Onko sinulla tällä hetkellä juuri sellainen asunto, jollaisen halusit?
Kommentit (13)
Kyllä. Täydellinne sijainti ja asunto on viihtyisä ja kodikas.
Vierailija kirjoitti:
Asunto on todellaihana, mutta sijainti ei ole alueella, missä haluaisin.
Mulla just päinvastoin! Sijainti on paras mahdollinen, mutta asunto ei.
Periaatteessa. Meillä on minusta juuri minun tyyliseni talo. Ruokailutila saisi olla isompi, ja mies kaipaa kellaria. Mutta muuten täydellinen.
Meillä on asunto ja alue juuri mielestäni napakymppi eli tykkään todella. Mieheni kaipaa saunaa ja autotallia/talleja, jotka aiemmassa asunnossa olivat. Aiemmasta minä taas en tykännyt sijaintinsa vuoksi.
Muuten on, mutta kaipaisin lisää tilaa. Asun yksin noin 85m2 omakotitalossa. 110-vuotias, ihana, vanha hiorsitalo, lasikuisti, 1-tasoinen (vintti on säilytystilaa), ihana oma puutarha, jossa pioneja, omenapuita ja nurmikkoa, hyvä sijainti, kaunista, 3 tulisijaa, joita käytän lämmityskaudella, mahdollisuus viljellä.
Ei ole, minulle. Mies tykkää kyllä. Puuttuu khh ja hitusen isompi tontti sekä isompi keittiö.
Ei ole. Asunto on nykyisin ehkä sopivan kokoinen, kun lapset ovat alkaneet muuttaa pois kotoa, niin ei ole enää niin ahdasta. Mutta remonttia tämä kovasti kaipaisi, keittiö ja kylppäri on kamalassa kunnossa. Olisi hienoa kokea sellainen, että muuttaisi aivan uuteen asuntoon, missä kaikki olisi uutta ja siistiä.
Ei. Haluaisin merenrantaan hirsiseen, hyvin moderniin ja pieneen taloon. Tämä on kuitenkin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Muuten on, mutta kaipaisin lisää tilaa. Asun yksin noin 85m2 omakotitalossa. 110-vuotias, ihana, vanha hiorsitalo, lasikuisti, 1-tasoinen (vintti on säilytystilaa), ihana oma puutarha, jossa pioneja, omenapuita ja nurmikkoa, hyvä sijainti, kaunista, 3 tulisijaa, joita käytän lämmityskaudella, mahdollisuus viljellä.
Miksi kaipaat lisää tilaa, onko tavaraa kertynyt liikaa? Se on yleisin syy "tilanpuutteeseen". Karsi, karsi!
Kaikki muu täydellistä mutta äänieristys vähän huono. Tosin kivat naapurit ja täysin normaaleja elämisen ääniä ja siinä 22-23 jälkeen yöllä hipihiljaista.
Talo on ihana! Huolella saneerattu, ihana piha ja sisustus ja huoneratkaisut. Mutta väärässä maassa.
Tälle elämäntilanteelle ihan ok vuonra-asunto kerrostalosta, mutta kyllä haaveilen omasta isommasta, mieluiten omakotitalosta.
Asunto on todellaihana, mutta sijainti ei ole alueella, missä haluaisin.