Olen 36 v ja eroni jälkeen alkanut harrastaa seksiä parikymppisten kanssa - oonko kauhee?
Kommentit (52)
joten aivan se ja sama! jos susta tuntuu oudolta tai pahalta.. ÄLÄ HARRASTA!
Olen 37v. ja tekisin samoin jos olisin niin viehättävä että kiinnostaisin 20v. ikäisiä :) kateellinen olen kyllä :)
Kuulostaa ihanan viiriltä, villiltä ja vapaalta! Voisin itsekin tehdä samalla tavalla.
Itse en haluaisi naida parikymppiä, mutta ymmärrän kyllä miksi haluat :)
Seksi on ihana asia ja ihan sama kenenkä kanssa sitä tekee (luonnollisesti täysikäisen...), jos se maistuu! Mukavia seksihetkiä! =)
vai nauttiiko ap jotenkin opettamisesta? Varmaan aika moista tunarointia se niiden puuhailu.Minua ei sytyttäisi, vähän kokeneempi pitäisi olla.
mut ihan samat puuhat! :D
Eli ei, et ole kauhea! :)
ja huomaavaisuutta ja mielikuvitusta näillä on ainakin riittänyt! ap
20-vuotiaiden poikien kanssa kun jäin leskimieheksi 52-vuotiaana.
Kyllä niillä on mielikuvitusta ja intoa.
Tarkoitan, ettei tarvitse itse tehdä aloitetta. Ja jos tekeekin, niin kieltävää vastausta ei saa.
Ei kyllä mielestäni ole kovin taidokkaita, no ehkä pari ollut, mutta tosiaan yleisesti ottaen aika huonoja sängyssä ja laukeavat todella nopeasti.
En muutenkaan pidä, liian poikamaisia. Parasta seksi on ollut kolmekymppisen kanssa, vanhemman kanssa en olekaan ollut.
mutta eroni jälkeen noi nuoret miehet ovat alkaneet osoittaa kiinnostusta mua kohtaan. Ja se aloite on yleensä tullut sieltä puolta. Luulevat mua tosin kuusi vuotta nuoremmaksi. Ja mä otan vastaan mielelläni :) ap
täytyy sanoa, että paljon parempia kuin mitä olisin parikymppisten kuvitellut olevan ap
Nykyisin etsin itselleni panoseuraksi Miehen, en poikaa. Erosta aikaa kohta 6 v. ja ikää melkein 42.
mulla juoksi eron jälkeen perässäni myös tollasia 22-28 vuotiaita kolleja, jotka kyllä hoitivat hommat hyvin ja kestävästi, eivätkä tosiaankaan tarvineet opettajaa :)
Ainiin ja mä olin silloin 39v
jos nyt eroaisin. Ja oon 35 v. Jatka samaan malliin!
Kyllähän ne parikybäset teitä panee, mutta valitettavsti naureskelee selän takana tyyliin "hyi vittu", varsinkin jos olette synnyttäneitä. Kertovat myös kavereilleen. :( Itse en lähtisi moiseen...
ennen kuin laittaisin "oikean" haun päälle.