Tietääkö kukaan saako Töölön sairaalaan
neurokirurgian linikalle tuoda omaa tietokonetta mukana? Olen menossa isoon leikkaukseen sinne ja olisi mukava ottaa oma kannettava mukaan, jotta saa ajan paremmin kulumaan... Onko siellä langaton netti yhteys vai tarvitseeko mukaan mokkulan? Kiitokset, jos jollakin on tietoa.
Kommentit (5)
Minne mä esim. voin laittaa lompsan ja kännykän leikkauksen ja teholla olo ajaksi? Siis enhän mä voi jättää niitä siihen pöydälle, jokuhan voi ottaa ne... Ja kyllä, on pakko ottaa lompsa ja kännykkä mukaan, kun tulen sinne toiselta puolelta Suomea yksin.
Jokaiselle sängylle omansa.
Itse saimme sänkypaikan vasta teholta tullessa, siihen asti tavarat oli hoitsujen lukollisessa kaapissa. Eli käytäväpaikalla esilääkitys- siitä leikkuriin- siitä teholle ja vasta sitten sänkypaikalle. Voi toki pyytää jotakuta tuomaankin ne tavarat sitten leikkauksen jälkeen, ihan heti ei välttämättä tee mieli nettailla...
edellisenä iltana, niin saat varmaan heti sänkypaikan. Me tulimme aamulla aikaisin paikalle, koska asumme lähellä.
koska kyseessä on iso leikkaus (arvioitu kesto noin 10h) niin pitää kuulemma nesteyttää tipan kautta hyvin ennen leikkausta. Joten luulis sen sänkypaikan saavan silloin heti... Lisäksi matkaa on 600km. Harmittaa, kun joutuu tulemaan helsinkiin asti leikkaukseen yksin, mut lähempää ei löydy riittävää ammattitaitoa kyseiseen leikkaukseen. Mut saapahan sitten parasta mahdollista hoitoa... Kiitos vastauksista.
ap
Ei ole nettiyhteyttä talon puolesta, vaan itse joudut järjestämään.
Nettiyhteyttä (puhelinta) ei välttämättä saa käyttää tehohoitokoneiden tai esim. tippalaskureiden läheisyydessä, koska ne saattavat seota.
Sairaala tai sairaalan henkilökunta ei vastaa henkilökohtaiseta omaisuudestasi, eikä siellä välttämättä ole lukittavia kaappeja henkilökohtaisille tavaroillesi. Otat tietokoneen siis mukaasi omalla riskilläsi, etkä voi viedä sitä mukanasi esim. leikkaussaliin, jolloin se jää vartioimatta huoneeseesi. Sairaaloissa kulkee aika paljon epämääräistä porukkaa, jotka kyttäävät tilaisuutta tällaisten tavaroiden varastamiseen. Tästä syystä sairaaloissa suositellaan, että potilaat eivät ottaisi mukaansa arvoesineitä.