Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 v ja eroni jälkeen alkanut harrastaa seksiä parikymppisten kanssa - oonko kauhee?

Vierailija
23.07.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaan haluat todistaa, että oot edelleen viehettävä ja kelpaat, et ole vanha ja nuoret miehet ihailee.

Uskotaan, oot vetävän näköinen. Ja sun miehesi, siis eksäsi pitäisi nyt katua kauheesti ja huomata, mitä on menettänyt.

Mutta joo, mä teen ite sitä samaa. Oon 35 ja musta kaikki tekee näin.

Vierailija
22/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puuhailin ihan samaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos kaikki paikat on piukeet edelleen niin kyllä ne näillä "vanhus"panoilla enemmänkin kehuskelee kavereilleen, on nähty ja kuultu.

Varmasti itsekin synnyttäneenä tiedät ettei se millään tavalla ainakaan seksielämää pitemmän päälle huononna :D

En ole mitenkään erityisen ylpeä, mutten häpeäkään, ihan sama :)

Varsinaista parisuhdetta etsin sitten ihan eri ihmisistä kun sen aika tulee!

Vierailija
24/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on tätänykyä sänkypuuhissa hieman edelläkäyneempää kuin vanhemmat. Vanhemmat miehet ovat saaneet kokemuksensa huorilta. Osaavat kyllä tyydyttää omat tarpeensa "lahnaan".

Nuorille opetetaan jo alakoulussa seksuaalivalistusta ja kondomeita jaetaan. He hankkivat kokemukset nuorina ja parikymppisinä ovat rakastelun mestareita. Harva vanhempi mies osaa niitä temppuja joita nuoret miehet osaavat.

Heille ei ole tuntematonta esim anaalitouhut tai erilaiset seksilelut. Suosittelen jokaiselle naiselle nuorempia miehiä. Heidän käsittelyssä nuortuu itsekin.

T: Å+puuma

Vierailija
25/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on tätänykyä sänkypuuhissa hieman edelläkäyneempää kuin vanhemmat. Vanhemmat miehet ovat saaneet kokemuksensa huorilta. Osaavat kyllä tyydyttää omat tarpeensa "lahnaan".

Nuorille opetetaan jo alakoulussa seksuaalivalistusta ja kondomeita jaetaan. He hankkivat kokemukset nuorina ja parikymppisinä ovat rakastelun mestareita. Harva vanhempi mies osaa niitä temppuja joita nuoret miehet osaavat.

Heille ei ole tuntematonta esim anaalitouhut tai erilaiset seksilelut. Suosittelen jokaiselle naiselle nuorempia miehiä. Heidän käsittelyssä nuortuu itsekin.

T: Å+puuma

Tiedon määrä ja ennakoluulottomuus ja siitä juontuva estottomuus on ennennäkemätöntä. Olenkin syntynyt uudesti ja valaistunut näiden nuorten kavereiden ja kaverittarien kanssa.

Seksi ei ole nuorisolle enää pelkästään hetero/homo touhua. Se on rajatonta ilottelua ilman uskonnon tai aatteiden sanelemia rajoja.

Siihen ei vanhat miehet pysty ja ne jotka pystyvät ovat vähemmistönä. Nuoriso elää täysin erilaista elämää ja kultuuria kuin me. Meillä on paljon opittavaa nuorilta etenkin seksin saralla.

Vierailija
26/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmekään, että taudit vaan lisääntyvät, kun estottomuutta näin ihannoidaan.

Vierailija
27/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 vuotiailla on jo plösähtämistä havaittavissa ja erektiohäiriöitäkin on havaittu.

Eli kun otatte petikumppaniksi yli 30 v, niin ette tiedä mitä saatte.

Parikymmppinen jaksaa aamuun asti ja nuolee myös pyllyä. Eivät ole koskaan kieltäytyneet siitäkään.

Suosittelen kaikkia valitsemaan kuten ap valitsi.

Vierailija
28/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmekään, että taudit vaan lisääntyvät, kun estottomuutta näin ihannoidaan.

Kumit tiedetään ja on aina käytössä.

Ei ihme kun aids levisi niin pahasti kun seksuaalivalistusta ei ollut jaolla aikoinaan.

Nuoriso osaa.

