Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka käytätte joe blascon meikkivoidetta, mikä

Vierailija
21.07.2010 |

sävy nyt kesällä käytössä??

mulla talvella special light 1 ja 2, nyt light oriental ja olive beige 4 on myös jos toi oriental liian vaalea. meikkaa just, terassille lähdössä. noi tummat ostin aikoinaan kun juoksin etelässä ja makasin rannalla ja rusketuin. nyt makaan suomenmaan kamaralla ja rusketun...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olive Beige 1.

Tuunaan sävyä Guerlain-aurinkopuuterilla.

Vierailija
2/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaalaissyntyinen, välimeren ihmistyypin väritys. Musta tukka, vaalea iho. Rusketun ihan hyvin. Olive Beige ykkönen on juuri minun sävyni. Blascoa pitää tuunata aurinkopuuterilla tai poskipunalla. Kai se sulle opetettiin myyntitilanteessa? Se on POHJAväri, jonka päälle varjostukset.

Vierailija
4/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sitä nyt laittaa, kun iho on niin ruskea. Joe on ollut paras kaveri jo kohta 20 vuotta :)

Vierailija
5/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvella olen erittäin kalpea, mun oikea väri olisi alabaster, mutta mielestäni vetään liian haamumaiseksi, siksi olen ottanut noi vähän tummemmat talviväreiksi. jos nyt laittaisin niitä, niin näyttäisin ihan kauhealta, olen hyvin ruskea nyt. ja ihan suomalainen, siniset silmät ja vaaleanruskeat hiukset.

ja kukaan ei kylläkään ole mitään varjostuksia kertonut, poskipunaa käytän, mutta pakko olla eri sävyt talvelle ja kesälle.

Vierailija
6/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muistanut sävyjä ja arvailin.

ap

Vierailija
7/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alabaster, ympäri vuoden :)

Vierailija
8/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinitytöille sekin on liian tumma.

Vierailija
9/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea väri, terkuin ab, jolle se väri olisi talvella se paras, mutta en osaa käyttää, tulee liian haamumainen olo, ts iho liian vaalea.

Vierailija
10/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös alabasteria, olen vaaleaihoinen, mutta kerran ostin beige 1, koska alabasteria ei ollut ja nyt kesällä kun olen ruskettunut olen tyytyväien, että löytyy beige, alabasteriin palaan syksyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän