Vanhanen erosi Mertalasta tekstiviesteillä
Keskenkasvuisen käytöstä. Kypsästi ajatteleva aikuinen olisi kertonut erosta kasvotusten.
Kommentit (23)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010072412086655_vi.shtml
IS: Vanhanen erosi tekstiviestillä
Lauantai 24.7.2010 klo 08.44
Ilta-Sanomien mukaan Matti Vanhanen jätti kihlattunsa Sirkka Mertalan tekstiviestien välityksellä.
Sirkka Mertalan ja Matti Vanhasen kihlaus on ohi. (MINNA JALOVAARA)
Lehden tietojen mukaan Vanhanen teki noin kolme vuotta kestäneestä suhteesta lopun tekstiviesteillä. Kihlaus purkaantui heinäkuun alussa.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan Mertala ja Vanhanen eivät ole puhuneet koko kevään aikana paljon keskenään.
- En halua kommentoida. Yritän nyt pysyä yksityishenkilönä, kommentoi Sirkka Mertala eroa puhelimitse lehdelle.
Sirkka Mertala ja Matti Vanhanen pitivät suhteensa alkutaipaleen salassa. Julkisuuteen pari tuli Emma-gaalassa 2008 ja virallisesti samana keväänä presidentti Tarja Halosen järjestämillä diplomaattipäivällisillä.
Vanhanen erosi myös edellisestä naisystävästään Susan Ruususesta (ent. Kuronen) tekstiviestillä.
IL
Ile ja Masa varmaan keksis hyviä juttuja keskenään noista naissotkuistaan. Kumpikaan ei näköjään virheistään opi, tai sitten ne eivät pidä kyseisiä asioita edes virheinä vaan normi miesmeininkinä:)
kun Vanhanen oli päättänyt lähteä politiikasta.
vaikka sairastuisi vakavasti tai jotain muuta vakavaa hänelle tapahtuisi, niin siitäkin vedettäisiin jotkut riemuotsikot, ja silloinkin jollain tapaa yritettäisiin syyllistää Vanhasta. En vain tajua, että mitä se ihminen teki ansaitakseen tämän kaiken paskan.
Kyllähän erosta pitää keskustella. Tulee mieleen, että on käyttänyt Mertalaa vain hyväkseen.
vaikka sairastuisi vakavasti tai jotain muuta vakavaa hänelle tapahtuisi, niin siitäkin vedettäisiin jotkut riemuotsikot, ja silloinkin jollain tapaa yritettäisiin syyllistää Vanhasta. En vain tajua, että mitä se ihminen teki ansaitakseen tämän kaiken paskan.
aiemmin tullut todistetuksi, että on aivan "munaton mies". Toistaa samaa toimintamallia kerrasta toiseen. Tässäkin tapauksessa vältellyt kihlattuaan toista kuukautta, aikuinen mies! Taitaa ex-vaimo olla onnellinen, että pääsi moisesta tossukasta eroon. Onneksi kohta nuo jututkin kyseisestä miehestä loppuu, kun jättää eduskunnan.
ihan kummalliseksi. Miksi tuo Susanin jättäminen tekstarilla on muuttunut ihan faktaksi, kun asia ei ole kummankaan kertomuksen mukaan mennyt niin? Miten musta voidaan kääntää valkoiseksi, kun sitä vaan hoetaan tarpeeksi totuutena.
Samoin, mä en hetkeäkään usko, että Vanhanen oikeasti jätti Mertalan yhdellä tekstarilla. Varmaan asiasta on puhuttu ja tekstareillakin viestitelty sitä, missä mennään. En usko, että yhtäkkiä vaan pomppasi Mertalan kännyyn viesti, jossa luki "dumps".
Vanhanen voi olla munaton tyyppi jättämään toisen, mutta ei nyt ihan kaikkea legendaa kannata uskoa, mitä lehdissä kirjoitetaan. Vähän mediakritiikkiä mukaan, kiitos!
ei ole valhetta.
ihan kummalliseksi. Miksi tuo Susanin jättäminen tekstarilla on muuttunut ihan faktaksi, kun asia ei ole kummankaan kertomuksen mukaan mennyt niin? Miten musta voidaan kääntää valkoiseksi, kun sitä vaan hoetaan tarpeeksi totuutena. Samoin, mä en hetkeäkään usko, että Vanhanen oikeasti jätti Mertalan yhdellä tekstarilla. Varmaan asiasta on puhuttu ja tekstareillakin viestitelty sitä, missä mennään. En usko, että yhtäkkiä vaan pomppasi Mertalan kännyyn viesti, jossa luki "dumps". Vanhanen voi olla munaton tyyppi jättämään toisen, mutta ei nyt ihan kaikkea legendaa kannata uskoa, mitä lehdissä kirjoitetaan. Vähän mediakritiikkiä mukaan, kiitos!
saa sellaisen kuvan, että te uskotte jotain tarkoitushakuista lööppiä lukematta koko juttua ja yksinkertaistatte asian. Usein jo pelkästään jutun lukemalla, asian monipuolisuus aukeaa ihan toisin.
Mä en tiedä edelleenkään Vanhas-Masan jättämistavoista, mutta minusta se Ruusus-uutisointi tekstarijättämisestä tekee iltapäivälehdistä jo epäluotettavia. He toteavat joka jutussa saman tarkoitushakuisen puolivalheen faktana. Tälläkin kertaa lopussa luki, kuinka Vanhanen jätti myös entisen naisystävänsä tekstarilla. Ja sehän ei mennyt tunnetusti niin...:)
Vanhasella ja Mertalalla oli keskenään sopimus, että Mertala edustaa korvausta vastaan muka-kihlattuna Vanhasen pääministerikauden ajan. Nyt edustusmuijalle ei enää ole tarvetta ja "kihlaus" purettiin. Miten muuten muka Mertala olisi ollut niin täydellinen edustamiseen, ja niin selvästi erilainen kuin Vanhasen aikaisempi naismaku? Sehän on aiemmin tykännyt pienistä, pyöreähköistä, lyhyistä ja tummista naisista, jos sen ex-vaimoa ja Susania katsoo. Siis täydellisesti Mertalan vastakohdista.
kuinka mies yhtäkkiä tyhjentää koko elämänsä ilman näkyviä, selviä selittäviä tai pakottavia syitä. Ura, parisuhde, asuinpaikka... Miksi?
huolimatta sopii Masan naismakuun. Merja, Susan, Sirkka ja sitten nämä flirttikaverit kuten Drita -> isonenäisiä naisia kaikki. Matilla itsellään on muuten mieheksi nökö ja minusta pieni nenä on todella epäseksikäs miehellä! Ehkä yrittää jotenkin kompensoida oman nenunsa kokoa etsimällä naisia, joilla on kunnon tuulenhalkaisija...:)
henkilökohtaiset ja syvästi inhimilliset syyt? Tuskin jalkaleikkaus. Onkohan hän masentunut tai jotenkin vakavasti sairas?
kuinka mies yhtäkkiä tyhjentää koko elämänsä ilman näkyviä, selviä selittäviä tai pakottavia syitä. Ura, parisuhde, asuinpaikka... Miksi?
Ehkä joskus nämä asiat selviävät, ehkä ei. Uskon kuitenkin, että jotain isompaa on tapahtunut/tapahtumassa.
ihmisestä jota aina kiusataan. Just tollaset tyypit joutuu aina työpaikoillaankin kiusatuiksi. Tuollaiset jotka ei osaa pitää puoliaan.
Mulla on kyllä sympatiat vanhasen puolella. Että noi jaksaa noi iltapäivälehdet sitä kiusata!
Ja suurin osa noiden iltis ym. seiska lehtien toimittajista on pahansuopia juoppoja. Olen nähnyt niitä työni puolesta monia. Olen töissä hotellissa missä noita toimittajia ja julkkiksia ravaa harva se päivä.
työpaikkakiusatut ihmiset pääministeriksi useaksi vuodeksi?
ihmisestä jota aina kiusataan. Just tollaset tyypit joutuu aina työpaikoillaankin kiusatuiksi. Tuollaiset jotka ei osaa pitää puoliaan. Mulla on kyllä sympatiat vanhasen puolella. Että noi jaksaa noi iltapäivälehdet sitä kiusata! Ja suurin osa noiden iltis ym. seiska lehtien toimittajista on pahansuopia juoppoja. Olen nähnyt niitä työni puolesta monia. Olen töissä hotellissa missä noita toimittajia ja julkkiksia ravaa harva se päivä.
Suurin legenda on, että Vanhanen olisi dumpannut Ruusus-Kurosen tekstarilla. Vanhanenhan kertoi asian ja Susan myönsi, että niin se meni oikeasti. Eli asia oli keskusteltu autossa jossain parkkipaikalla. Tuon jälkeen Ruusunen laitti perään vielä tekstarin, johon sai vastauksen jotain tyyliin "eiköhän se ollut tässä". Itse jättäminen siis tapahtui kasvotusten... Näin se oli mennyt kummankin kertomuksen mukaan. Lehdissä se vaan vääntyi tekstarijättämiseksi, kun Susan kertoi tuosta tympeästä tekstarista, jonka oli saanut itse jättämiskeskustelun jälkeen.