Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoindeksini on 24 (167cm/67cm), ympärysmittani ovat:

Vierailija
22.07.2010 |

rinta: 99cm

vyötärö: 77cm

Lantio 104cm

Reisi 61cm

Eli minua voisi kuvailla normaalivartaloiseksi, ei hoikka, mutta muodokas. Täällä monet pitävät mitoissani olevaa lähes 'läskinä'. Itse ajattelen olevani vartaloltani vetävä, kaunis ja naisellinen. Pidän muodoistani ja ulkoisesta olemuksestani ja rakastan sen tuomaa itsevarmuutta!

Onkä täällä muita 'tavallisen kokoisia' naisia, jotka todella tykkäävät itsestään sellaisena kuin ovat, eivät suunnittele jatkuvasti kilon tai parin pudottamista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän itse sitä naisellisena.

ap

Vierailija
2/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinta: 99cm (97cm)

vyötärö: samat 77cm

Lantio 104cm (96cm, ja mulla on kunnon lantio) Reisi 61cm (58cm)

Mua sanotaan kyllä hoikaksi ja siltä peilistäkin näytän, mutta kuvista huomaa tasaisesti liikaa olevan. Toisaalta viihdyn myös kropassani vallan hyvin ja mieheni suorastaan palvoo sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 99/74/92

Vierailija
4/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sisäistä kauneutta, sivistä itseäsi, kouluttaudu.

Vierailija
5/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä ihmiset ovat niin tietoisia mitoistaan ja arvioivat itseään ja toisiaan niiden mukaisesti. Älysin, että itse en ole niitä koskaan mitannut, vaan olen vain silmämääräisesti arvioinut, että hyvältä näyttää ;). Yllätyin kun huomasin, että mittani olivat paljon suuremmat kuin monella, jotka valittivat olevansa läskiä, rumia, isoja jne. Oikein mielenkiintoista oli suorittaa mittaus ja havaita, että kauneus on todella katsojan silmissä, ei välttämättä mitoissa.

Kiitos kehoituksesta keskittyä sisäisen kauneuden, sivistyksen ja koulutuksen hankintaan. Kahta edellistä teen koko ajan, jälkimmäinen toteutettu jo aikoja sitten ;). Sinullekin mukavaa iltaa! :)

ap

Vierailija
6/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on

reisi 58

lantio 98

vyötärö 74

rinta 94

ja olen kyllä mielestäni ihan tavallinen, melko hoikka nainen.

Vierailija
7/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ikuinen parin kilon pudottaja, joka on 166cm ja 59kg, mahassa liikaa.

Vierailija
8/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinta 110cm

vyötärö 84cm

lantio 100 cm

ja kaikki haukkuu läskiksi. Lääkärille kun menee, ne käskee heti laihduttaa.

Vierailija
9/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuu mut, mutta otan riskin. Mistä kohtaa mittaatte vyötärön. Siitä kapeimmasta? Entäs lantion?

Vierailija
10/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siis 8.

Hei herätys, Heidi Klumin painoindeksi on 22 (173 cm ja 66 kg), eikä taatusti olis läski vaikka lihois sen 5 kiloa mitä tarttis ollakseen ap:n indeksissä.

Vierailija
11/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 169 cm, 56 kg. Vyötärönympärys on 83, lantio 88 ja rinnanympärys 86. Eli pömppömaha, ei löllöä vaan pömppö. Ja notkoselkä. Itse asiassa selkä vaivaa aika lailla välillä ja teen säännöllisesti jumppaliikkeitä (ihan fysioterapeutin määräämillä ohjeilla), vesijuoksen, kävelen ja käyn välillä punttisalilla.

Aikalailla ottaa päähän kun ei voi käyttää esim kotelomekkoja, kun lättänä pieni peppu mutta maha kulkee edellä. ( eikä jäänyt synnytyksestä, josta jo 8 v ).

Tsemppiä kaikille kokoon katsomatta !!

Vierailija
12/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino n. 65 kg, pituus 167 cm.

Vyötärö 77 cm

Lantio 98 cm

Reisi 58 cm

Rinta 95 cm.

Käytän kokoa 38 pääasiassa. Löllöä on, lähinnä reisissä ja vatsassa, yläkroppa on ok. En ole ollenkaan rintava, kuten mitat kertovatkin.

Olen mielestäni ihan normaalikokoinen, nykyään voisin jopa sanoa että hoikahko, lihavaksi en itseäni miellä (enää). Mittoihin ja kiloihin olen aika tyytyväinen, kun saisin vain kiinteyttä.

Vierailija
13/20 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinta: 99cm

vyötärö: 77cm

Lantio 104cm

Reisi 61cm

Eli minua voisi kuvailla normaalivartaloiseksi, ei hoikka, mutta muodokas. Täällä monet pitävät mitoissani olevaa lähes 'läskinä'. Itse ajattelen olevani vartaloltani vetävä, kaunis ja naisellinen. Pidän muodoistani ja ulkoisesta olemuksestani ja rakastan sen tuomaa itsevarmuutta!

Onkä täällä muita 'tavallisen kokoisia' naisia, jotka todella tykkäävät itsestään sellaisena kuin ovat, eivät suunnittele jatkuvasti kilon tai parin pudottamista?

mutta vyötärön ympärys on muutaman sentin kaposempi, joten kurvikas olen ja tykkään kyllä kropastani, kun siinä on myös lihasta.

Vierailija
14/20 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin laihoja kuin lihavia. Aina te ylipainoiset tai rajalla keikkuvat selitätte..

Vierailija
15/20 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen hoikka ja pieni, vihaan "läskejä", pidän itseäni parempana ihmisenä ja kituutan pysyäkseni tässä koossa:

165/51

82-61-89

En. Ei minua voisi vähempää muitten koot kiinnostaa, en edes kiinnitä niihin huomiota. En tiedä kuka kavereistani on hoikin tai isoin enkä katsele vastaantulijoiden vartaloita. Olen aika pieniruokainen ja liikun paljon, mutta en tee sitä laihtuakseni vaan siksi, että nautin siitä. Sitä on monien vaikea tajuta. En ole koskaan elämässäni laihduttanut. Painonikin kiinnostaa enemmän muita kuin itseäni. En olisi sitä edes tiennyt, jos en tämän keskustelun innoittamana olisi käynyt tarkistamassa.

Vierailija
16/20 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/66 (painoindeksi tuo 24, muistaakseni). Muita mittoja en tiä, koska ei vain kiinnosta. Ja olen hyvin tyytyväinen vartalooni enkä edes suunnittele laihdutusta tms. Voishan sitä kroppa pahemmassakin kunnossa olla kolmen raskauden jälkeen =)

Vierailija
17/20 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mittojen mukaan on (esim. Elloksen mitat) n. kokoa 40-42 eli M-L, niin miten kukaan voi pitää silloin HOIKKANA? Ellei sitten ole ihan tavattoman pitkä. En siis väitä että noilla mitoilla olisi lihava, mutta ei kyllä minusta hoikkakaan, ennemmin ihan tavallinen.

Vierailija
18/20 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ainakin muotoja, ihanan uhkea olet min un makuun ai ku sais doggystyle ja titsjob

Vierailija
19/20 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

163cm/59,5kg

vyötärö 80cm

lantio 99cm

rinta, pieni, en muista mitä olen mitannut.

Mulla on selkeesti eniten mahaa. Teillä on kovin kapeat vyötäröt.

Vierailija
20/20 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saada ton neljä kiloa pois. silloin näyttäisin todella hyvältä, nytkään ei paksu, mutta se on se psykokoginen muutama kilo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi