Sisustusvinkkejä köyhälle perheelle
Olkoonkin sitten, että kotimme on wt sisältä. En ole jaksanut panostaa sisustukseen, enkä pidä perinteisestä tällä hetkellä muodissa olevasta liian modernista, tyhjästä ja vaaleasta sisustuksesta. Ihailen uusromanttista tyyliä, vanhanaikaisia huonekaluja/tavaroita, kauniita värejä jne.
Mistä siis sisustusvinkkejä? Ikean osa tavaroista ihania, osasta en pidä ollenkaan. EN halua kodistani liian "kliinistä" ja vaaleaa.
Mihin kannattaisi tutustua?
Kommentit (2)
vanhoja puuhuonekaluja saa kuitenkin ihan kohtuullisella hinnalla. Opettele kunnostamaan itse, nyt syksyllä ilmoittaudut kansalaisopistoon kurssille.
Sitten yksi halpa keino saada väriä on tehdä itse taidetta. Pingota vaikka kangasta kehyksiin tai tee kollaaseja. Sisustuslehdethän on täynnä sellaisia, että keittiön seinällä on itse tehty taulu, jossa on vaikka ruosteiset haarukka lusikka ja veitsi kehyksessä.
Kannattaa kiertää kirpparit, kierrätyskeskukset jne. Voi löytyä heti toimivaa tavaraa tai jotain mistä pienellä työllä saa nättiä :)
Muutenkin kierrätys on sisustuksessa se pop juttu nyt, vähän vain mielikuvitusta peliin