Uudella miesystävälläni on peniksessä luomi ov
Siis terskassa pissareijän vieressä. Oletko törmännyt vastaavaan? Onko se ihan normaali luomen paikka? Voikohan se olla vaarallista kun seksissä se hankautuu ja eikös hankautuneesta luomesta voi kehittyä syöpä?
Kommentit (15)
kylläkin peniksen yläpäässä - tai siis siellä kiinnityskohdan suunnalla yksi 1,5 cm luomi, joka itse asiassa on tullut meidän naimisissa olon aikana. Kävi yhden toisen luomen tutkituttamassa ja käskin sitäkin näyttää ja lekuri sanoi vain toi on ihan normaali. (Se toinenkin oli, mutta sen näköinen, että leikkasivat pois ja tsekkasivat onko pahanlaatuinen.) Mutta miehellä onkin luomia ihan älyttömästi joka paikassa.
kahdessa sormessa myös, toinen ihan sormen päässä...
kaksi luomea vierekkäin ja pili näyttäisi vähän niinkuin madolta, jolla on silmät :)
Joten ei kannata harrastaa liian usein, jos on muutoin hyvä mies että jaksais pidempäänkin katella. Myös kannattaa ottaa hyvä henkivakuutus.
Koska luomen voi hirttää vaikka ompelulangalla, jos siitä saa otteen. Lähtee parissa viikossa pois ihan kotikonstein.
Niin mullakin on. Mutta se on kivespussien läheisyydellä. Onko se vaarallista??
Voiko tapahtua jotain
se on ihan urbaanilegendaa, ja liittyy siihen, etta ihosyopa monesti oireilee siten, etta iho kesii ja lopulta voi myos vuotaa verta. Mutta se ei siis johdu hankautumisesta vaan se syopa on siina jo valmiiksi. Noin sen on minulle selittanyt ihotautilaakari.
Luomia voi tulla mihin kohtaan kehoa vain, siispä miksei niitä voisi tulla myös penikseen?
kaksi luomea vierekkäin ja pili näyttäisi vähän niinkuin madolta, jolla on silmät :)
Ja ne luomet on sellasia pisamia, eikä mitään koholla olevia:)
Onko tuttu?
jo iso luomi rinnassa naisella saa minulla löpsähtämään:_( T: tunteiden maisteri
Rasputinilla väitettiin olleen peniksessä luomi sellaisessa paikassa, että kiihotti naisia kovasti...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2010 klo 08:37"]
Siis terskassa pissareijän vieressä. Oletko törmännyt vastaavaan? Onko se ihan normaali luomen paikka? Voikohan se olla vaarallista kun seksissä se hankautuu ja eikös hankautuneesta luomesta voi kehittyä syöpä?
[/quote] ei voi tulla syöpää vaikka luomi hankautuu tai sitä repisi yms.
Mutta jos luomi yhtäkkiä alkaa oireilla on syytä mennä lääkäriin
Mä olen tavannut lapsen, jolla oli ulkoisten häpyhuulien ulkopinnalla noin 2X 2 euron kolikon kokoinen luomi. Ei sekään kai tavallista ole?