Olen 36 v ja eroni jälkeen alkanut harrastaa seksiä parikymppisten kanssa - oonko kauhee?
Kommentit (52)
Mun äitini sai minut ollessaan 18v,sille tuli menovaihe kun olin teini... asuimme suht pienessä kunnassa,noin 12 000 asukasta. Miten monta kertaa HÄPESIN äitiäni kun hän toteutti itseään näiden parikymppisten kollien kanssa. Ei ollut kiva kuulla koulukamuilta että joo,"kävin panees äitiäsi",tai "sun äitisi anto mun veljelle". Hei ylä-asteen jä'lkeen muutin todella kauas kotikylästäni. Joten kantsii harkita minkäkokosessa pitäjässä nuoria miehiä pyörittää ja onko sulla lapsia? ja jos on niin minkä ikäsiä ne on? ettei niiden tarvi kuulla tosta jatkuvasti.
Mulla ja äidilläni oli melkoset riidat aiheesta,äidin mielestä s eoli niin siistiä panna 19v tyyppejä ja ei ollut kiva kuulla juttuja omasta äidistä kun jätkät naureskeli silel selän takana ja sitä pidettiin kylän yleisenä jakorasiana.
Lähes sama tarina minulla.... Mutsilla oli ihan hirveitä hoitoja... sit ne pikkukundit yritti muakin kun baarissa nähtiin. Eipä ole koskaan ollut mutsin kanssa mitkään lämpöiset välit johtuen just tosta sen sekoilusta.
ja olen 35 lapseton sinkku. Jotain yli 45 vuotiaita en voisi edes katsella, yök.
Ensinnäkin jos ei olla samalla tasolla henkisesti, niin se on jo hyväksikäyttöä naisen taholta. Pojathan nyt ovat aina valmiina ja kenen kanssa tahansa. He eivät osaa ajatella mahd. seurauksia tulevaisuudelleen ja ovat myös emotionaalisesti herkässä vaiheessa.
Toiseksi vaikka yrität paikata irtoseksillä sitä tyhjyyttäsi, se ei onnistu kuin hetkeksi! Yhtä lyhytaikainen apu kuin alkoholi. Sinun pitää kohdata omat tunteesi eikä paeta niitä. Selvitä tunne-elämäsi solmut.
Eikös tässä ollut kyse parikymppisistä nuorista miehistä? Ts. aikuisista. Ei se mitään hyväksikäyttöä ole, jos kaksi tervettä aikuista on keskenään.
Ja minusta on aika halveksivaa tuollainen "pojathan on aina valmiina"-puhe. Olen itse 23v ja ympäriltäni loytyy kyllä runsain mitoin kypsiä, ajattelevia ja tuntevia nuoria miehiä ikähaarukassa 19-25.
Eihän sekään, että seitsemänkymppinen on kypsempi ja kokeneempi kuin nelikymppinen tarkoita, että nelikymppinen on lapsi ja vaiheessa.
harrastin tuota ihan samaa. Hauskaa oli kaikilla. Sitten löysin elämäni rakkauden, pari vuotta seurusteltu, ollaan nyt menossa naimisiin. Ja mä oon 14 vuotta vanhempi kuin mies:)
tääl olis 25v komee nuori mies jota kiinnostaisi kovasti vanhemman naisen seura ;)
Mun äitini sai minut ollessaan 18v,sille tuli menovaihe kun olin teini... asuimme suht pienessä kunnassa,noin 12 000 asukasta. Miten monta kertaa HÄPESIN äitiäni kun hän toteutti itseään näiden parikymppisten kollien kanssa. Ei ollut kiva kuulla koulukamuilta että joo,"kävin panees äitiäsi",tai "sun äitisi anto mun veljelle". Hei ylä-asteen jä'lkeen muutin todella kauas kotikylästäni. Joten kantsii harkita minkäkokosessa pitäjässä nuoria miehiä pyörittää ja onko sulla lapsia? ja jos on niin minkä ikäsiä ne on? ettei niiden tarvi kuulla tosta jatkuvasti.
