Missä välissä AV-palsta on muuttunu vl-palstaksi?!
mua ei pätkääkään kiinnosta vl-ihmisten synnytykset ja ehkäisy.
Kommentit (5)
uskon että osa aloituksista on provoja kun niihin niin helposti vastataan yms. mutta joo onhan noita lessuja tää suomi täynnä että miksei sitten av palstakin...
ja koko sen ajan täällä on puhutta huomattavan paljon vanhoillislestadiolaisista. Jos ei joku vl itse, niin (ja useimmin juuri niin) että jos kuka hyvänsä esim. sanoo että hänellä on neljä lasta tai hän ei meikkaa tms. niin siihen aletaan sähistä jotain "no kai te lessut nyt noin" -tyylistä.
Itse Helsingissä 37 vuotta asuneena en tunne yhtään vanhoillislestadiolaista, mutta av:n kautta sekin liike on arkipäivää.
parin viikon sisällä on joka toinen viesti ollu vl:ää ja anskua.
ap.
herättää paljon tunteita, siksi kait paljon aloituksia ja keskustelua. Mutta eipä muakaan kiinnosta vl sinällään, kuten ei uskonnot yleensäkään, mutta toki inhimillinen kärsimys on turhaa mielestäni, siksi koko vl tökkii mulla ja pahasti....
kun tuo yki hörhö sekosi. Hän alkoi nostella ikivanhoja ketjuja, tehdä vl-vastaisia aloituksia jne. urakalla. Sääliksi käy moinen kateellisuus, katkeruus, pahansuopuus, toisten mustamaalaaminen jne. Mahtaa olla raskasta kantaa noin ikäviä tunteita sisällään ja pilata elämänsä toisten mollaamisella.