Että mua ärsyttää kehonsa kaaria tarkkaileva kaveri!
Aina riittää juttua mikä hänen vyötärönympäryksensä on, paljonko on painoa ja mitä mitää siellä ja täällä. Ja usein kyselee munkin tarkkoja mittoja.
Eläissäni en ole lantion tai vyötärön ympärystä mitannut, liivikaupoilla ekoja kertoja käydässä joskus rinnanympäryksen. Painoani en ole punninnut ainakaan 5 vuoteen, viimeksi äitiysneuvolassa.
Miten joku jaksaa kouhkata aina kropastaan yms? Mun mies oli ihan ihmeissään, kun kuuli kaverin jutuista ja sanoi, et tommonen kuiva tasapaksu lankku. Musta myös ihan tavallinen suomalainen lyhytjalkainen nainen.
Kommentit (5)
Se on tosi hoikka, mutta koko ajan vouhottaa, että on lihonut, soittelee mm siskolleen työpäivän aikana ja tilittää sille, että on lihonut. Sitten sai laihdutettua muutaman kilon, ja työvaatteet oli vähän isot (meillä on töissä työasu) ja pomo sanoi, että saat uudet vaatteet sitten kun niitä seuraavan kerran tilataan, hän ei rupea erikseen tällaisessa tapauksessa niitä tilaamaan. Tää työkaveri oli syvästi loukkaantunut, ja vouhotti kaikille, että onpa törkeää kun työnantaja ei palkitse laihtumisesta tilaamalla uusia vaatteita erikseen hänelle. Onkohan tää ihan normaalia käytöstä????? Kun musta ei oo...
Koti on viimisen päälle sisustettu, kiiltää ja hohtaa. On kyllä siivousneurootikko ja allakka kädessä joka paikassa, kaikki pitää aina suunnitella viikkoja etukäteen. Kai hän pyrkii kontrolloimaan aivan kaikkea. Onnellisuuttaa kyllä puhuu. Mä en viihtyisi tuollaisessa elämässä, mutta me olemme muutenkin kovin erilaisia. Mutta mukavaa seuraa hän muuten on, jos puhutaan jostain muusta kuin ulkonäöstä, ruoasta tai vaatteista.
ymmärtää itsetunto-ongelmaiselta viistoistakesäseltä, mutta tässä tapauksessa voidaan sanoa, että ikää on jo melkein kolmekymmentä...
ihmisillä on monesti pakkomielle jostain asiasta. Nykyisin kun joka paikassa on paljasta pintaa ja kauniita naisia, niin monet kehittävät pakkomielteen ulkonäöstään ja siitä, onko vyötärön suhde lantioon 0,75 vai peräti enemmän. Vai meneekö tällä kaverilla elämässä muuten hyvin joka saralla?