Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen ulkonäkö joka viehättää miehiä!!!

Vierailija
22.07.2010 |

Tuohon aiempaan ketjuun viitaten...kovasti keskustelua siitä, että millainen ulkonäkö viehättää.

Miltä kuulostaa tämä: 167 cm, 56 kg, 90-65-93, pitkät vaaleat kiharat, siniset silmät, täyteläiset huulet, vähintään söpöt kasvot. Pukeutuu vain mekkoihin tai hameisiin, osaa meikata huolella, hoidetut kädet, hiukan koruja, nauravainen olemus, liikunnallinen, fiksu ja mukava... Eikö tämmöinen kuulosta joka miehen unelmalta?

No minä olen tuollainen ja mikä on totuus? Minun perääni ei huudella/ vihellellä koskaan, ei pitkiä katseita, hymyjä. Ei tulla iskemään, ei juttelemaan..

Eli ei se kuulkaas ole niin yksinkertaista! En ole haku päällä vaan naimisissa, mutta hiukan hassuahan tuo on. En tiedä miksi en ole viehättävä vaikka kaiken pitäisi olla kohdallaan.

Turha kadehtia niitä naisellisia, hoikkia naisia. Voi olla, että teillä on paljon enemmän vientiä :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä korvaa laadun. No sellainen tiukkapipoisen oloinen, paksu, hoitamaton, kärttyinen keski-ikäinen mimmi on kova sana. Näitä riittää riesaksi asti sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
22/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 50kg, tissit on pienet (Täyteläinen a-kuppi) ja pyllyni on pyöreä, eli ruumiinrakenteeltani olen melko tasapaksu mutta vyötärö kuitekin erottuu, olen kuin teini (vartaloltani) vaikka ikää on 31. Hiukset oli ennen todella pitkät, nyt lyhyt polkka (hiusten pituudella ei mitään väliä). Meikillä ei mitään eroa, kuljen joskus ilman joskus meikattuna. Vaatteet ovat lähes aina sporttiset kun lenkkeilen koiran kanssa. Kaupoille mentäessa pukeudun mekkoon tai hameeseen, vaatetuksellakaan ei mitään eroa. Miehet katsoo joka tilanteessa todella häikäilemättömästi ja päät kääntyilee autostakin ja jopa tyttöystävän/vaimon vierestä. En todellakaan tykkää siitä, tulee todella vaivautunut olo ja ihmettelen itse miksi katsovat. En pidä itseäni kovin kauniina, vaan erittäin tavallisen näköisenä. Mieskin on asian huomannut jos liikkuu kanssani niin, että jostain syystä jää vähän jälkeen, että tosi moni kääntyy katsomaan tai tuijottaa persettäni eli en keksi itse tätä. En ikinä luo katsekontaktia kehenkään, kävelen hyvällä ryhdillä vain eteenpäin, enkä yleensä vilkuile ympärilleni mutta sen tuijotuksen huomaa ilman sitäkin...ei kivaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten hyvä.

t mies

Vierailija
24/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 50kg, tissit on pienet (Täyteläinen a-kuppi) ja pyllyni on pyöreä, eli ruumiinrakenteeltani olen melko tasapaksu mutta vyötärö kuitekin erottuu, olen kuin teini (vartaloltani) vaikka ikää on 31. Hiukset oli ennen todella pitkät, nyt lyhyt polkka (hiusten pituudella ei mitään väliä). Meikillä ei mitään eroa, kuljen joskus ilman joskus meikattuna. Vaatteet ovat lähes aina sporttiset kun lenkkeilen koiran kanssa. Kaupoille mentäessa pukeudun mekkoon tai hameeseen, vaatetuksellakaan ei mitään eroa. Miehet katsoo joka tilanteessa todella häikäilemättömästi ja päät kääntyilee autostakin ja jopa tyttöystävän/vaimon vierestä. En todellakaan tykkää siitä, tulee todella vaivautunut olo ja ihmettelen itse miksi katsovat. En pidä itseäni kovin kauniina, vaan erittäin tavallisen näköisenä. Mieskin on asian huomannut jos liikkuu kanssani niin, että jostain syystä jää vähän jälkeen, että tosi moni kääntyy katsomaan tai tuijottaa persettäni eli en keksi itse tätä. En ikinä luo katsekontaktia kehenkään, kävelen hyvällä ryhdillä vain eteenpäin, enkä yleensä vilkuile ympärilleni mutta sen tuijotuksen huomaa ilman sitäkin...ei kivaa!!!

siinä et sun vartalo muistuttaa teiniä!

Vierailija
25/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärösi voisi olla 5 senttiä kapeampi niin sitten hyvä. t mies

Kuinkakohan monta naista löytyy edes ap:n mitoilla. Haaveeksi jää monella tuommoiset kurvit.

t: nainen, vyötärö 10 cm paksumpi vaikka hoikka olenkin

Vierailija
26/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kuten joku sanoi, miehiä kiinnostavat erilaiset naiset. Jokaisella on oma makunsa. Sinänsä täydelliseltä vaikuttava nainen voi olla monen mielestä ihan yhdentekevä.

2) Vähintään yhtä tärkeää kuin ulkonäkö on persoona, se miten sitä hyvännäköistä ruumistasi kannat ja liikutat ja miten ilmehdit ja mitä puhut.

3) Toisilla on karismaa, toisilla ei. Sitä ei voi selittää.

Vierailija
27/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) 2) Vähintään yhtä tärkeää kuin ulkonäkö on persoona, se miten sitä hyvännäköistä ruumistasi kannat i]

Oma teoriani on se, että olen jotenkin varautuneen oloinen. Siis en ole oikeasti, vaan olen rento ja iloinen, mutta annan sellaisen kuvan. Tai että lähetän jotain älä-lähesty-minua -signaaleja :D

Tai sitten puuttuu karisma? Ei kai nyt sentään :P

Mutta sehän nyt ei ollut tässä pointti, että mikä minussa on "vikana" vaan se, että ei ns. hyvä ulkonäkö ole mikään oikotie miesten suosioon. Että on turhaa vertailla itseään muihin tai kadehtia vain ulkoisin perustein.

Hiukanko nauratti tuo Tukiainen vertaus....osuva :D

Vielä sananen sinulle "mies", niinkuin joku jo ehtikin...ehkäpä sinäkin vitsailet mutta aika kapea vyötärö minulla on ylipäätään, saati kahden lapsen yli kolmekymmentävuotiaaksi äidiksi!

Ihanaa kesää kaikille :D

ap

Vierailija
28/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori ei onnistunut tuo lainaus...

ap

Vierailija
29/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ehdotuksia en saa kuin tosi harvoin, mutta joitakin kertoja vuodessa kuitenkin. Olen työssä jossa minut näkee useampi sata ihmistä päivittäin ja monet heistä monta kertaa viikossa. Minä olen huomattavasti pulskemmassa kunnossa kuin ap; 162cm ja 70kg, 100-79-108, maantienväriset pitkähköt laineikkaat hiukset (lähes aina kiinni, ponnarilla tai nutturalla), en meikkaa, mutta pidän muuten huolen itsestäni. Pukeutumiseen en kiinnitä huomioo, laitan päälleni lähinnä mitä ekana sattuu käteen.

Ehkä mun ero ap:en on se että olen sinut itseni kanssa. En mieti sitä mitä muuta mahtaa minusta ajatella.

Vierailija
30/30 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman paras vartalo, saan silti vilkuiluja osakseni ja miehiä pörrää ympärillä. Mutta minua onkin kehuttu luonteen takia. Kait sitä karismaa löytyy :) Pilkettä silmäkulmassa ja menoksi :)