Mulla ja äidilläni oli melkoset riidat aiheesta,äidin mielestä s eoli niin siistiä panna 19v tyyppejä ja ei ollut kiva kuulla juttuja omasta äidistä kun jätkät naureskeli silel selän takana ja sitä pidettiin kylän yleisenä jakorasiana.
Yx sukulainen (36v) kävi panettamassa ittensä paksuksi 21 vuotiaalla kundilla. Heti kun oli pullat uunissa niin pikku kundi sai monoa. Daamilla oli jo 4 lasta ennestään,mut halusi iltatähden.
Kävin kotikonnuillani kesälomalla ja noin 15 000 asukkaan kylässä oli muutamalla nuoruudenaikaisella tutulla puumameininkiä.... kukin tyylillään. Tosin tällä nuoruuden tutullani on 5 lasta,iältään 22-14v välillä. Mimmi on 42 vuotias. Eräs kolmikymminen veljespari kävi vuoroviikoilla hoitelemassa tuota äitykkää,muutenki mimmin bilettäminen keskittyi lähinnä siihen kotikylän baariin. Sieltä kuulemma sit roudaa hoitoja,suosikkina nuoret pojat. Minun mielestäni toi on todella mautonta ja takuulla kyseisen mimmin lapsille veetuillaan tosta...
aloite tulee yleensä nuorilta miehiltä iteltään. Eivätkä ne kovin vastentahtoisilta ole näyttäneet
Tämä ketju havainnollistaa taas kaksi asiaa.
1) Nuoria miehiä paneva kääpänainen on kuuma "puuma", jolle muut näyttävät kilvan peukkua ja sanovat kuin Vintiöissä aikoinaan: "ana mennä", "ana mennä".
Sen sijaan 50-vuotias, joka panee 20-vuotiasta nuorta naista, on melkein pedofiili ja joka tapauksessa henkisesti kypsymätön ja snadisti perverssi luuseri.
2) Naiset eivät tee aloitteita, koska se vapauttaa heidät vastuusta. Ja nainenhan ei halua ottaa vastuuta. Aloite jätetään miehille siksikin, että aloitteen kohteena oleminen tuottaa kivan egobuusterin eikä ole pelkoa torjutuksi tulemisesta.
Kyllä se Laasanen vain piru vie on oikeassa, vaikka kuinka haluaisin ajatella naisten olevan kilttejä, ystävällisiä ja tasa-arvoa kannattavia.
Miksi naiset eivät tee aloitteita?
http://www.foorumi.info/miestentasaarvo/viewtopic.php?p=940
40-50 -vuotias, kokenut mies on tosi hyvä. Homma pelittää hienosti ja samalla mies usein uskaltaa olla rohkeampi kuin nuori poika. Itse tykkään lievästi alisteisista leikeistä ja niitä ei nuoret ymmärrä lainkaan.:)
yli 30 vuotiailla on jo plösähtämistä havaittavissa ja erektiohäiriöitäkin on havaittu.
Eli kun otatte petikumppaniksi yli 30 v, niin ette tiedä mitä saatte.Parikymmppinen jaksaa aamuun asti ja nuolee myös pyllyä. Eivät ole koskaan kieltäytyneet siitäkään.
Suosittelen kaikkia valitsemaan kuten ap valitsi.
Nuolee pyllyä, siis tunkkaista ja sienistä paska-aukkoasi tarkoitat?
No hyi hylvetti, kas kun et paskanna suoraa naamalle ja kutsu sitä "estottomuudeksi".
Ensinnäkin jos ei olla samalla tasolla henkisesti, niin se on jo hyväksikäyttöä naisen taholta. Pojathan nyt ovat aina valmiina ja kenen kanssa tahansa. He eivät osaa ajatella mahd. seurauksia tulevaisuudelleen ja ovat myös emotionaalisesti herkässä vaiheessa.
Toiseksi vaikka yrität paikata irtoseksillä sitä tyhjyyttäsi, se ei onnistu kuin hetkeksi! Yhtä lyhytaikainen apu kuin alkoholi. Sinun pitää kohdata omat tunteesi eikä paeta niitä. Selvitä tunne-elämäsi solmut.