Miten murhaisit mihesi
Kommentit (14)
Koska mieheni on ihana ja rakastaa minua kovasti niin pyynnöstäni hän menisi kyllä etsimään kännyä sieltä kaivosta.
Laittaisin kaivon kannen paikalleen ja jättäisin mieheni sinne.
Kun mies olisi kuollut niin siirtäisin kannen taas sivuun.
Niin et päätyisi kiven sisälle. Tuollaisen asian kysyminenkin herättää kuvan väkivaltaisesta kouhosta.
Jos asia todella vaivaa sinua, niin ota ensin yhteyttä paikkakuntasi mielenterveystoimistoon.
Nimimerkillä liikaa dekkareita lukenut
olisi ollut parempi, eikä ihan niin mauton kuin tämä aloitus.
Mitäs jos mieheni tippuukin oikeasti kaivoon ja kuolee. Varmasti te ja poliisi luulee että minä olen syypää!?
enpä pysty kuitenkaan.
En kykene murhaamaan edes ajatustasolla ketään.
Humalassa autolla päälle, tuskin saa isoja sakkoja.
Koska mieheni on ihana ja rakastaa minua kovasti niin pyynnöstäni hän menisi kyllä etsimään kännyä sieltä kaivosta. Laittaisin kaivon kannen paikalleen ja jättäisin mieheni sinne. Kun mies olisi kuollut niin siirtäisin kannen taas sivuun.
joten tappaisin valkoisella kärpässienellä, niitä on syksyllä metsässä pilvin pimein
Niin et päätyisi kiven sisälle. Tuollaisen asian kysyminenkin herättää kuvan väkivaltaisesta kouhosta.
Jos asia todella vaivaa sinua, niin ota ensin yhteyttä paikkakuntasi mielenterveystoimistoon.
Laitettu viesti ylläpidolle.
niin mitäpä jäisi tällekään palstalle jäljelle?
Tässä aloituksessa ei ollut kumpaakaan. Murhan suunnittelu kuin myös itsemurhatapojen pohtiminen ei kuulu yleiselle palstalle. Mitkäs sinun motiivisi on tätä asiaa miettiä? Katosnut liian monta CSI:tä?