Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei paino putoa, vaikka juoksen?

Vierailija
23.07.2010 |

Olen käynyt juoksemassa (=hölkkäämässä) nyt kolme viikkoa, tunnin kerrallaan, 5-6 kertaa viikossa. Miksei paino laske mihinkään? Syön melko terveellisesti. Myöskään mitat eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan eikä ruokahalussani ole ollut muutoksia. Olen kuullut, että aluksi paino voi jopa nousta, kun läski muuttuu lihakseksi. Olenko vaan liian hätäinen? Haluaisin tuloksia heti!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itse saman. Kolme viikkoa lyhyt aika. 2-3 kk päästä alkaa tuloksia kunnolla näkyä. Tsemiä!

Vierailija
2/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin nuorempana aina paino laski, kun vähän lisäsi liikuntaa. Mutta näin päälle 30-v ei tosiaan tapahdu mitään! Mulla on 15kg ylipainoa ja _ihan_oikeasti_ käyn aerobicissa 5-6 tuntia viikossa. Ei tapahdu mitään, jos ei vedä oikein kunnon miinuskaloreilla. Pelkkä karkkien yms jättäminen ei siis myöskään vaikuta.

Joten ei ole helppoa ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hemmetin pitkän ajan saa liikkua että energiaa kuluisi niin että sillä on merkitystä. Ruokavalio on ensisijainen edellytys laihtumiseen.

Vierailija
4/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo melkein 40 ja vaikka miten rehkisi, ei tulosta tahdo tulla...nuorempana oli helpompaa. Pelkällä ruokavaliolla laihduin lähes 30 kg (ei mennyt sekään kovin helposti) ja nyt yritän loppuja 15 kg juoksemalla, mutta...täytyy vaan jaksaa näemmä yrittää enemmän ruokavalionkin kanssa.

Ap

Vierailija
5/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähäkalorista ruokaa, jos haluat laihtua. 1200kcal/päivä.

Vierailija
6/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin harrastaa liikuntaa kun olin laihtunut 15kg ja siihen tyssäsi laihtuminen vaikka edelleen pidin kalorivajetta. Kyse ei ole lihasten nesteen keräämisestäkään sillä sitä on kestänyt jo puoli vuotta. Ilmeisesti kroppa alkaa jonkin laiselle säästöliekille kun kun aloittaa liikunnan?

Vierailija
7/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää oli jo parin liikunta kerran jälkeen, mutta painon sanottiin lähtevän laskuun vasta vuoden kuluttua.

Vierailija
8/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aktiivisesti juoksin. Lihasmassaa tuli, vatsa vähän kiinteytyi, mutta paino ei muuttunut. Ruokavalio vaatii muutoksen. Harmi, että juostessa se ruokahalukin kasvaa...

Vierailija
9/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut kalorivajeen ja juoksun yhdistelmällä ja olen kyllä laihtunut, vaikka erittäin hitaasti. Erikoista on ollut, että vartalotyyppini on muuttunut. Pitkät juoksulenkit ovat sulattaneet rasvaa reisistä ja takapuolesta. Molemmat reidet ovat kaventuneet 4 cm.

Vierailija
10/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin törkeästi että muutama mukajuoksija täällä syö sitten rankan reenin päälle sen minkä juoksi ja ihmettelee kun ei laihdu vaikka juoksee.

Vierailija
11/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan laihduin heti ja tuli huomattavia tuloksia vartaloon, kun aloin juosta. Juoksen kuitenkin vain vartin verran kerrallaan, loput tunnin lenkistä kävelen. Toistan tämän kahdesti viikossa. Ikää 30 vuotta.

Vierailija
12/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan orjallisesti kalorilaskuriin naputtelen ja punnitsen kaikki syömiseni :)

Olen jo pitkään tiennyt, ettei kukaan usko minun liikkuvan niin paljon kuin liikun tai luulee minun napostelevan jotain sipsejä illat pitkät. Olen ennen lapsia ollut aina hoikka ja kahdesta raskaudesta kertyi kilot, jotka ei millään h*lvetillä meinaa lähteä... Joo ja on imetetty molempia lapsia pitkään. Eipä vaikutusta!

Vierailija
13/13 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lihasmassa ei kyllä kasva yhtään mihinkään, päinvastoin :D

Lihas tarvii kasvaakseen kunnon rasitusta isoilla vastuksilla sekä PLUSkaloreita. Ja yleisesti naiset voivat saada vuodessa max. 3 kg lisää lihasta, ja sekin tietää ihan *itusti töitä, saat huhkia salilla ihan urakalla ja rääkkitreenejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän