitkä päivä/ilta töissä, ei ehdi kotona kokkailla, muulloin kyllä, ja mielellään kokkaileekin, onneksi.
Mutta kyllä meillä olen minä joka paremman "sopan" osaa keittää, ja siitä riittää iloa aina moneksi päiväksi! ;)
siis miehen laittamana. Stockan herkusta äyriäismix, tonnikalaa, simpukoita, katkarapuja, mustekalarenkaita ja tietty vihanneksia, itämaista kastiketta ja jasmin riisiä...nam. Huomenna kanavartaita ja kreikkalaista salaattia :)
ja salaatin
jälkiruualski lettuja hillolla ja kermavaahdolla