Vierailija
29/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalot ovat sulostuttavat vaikkeivat juurikaan urheile.

Panoseuraksi valitsen aina parikymppisen. Juttuseuraksi vanhemman miehen.

Vierailija
30/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon parikymppinen ja musta yli kolmevitoset on VANHOJA. Mun mielestä on säälittävää, että ikäloppujen naisten pitää vikitellä nuoria poikia. Ja noilla nuorilla pojillahan ei ole korvien välissä vielä mitään, joten mature-mamma vie jäbää ihan 6-0. Mun yks kaveri panee kaikkia kaksjalkasia kanoista tikapuihin ja on oikein erikoistunut vanhempaan naiskastiin. Ja musta se on ällöä. Jo pelkästään se, että viittii uittaa slaikkaansa jossain tuplasti vanhemmassa toosassa, naisten motiiveista puhumattakaan.

Vierailija
31/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii, itsellä on jo melkein 10 vuotta ollut seksikumppanina sama nuorempi mies, hän oli 25 kun tavattiin ekan kerran ja minä oli 35.

Vierailija
32/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ne kovin vastentahtoisilta ole näyttäneet :) ap

mä oon parikymppinen ja musta yli kolmevitoset on VANHOJA. Mun mielestä on säälittävää, että ikäloppujen naisten pitää vikitellä nuoria poikia. Ja noilla nuorilla pojillahan ei ole korvien välissä vielä mitään, joten mature-mamma vie jäbää ihan 6-0. Mun yks kaveri panee kaikkia kaksjalkasia kanoista tikapuihin ja on oikein erikoistunut vanhempaan naiskastiin. Ja musta se on ällöä. Jo pelkästään se, että viittii uittaa slaikkaansa jossain tuplasti vanhemmassa toosassa, naisten motiiveista puhumattakaan.

Vierailija
33/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parikymppinen mies enkä tiedä mitään parempaa, kuin seksi vanhemman (+30-40v) naisen kanssa. Vartalot ovat edelleen yleensä näillä kondiksessa, mutta nuorempiin verrattuna taidot makuukammarin puolella aivan toisesta ulottuvuudesta, kun oman ikäisilläni tytöillä. Olen myös paneskellut toki parikymppisiäkin, mutta aina olen pettynyt ja palannut takaisin vanhempiin naisiin. Vanhemmat naiset eivät myöskään häpeile kroppaansa, vaadi seksiä valot kiinni jne. He uskaltavat kokeilla melkeinpä mitä tahansa eivätkä koskaan oleta, että seksi tarkoittaa seurustelun aloittamista. Haluavat vain pitää estottomasti hauskaa. Ihanaa, suosittelen kaikille vanhempia naisia!

Vierailija
34/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kotona 14 vuotta itseäni vanhempi mies, jota ei ole seksi kiinnostanut kahdeksaan vuoteen. Sellaisen parikymppisen kun saisin käsiini, nams....poju ei tietäisi mikä häneen iski..kaikki nämä patoumat..uuh

Vierailija
35/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetelly miksi fiksu, hyväkroppainen ja hyvin käyttäytyvä 35-vuotias mies ei saa seksiseuraa. Olen siis eronnut, elän lasten kanssa - ok, mahdollisuuksia on siis tosi vähän - mutta selibaattia on takana jo vuosi.

Vierailija
36/52 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin 31vuotiaana ja panin just 19v täyttäneen pojan kanssa.tuntui hyvält,mut poika oli semmonen häntäheikki,vanhempien naisten perässä vaan seksin takia. mutta se siitä. aikasa oli kivaa...

Vierailija
37/52 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain baarista tai muusta nuorisosedumestesta??

mä olen käynyt tänä kesänä muutaman kerran mummotunnelissa ja kuten nimikin kertoo, siellä keski-ikä alkaa olla korkea.

kiva olis tommosta nuorta miestä kokeilla, terkuin nainen 44vee. vai olenkohan jo liian vanha??

Vierailija
38/52 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa saattaa joutua vaikka naimisiin...

Näin kävi mulle 10 vuotta sitten. Mies on 13 vuotta nuorempi.

Vierailija
39/52 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat onnessaan, kun tädit ei pihtaa...

Vierailija
40/52 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi.

Kyllä kypsemmät miehet on seksissä niin paljon parempia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi