Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan palannut asumuseron jälkeen onnellisesti yhteen?

Vierailija
23.07.2010 |

Mieheni haluaa asumuseron. Lapsia kolme, 6-vuotias, 4-vuotias ja 9 kk. Mielestäni kusipäinen temppu. Itse sanoo haluavansa välimatkaa, minä luulen että haluaa bilettää rauhassa ja tulee sitten syksypimeillä takasin. Ahdistaa aivan mielettömästi, tuntuu etten kestä tätä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Onnellisuudesta en osaa sanoa... mutta sen oppineena, ettei se elämä muissakaan suhteissa ole mitään autuutta. Minä siis ehdin siinä välissä seurustella parikin lyhyttä suhteenjämää.

En sitten tiedä, onko tämä yhteenpaluun jälkeinen yhdessäolo vain riippuvuutta vai mitä oikein. Alkuaikoihin ei ole paluuta, mutta en minä ihan helposti usko parempaakaan löytäväni.

Vierailija
2/2 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meillä on jo avioerokin voimassa, omiin asuntoihin muutettiin noin puolitoista vuotta sitten.

Nyt kai voi sanoa, että seurustelemme tällä hetkellä eksän kanssa. Siitä, palaammeko yhteen lopullisesti, en osaa vielä sanoa mitään.Siis minä olin se jätetty osapuoli. Omalla puolella luottamuksen rakentuminen vie varmasti aikansa, ja kuvioissa myös lapsia, joita täytyy ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla