Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on välillä ihan käsittämättömän itsekeskeinen..!

Vierailija
22.07.2010 |

Taas tässä yks päivä olin suorastaan pöyristynyt mieheni itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä, en pysty käsittämään :O

Eli siis tilanne meni näin: siskoni soitti vähän ennen iltayhdeksää että häneltä on avain kadonnut/pudonnut jonnekin, eikä hän löydä sitä mistään. Oli ollut vuoden ikäisen lapsensa kanssa ulkona iltakävelyllä. Ei pääsisi nyt kotiinsa, koska mies on töissä toisella paikkakunnalla (jonne yli tunnin ajomatka) joten kun minulla on vara-avain, voisinko tuoda sen hänelle pihaan (sanoi odottavansa pihalla koska lapsi nukkui vaunuissa). Minä tietysti lupasin tuoda.

En löytänytkään avainta heti, ja sanoin asiasta miehelleni kehottaen häntä auttamaan etsinnöissä. Mieheni katseli sohvalla röhnöttäen jotain ohjelmaa, ja ärähti vaan että ei hän tiedä missä se on, eikä aio tulla siis etsimäänkään. Minä etsin hiki hatussa ja toistin pyyntöni että mies auttaisi jotta siskoni pääsisi nopeammin kotiinsa lapsensa kanssa. Taas mies kieltäytyi, ärisi vaan edelleen ettei hän tiedä, "sano sille ettet sä löydä sitä!"

Minä tuohduin ja sanoin miehelle että meinaako hän tosiaan, ettei aio auttaa etsimisessä, että lähetetäänkö me oikeasti sisko pienen lapsensa kanssa ajamaan yli tunnin päähän avainta hakemaan, kun olemme hukanneet vara-avaimen?!

Mies kiroili sohvalla vastaukseksi.

Oli sitä mieltä että "ihan sama, itepähän avaimensa kadotti, ehkä ensi kerralla katsoo paremmin!"

no, loppujenlopuksi kun kävin miehelle ärjymässä hänen itsekkyydestään, mies tuli etsimään avainta (ja hän sen sitten löysikin!) mutta etsiessäänkin mies vaan paiskoi mielenosoituksellisesti tavaroita laatikoista syrjemmälle ja kiroili koko ajan.

Mä en sitten jaksa käsittää tuollaista :O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan apu kelpaa jos sitä itse tarvitsee...

Vierailija
2/7 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ihmeessä kannattaa elää tuollaisten alkueläinten kanssa. Siis lasken myös oman mieheni sellaiseksi. Kahden naisen suhde voisi toimia paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tiedä, oliko hänellä ollut työpäivä, mutta jos oli, niin työpäivän jälkeen ei aina jaksa olla kovin empaattinen.

Vierailija
4/7 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden esimerkin perusteella.

Mutta jos aina tai usein käytös on tuollaista, niin sitten on kyllä itsekäs.

Vierailija
5/7 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaimet ovat :) (mutta kyllä olisi auttanut)

Vierailija
6/7 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lestamiehethän ovat sikoja?

Vierailija
7/7 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs. Noin vaan laittaa muut ihmiset tekemään turhaa työtä, joka sai alkunsa hänen omasta huolimattomuudestaan. Alkeellisesta huolimattomuudesta ihan perusasioissa.

Tunnin pari avain sekoilu ei ollenkaan liian vaativa homma näillä keleillä. Samoin siinä kehittyisi siskon "avainten säilytyskyky".

Eri asia, jos avaimet olisi kadonnut ryöstöyrityksessä tms. Mutta taisi kadota ihan omaa huolimattomuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä