Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahtelaiset, millaista aluetta Viuha?

Vierailija
20.07.2010 |

Harkitaan muuttoa sinne, eikä olla siellä koskaan käyty. Minkälainen maine, millaista seutua, asuuko paljon lapsiperheitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lapsiperheitä, paljon muuttoliikettä, sivussa

Vierailija
2/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunut kuusi vuotta, enkä tuollaisesta alueesta ole kuullutkaan. Ihan mielenkiinnolla itsekin kuulisin, missä tuollainen on. Onkohan ihan uusia alueita, koska siitä on neljä vuotta aikaa, kun olen sieltä muuttanut pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteensä olen asunut täällä 22 vuotta.

Viuha-sanan olen kuullut, muttei mitään käsitystä koko alueesta saati sijainnista....että ei ainakaan kovin merkittävä tai perinteikäs paikka

Vierailija
4/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Alasenjärven laidalla, keskellä metsää. Tosi syrjässä.

Vierailija
5/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommnentteja?

Ap

Vierailija
6/7 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhassa paljon lapsiperheitä. Uimaranta lähellä ja luonto. Keskustaan lyhyt matka autolla:)

Vierailija
7/7 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen asunut Viuhassa yli 3 vuotta ja tykännyt kovasti. Alue on Takkulan ja Ahtialan välissä, Alasenjärven rannan ympärillä. Alue on käytännössä uutta omakotitaloaluetta, muutama rivitalokin on. Erittäin paljon lapsiperheitä. Meillä on oma uimaranta, soutuvene"satama", kiva ja viihtyisä luontoympäristö. Lenkkipolut ja laavu vieressä, Takkulaan (golf ja ratsastus) pari kilometriä. Holman Prismaan 5km, samoin Ahtialan palveluihin reilu 3km (jossa lisää kauppoja, koulut, kirjasto, terveyskeskus ym). Lähin Siwa on parin kilsan päässä. Bussi tulee perille asti pari kertaa tunnissa. Mielestäni ei lainkaan syrjässä, autolla on Lahden keskustassa reilu 5 minuutissa. Suosittelen lämpimästi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi