Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himopalstailija! Miten jaksat päivästä toiseen tätä samaa vänkytystä?

Vierailija
22.07.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on aikaa tällaiseen? Ettekö tee lastenne kanssa mitään. Meillä lapset tänään kipeinä ja uinahtelevat vähän väliä uneen joten olen tappanut aikaani täällä. En koskaan aikaisemmin ole kirjoittanut mihinkään tänne, joskus käynyt lukemassa. Tänään kirjoitin pariin vastauksia ja huhhei, olikin hurahtanut aikaa tunti jos toinenkin....ihan säikähdin kun aika meni niin nopsaan. Eli miten ihmeessä teillä aika riittää!!!!!

Vierailija
2/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on aikaa tällaiseen? Ettekö tee lastenne kanssa mitään. Meillä lapset tänään kipeinä ja uinahtelevat vähän väliä uneen joten olen tappanut aikaani täällä. En koskaan aikaisemmin ole kirjoittanut mihinkään tänne, joskus käynyt lukemassa. Tänään kirjoitin pariin vastauksia ja huhhei, olikin hurahtanut aikaa tunti jos toinenkin....ihan säikähdin kun aika meni niin nopsaan. Eli miten ihmeessä teillä aika riittää!!!!!

Ainoa mikä rajoittaa, on teinien hinku päästä tälle samalle koneelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättelet, että täällä notkutaan tuntikausia? Joo, kiivaassa keskustelussa menee kyllä helposti toista tuntia, mutta se ei ole mielestäni päivästä paljoa ja siinä välillä ehtii tekemään aika paljon muutakin kun istumaan koneella. Meillä esim lapset nukkuvat päiväunia melkein tunnin enkä todellakaan sitä aikaa siivoa tai tee kotitöitä.

Vierailija
4/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivästä toiseen. Mutta en enää avaakkaan vl-ketjuja, virikehoitoketjuja jne.

Aikaa riittää kun jättää kotityöt tekemättä.

Vierailija
5/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni. Ja meilläkin lapset nukkuu päikkäreitä mutta ei tulisi mieleenikään käyttää sitä täällä, en kyllä tee kotitöitäkään (ne onnistuu lasten kanssa). Mutta jokainen tekee sitä mistä tykkää ja on tyytyväinen, sehän se on pääasia :)!

Vierailija
6/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on aikaa tällaiseen? Ettekö tee lastenne kanssa mitään. Meillä lapset tänään kipeinä ja uinahtelevat vähän väliä uneen joten olen tappanut aikaani

syy: päivystysluontoinen työ koneen ääressä. Tosi hiljaista, varmaan vuoden ainut viikko kun ei tapahdu mitään. Lapsi on luonnollisestikin hoidossa eikä töissä kanssani.

Vierailija
7/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ole lapsia (enkä vastaakaan lapsiketjuihin) ja olen lomalla, enkä koe mitään syyllisyyttä täällä notkumisesta.

Vierailija
8/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istahdan koneelle useamman kerran päivässä, pieniä taukoja. Yleensä eksyn av:lle. En viivy tuntikausia paitsi illalla kun muut jo nukkuu eikä tellusta tule mitään.

Vierailija
9/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemaan koneen ääressä, jos ei mitään satu. Vapaa-ajalla en ole ollenkaan palstalla.

Aika tyhmää juttua täällä kyllä suurin osa.

Vierailija
10/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pystyn aivan hyvin seuraamaan av-palstaa 24/7 samalla kun teen töitä ja hoidan lapsia. En toki koskaan avaa yhtään ketjua, joista näkee jos päällepäin, että vänkytystä on tiedossa.

Vierailija
11/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteletko lasta? Vai käytkö täällä vain odottamassa tilaisuutta päästä haukkumaan äitejä?

Vierailija
12/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos olis, en kyllä varmaankaan ehtisi notkua täällä kuin aivan satunnaisesti.

Vierailija
13/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauva-palstalla lapettomia? Suunnitteletko lasta? Vai käytkö täällä vain odottamassa tilaisuutta päästä haukkumaan äitejä?

1) Tää on aihe vapaa, ei aihe vauva

2) En kommentoi

3) Miksi näet, että lapsettomat käyttävät kaiken tarmonsa äitien haukkumiseen? Onko maailman naiset jakautuneet kahtia äiteihin ja lapsettomiin naisiin, joiden maailmat eivät koskaan kohtaa ja jotka kyräilevät toisiaan bunkkereistaan? Mun maailma ei ole, mites sulla?

Vierailija
14/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuttaa myös lapsia käsittelevät aiheet, jotka tosin eivät ole palstalla ainoina aiheina. Odottaako muuten kaikki äidit koko ajan tilaisuutta päästä haukkumaan lapsettomia :O

Vierailija
15/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osallistuuko länkytysketjuihin. Mä en edes avaa niitä.

Mä taas ihmettelen, että mitä ihmettä esimerkiksi yhden lapsen kotiäidit tekee, että heillä EI olis aikaa nettailuun? Mä en keksi oikein mitään muuta, minkä vois keskeyttää milloin tahansa kun lapsi tarvitsee äitiä. Mä en ainakaan osaa lukea kirjaa muutaman minuutin pätkissä, tv;stä ei lapsen valveillaoloaikana voi katsoa mitään aikuisten sarjoja, puhelimessa en mielelläni puhu jos lapsi keskeyttää jne. NEtin voi aina sulkea ja jatkaa sitten siitä mihin jäi. Ei mun lapsi ainakaan tarvitse mua ihan joka ikinen sekunti, vaan hän leikkii tälläkin hetkellä tyytyväisenä tässä vieressäni.

Vierailija
16/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käydään keskustelua minua kiinnostavista aiheista. Eikö se ole riittävä peruste? Toisaalta, onhan täällä lähes loputtomasti paskanjauhantaa jostakin sellaisesta, että mitä ajattelette siitä ja tästä... niinkö paljon omalle ajatukselle kaivataan tukea, että sitä pitää täälläkin kärttää.

Tämä kirjoittaminen on minulle luonteva tapa keskustella. Saan täällä ääneni paremmin kuuluviin kuin monessa muussa tilanteessa. Pakkaan kohtaamaan liian usein ihmisiä, jotka ovat lukeneet itsetuntoläksynsä eivätkä vaivaudu avaamaan korviaan vaikka mitä perusteluita esitettäisiin. Idiootteja täälläkin on, mutta aika usein asenne näkyy jo otsikossa.

Vierailija
17/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan ei ole lapsia, ja en kyllä hauku äitejä sen enempää kuin muutkaan. Jos äiti vaikka sanoo, että jätti viisivuotiaan rannalle yksin tai vastaavaa, niin saatan sanoa mielipiteeni. Muutoin en kommentoi, minkäikäiselle pitää syöttää mitäkin ruokaa ja onko joku lihava ikäisekseen vai ei, koska en tiedä. Mutta muihin käyttämiini palstoihin nähden täällä on paljon enemmän vaihtuvia aiheita ja kävijöitä, eikä samat ketjut ole monta viikkoa kommentoimatta etusivulla. En vihaa lapsia, en kyllä rakastakaan noin yleisesti mutta varmaan joskus sellaisen yritän saada.

Vierailija
18/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parikuinen saa iltatankkauksensa ja minulla aika ei imettäessä käy pitkäksi:)

Vierailija
19/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on koko mun elämä, ihanii ihmisii, hyvii neuvoi,

mukavii kyselyi lasten nimist ja tollain.