Onko miestä joka ei tule suihinotolla?
Kommentit (40)
toiset miehet on vaan tiukempia
tai sitten et osaa imuttaa tarpeeksi hyvin
ja runkata miestä. Montaako miestä olet
imenyt, kaikki on vähän erilaisia.
kyllä mun mies ainakin tulee kun siltä suihinottaa..
oisko suihinottajasta kiinni,jos toinen ei saa siinä.!
Eli kyllä se on ottajasta kiinni,jos ei tule ! Täällä
tullaan myös aina...
Eli kyllä se on ottajasta kiinni,jos ei tule ! Täällä
tullaan myös aina...
Kukaan ei ole saanut minulta tulemaan suihinotolla, vaikka moni on yrittänyt :( Erittäin taitavia ja kiihoittavia joukossa.
t. Jaska
Ikuna en ole laennut suihinotsta.
Yrittäjiä on ollut puolisen sataa.
m36
Olen siis nainen, mutta en voi laueta suuseksin avulla. Moni mies on yrittänyt ja moni heistä on osannut hommansa tosi hyvin, mutta en vain pysty saamaan orgasmia suuseksissä. Johtuu siitä, että en kiihotu miehen läsnäolosta hänen ollessaan hommissa "kaukana silmistäni ja suustani". Saan orgasmin, kun mies kiihottaa minua sormin ja samalla suutelee minua suulle, kaulalle ja voin välillä katsoa häntä silmiin... Näen ja kuulen, että hänkin on kiihottunut. Orgasmi tapahtuu siis pään sisällä, eikä pelkkä mekaaninen kiihotus auta.
Pelkät fyysiset tuntemukset eivät riitä. On nähtävä ja koettava jotain muutakin kiihottavaa.
-15
Näen ja kuulen, että hänkin on kiihottunut. Orgasmi tapahtuu siis pään sisällä, eikä pelkkä mekaaninen kiihotus auta.
Pelkät fyysiset tuntemukset eivät riitä. On nähtävä ja koettava jotain muutakin kiihottavaa. -15
Näen ja kuulen, että hänkin on kiihottunut. Orgasmi tapahtuu siis pään sisällä, eikä pelkkä mekaaninen kiihotus auta.
Vaikka sanon, että en saa orgasmia suuseksissä, niin pakko on vain yrittää, koska "kyllä minä osaan niin hyvin, että varmasti tulet". Haloo?
t.25
Seksikumppaneita viimeisen 16 vuoden aikana vain oma vaimo ja se ei ota suihin joten en osaa vastata tuohon. No ei kyllä anna minunkaan nuolla pimpsaansa.
Arvatkaapa onko 69 suurin fantasiani 8(
laukeaa kyllä suihinotossa, ei vaan anna tehdä sitä kuin hyvin harvoin. Olisko 12v.suhteen aikana 4krt lauennut suuhun.
Joku häveliäisyys juttu veikkaan. Ei suostu runkkaamaankaan vaikka itsekävisin ihan kuumana katselemisesta.
Sitten kuitenkin minun pitäisi kusta suuhun, antaa perse nuoltavaksi jne.... hieman ristiriitaista.
itse pidän paljon suihinotosta ja kiihotun siitä erittäin paljon. Mieheni ei niinkään siitä välitä eikä ole koskaan tullut suihinotolla.
Voi kun olisit vaimoni ! Miehesi on varmaan taivaassa,
Mä otan mun mieheltä ainakin 3-5 kertaa viikossa suihin ja saa tulla mihin ite haluaa. Se nauttii siitä ja mäkin nautin. Mä tykkään kovasti ottaa suihin ja saan mieheni orgasmit kestämään pitkään. Pakko kehua mutta siinä asiassa olen hyvä. Jos itseä ei paneta niin ainakin mieheni hoidan että hänellä on hyvä mieli.
* Olisitpa vaimoni ! Miehesi on varmaan taivaassa !
Mistä johtuu, osaatko sanoa?
Ole vain huoletta! Kun käytät välillä myös käsiäsi,niin kyllä tulee joka kundi;)Ei tarvii ees yrittää pelkällä suulla tehdäkään.. ja pidä sitä kalua välillä kädessäsi ja ihaile sitä samalla, kun teet pitkiä hitaita vetoja!Kyllä lähtee!!!;)
meidän ukkoon ei tehoa tuokaa,sille ei tehoa mikään
Ole vain huoletta! Kun käytät välillä myös käsiäsi,niin kyllä tulee joka kundi;)Ei tarvii ees yrittää pelkällä suulla tehdäkään.. ja pidä sitä kalua välillä kädessäsi ja ihaile sitä samalla, kun teet pitkiä hitaita vetoja!Kyllä lähtee!!!;)
Ei ole tähän mennessä toiminut.
m36
* Olisitpa vaimoni ! Miehesi on varmaan taivaassa !
Kiitos. Juu kyl se on varmaan. Meillä puhutaan poaljon seksistä ja kerrotaan mitä toinen haluaa ja sitten se toive täytetään.
Jos naista ei paneta, niin en todellakaan tule suihinotolla. Ei ole mitään epäkiihottavampaa kuin velvollisuudesta suihinottava nainen.
Jos itseä ei paneta niin ainakin mieheni hoidan että hänellä on hyvä mieli.
Joskus kauan sitten tulin kerran suihinoton seurauksena..mutta siinä on liian iso ero pimperon tuntemukseen..se tuntuu vaan niin paljon paremmalta ettei suihinotosta laukea ..suihinotto tuntuu kyllä hyvältä mutta ei niin hyvältä... :)
Mä otan mun mieheltä ainakin 3-5 kertaa viikossa suihin ja saa tulla mihin ite haluaa. Se nauttii siitä ja mäkin nautin. Mä tykkään kovasti ottaa suihin ja saan mieheni orgasmit kestämään pitkään. Pakko kehua mutta siinä asiassa olen hyvä. Jos itseä ei paneta niin ainakin mieheni hoidan että hänellä on hyvä mieli.