Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Exä vertas mun habitusta tosi kauniiseen naiseen!

Vierailija
21.07.2010 |

Eli ei pidäkään mua lehmänä, kuten on sanonut, vaan jumaloi mua.

Sanoi, että eräs tuttavapiirin nainen, jonka mies petti on niin kaunis, fiksu jne. Ei ymmärrä, miksi mies petti häntä. Siinä meni omakotitalot ja äiti jäi yh:ksi.

Ehkä vielä joskus otankin exän takaisin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä paljon yhteistä!

Molemmat hyvin koulutettuja, fiksukäytöksisiä ja se toinen ainakin kaunis..exän mielestä siis minäkin...

ap.

Vierailija
2/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli paineita, joita se halus purkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt voit piirun verran paremmalla mielellä katsastella maailman muuta mieskantaa. Niitä tyyppejä, jotka eivät lehmittele, petä, saati souda ja huopaa ihmisten elämässä.

:)

Vierailija
4/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan koskaan nimittänyt lehmäksi. Mitä sillä halutaan sanoa? Onko lehmyys esim. lihavuutta vai jotain henkisempää lajia?

Vierailija
5/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina syö tai nukkuu.

toisaalta vieläkin vinkuu takaisin neljän vuoden jälkeen. arvatkaa otanko???? never

Vierailija
6/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä riemuita jonkun exän laverteluista ja lepertelyistä. Jos minua joku lehmäksi haukkuisi, enpä sen jälkeen kiinnostuisi MISTÄÄN mitä hän minusta tai minulle sanoo...Se olisi uutta miestä kehiin siinä vaiheessa.

Vierailija
7/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täytyy sanoa, että onpa TODELLA surkea itsetunto ap:lla! Takertua nyt noin epätoivoisesti johonkin exän lausahdukseen. Minkä takia sä siltä edes kaipaat jotain kehuja? Hyvän itsetunnon ja omanarvontunnon omaava ihminen tietää itse mitä on ja mitä ei ole.

Vierailija
8/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää nyt on ylipäänsä edes totta koko aloitus niin täytyy sanoa, että onpa TODELLA surkea itsetunto ap:lla! Takertua nyt noin epätoivoisesti johonkin exän lausahdukseen. Minkä takia sä siltä edes kaipaat jotain kehuja? Hyvän itsetunnon ja omanarvontunnon omaava ihminen tietää itse mitä on ja mitä ei ole.

Tästä tulee mieleeni oma exäni, joka yritti uutta naista etsiessään päteä vanhojen tyttöystäviensä säälistä/armosta lausumilla kohteliaisuuksilla. Siis tyyliin "sekin sanoi minusta näin, joten olenhan ihan hyvä, olenhan"? (Pisteenä iin päällä vielä se, että jutut olivat pitkälti fiktiota.)

Vierailija
9/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällaista ei voi olla!

Tästä tulee mieleeni oma exäni, joka yritti uutta naista etsiessään päteä vanhojen tyttöystäviensä säälistä/armosta lausumilla kohteliaisuuksilla. Siis tyyliin "sekin sanoi minusta näin, joten olenhan ihan hyvä, olenhan"? (Pisteenä iin päällä vielä se, että jutut olivat pitkälti fiktiota.)

Vierailija
10/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällaista ei voi olla!

Nimittäin saatuaan jonkun vihdoin viimein sidottua itseensä, hän kunnostautui seuraavaksi pettäjänä.

Niin että ap, anna vain exän pysyä exänä ja iloitse siitä, että pääsit hänestä eroon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän