Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kkissaperheet

Vierailija
03.07.2010 |

Saanko kysyä, miten selviätte kissankarvahelv***in kanssa?

Meillä karvaa joka puolella, kok ajan. olen muutenkin melko huono siivoamaan, joten tarvitsen kaikki vinkit, miten ihmeessä saan kodin säällisen näköiseksi? sohvien päälle on jo hankittu päälliset, jotka helppo pestä ja tuulettaa ulkona. päälliset ei vaan pysy paikoillaan kovinkaan hyvin ja karvaa on taas sohvissa ja joka puolella.

tulen hulluksi pian....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta pientä kätevää, kädessä pidettävää, joka voisi olla koko ajan esillä.

Meillä on kolme kissaa. Ei se karva oikeestaan itseä paljon haittaa, en edes huomaa sitä, mutta kun vauva alkaa ryömiä ja kädet eksyvät suuhun ja... :D

Muuten ei kai mitään voi tehdä. Ellei halua kissoja ulkokissoiksi. Ei tosin onnistu kaikkialla. Oma isänikin myrkyttäisi vapaana juoksevan kissan heti, jos kävelisi sadankin metrin säteellä hänen pihastaan..... >:(

Vierailija
2/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti tiskihanskat käteen ja kasteli ne ja niillä pyyhki pehmeitä pintoja. Karvat kertyy kosteisiin kumihanskoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 kissaa ja koira, ja karvoja riittää!

Ei auta muu kuin siivota. Vaan on meiän kolmikosta kyllä onneksi iloakin PALJON! :)

Vierailija
4/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat leviävät sinne laajemmalle alueella ja ei niin haittaa.

Meillä yksi kissa ja isohko talo ja ei sisäkissan karvoista suuremmin haittaa ole. Ei niitä edes huomaa missään.Tosin kissa on sisustuksen värin kanssa aika yhteneväinen :)

Vierailija
5/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vaatteissa. Mustat vaatteet päälle vasta töihin lähtiessä ja riisutaan heti kotiin tullessa. Ja teippiharja ahkerassa käytössä. Normaali siivous riittää muuhun.

Vierailija
6/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen vähentänyt imurointia aika paljon, ja vetelen joka päivä monta kertaa lattiat ihan harjalla (rikkakihvelillä, mikäs sen oikea nimi onkaan..), siihen jää hyvin ajelehtivat karvakeräymät kiinni, ja sitten nyppii karvalortit harjaksista. Tuntuu että imuri vaan pöllyttää niitä karvoja. Mahdollisimman vähän tekstiilejä ja vaatteet aina kaappiin ja kaapin ovi kiinni, makkari kissavapaaksi kokonaan ja käsilaukun vakiovarusteena ihan aina teippirulla. Silti olen aina kuorrutettuna karvoilla.. ;p

Vierailija
7/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivota mahdollisimman usein, ja harjata + pestä kissoja.

T. kaks kattia

Vierailija
8/8 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

furminaattori jolla harjaat kissat ainakin joka toinen päivä. Imuri on myös hyvä pitää esillä kokoajan.. Meillä 3 kissaa ja tänä keväänä/kesänä on hukuttu karvoihin, nyt onneks alkaa tasoittumaan toi karvanlähtö..