Nyt apuja! Häälahjaideoita!
Häitä tiedossa vaikka kuinka, eikä lahjaa keksi millään. Tultiin viikko sitten synnäriltä eikä olisi oikein aikaa lähteä pyörimään kauppoihin. Pliis. Vinkkejä!
Kommentit (19)
Pitäisi olla jotain spesiaalia. Pariskunta on todella läheinen ja lahja saisi maksaakin vähän enemmän.
teatteriliput johonkin tiettyyn näytökseen ja sen jälkeen maksettu illallinen jossain hyvässä ravintolassa?
Teatteriliput on mun paha hommata, koska täällä ei ole teattereja, pariskunta asuu ulkomailla, enkä tiedä teattereista mitään.
Illallis "liput" voisi kyllä laittaa. Mutta siihen haluaisin vielä jonkinlaisen lahjan rinnalle josta jäisi muisto.
aarikkaa,marimekko tms.
Mites olisi se teräksinen AAlto malja tai lasinen...
aarikkaa,marimekko tms. Mites olisi se teräksinen AAlto malja tai lasinen...
Älkää menkö ostaan mitään tollasta kallista ja turhaa jos sitä ei oo pyydetty ettekä edes tiedä mistä tykkäävät!
Rahaa, tietty, sillä saavat ostaa mitä haluuvat.
Ei ei ei.. :)
Ei aalto maljaa. Itse vihaan ylikaiken aalto maljaa joka löytyy joka kodista. :D
Toki jotain suomalaista olisi hyvä.
Kävin kurkkaamassa Aarikan sivuja (ei ollut ennestään edes tuttu :)
Joo, lahja saa kyllä maksaa, mutta samaa mieltä edellisen kanssa. Ei nyt tuollaiseen turhaan viitsi laittaa rahojaan.
Huh. Mikä tämäkin on?
http://www.aarikka.com/passi
24cm koristepässi! 1500.00€ !!
Taidan olla tyhmä kun ei tajua.
Ap
Niin ja raha on vasta viimeinen hätävara. Tiedän että noihin häihin palaa pariskunnalla niin paljon rahaa ettei varmasti lohduta muutama seteli. (Niin tai riippuu tietenkin setelien väristä :D)
valottaa hieman millaista summaa olit ajatellut lahjan "hintahaitariksi"? Olisi hieman helpompi ehdottaa..
tuli vielä mieleen, että jos ovat suomenkielisiä kuitenkin, niin Viivi ja Wagnerin sarjakuvakirja. Sillekin tulee hintaa mutta ei varmaan yksin riitä...kuitenkin juttuja parisuhteesta...
Raija Nokkalan naivistinen taulu. Pienempikokoinen, jossa on aiheena avioliitto.
valottaa hieman millaista summaa olit ajatellut lahjan "hintahaitariksi"? Olisi hieman helpompi ehdottaa..
About: 100€ mutta se nyt riippuu siitä mitä keksii. Jos jonkun hyvän idean saan, 200€ vielä menee. Mutta jos jonkun mielettömän mahtavan idean saan, 400€ kimppalahja on myös mahdollinen.
OStin niille tuon Viivi ja Wagner kirjan (vielä avioliitto aiheen) joskus aikaisemmin. Toki toiselle pariskunnalle tämä käy! Tämä oli hyvä! Kiitti!
Taulua en uskalla ostaa kun en ole koskaan käynyt niillä, en oikein tiedä tyyliä..
Kuumailmapallolento tai pienkoneella lennätys
Kylpylälahjakortti
Reinot ja Ainot
Rahat hyväntekeväisyyteen eli vuohi tai kasveja köyhille afrikkaan
Tuossa alla on linkki keskusteluun, mukana myös kuva sellaisesta taulusta. Hinta on kyllä yli sen 100 euroa.
http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?/topic/15787-kuivattu-haeae…
Mun mielestä lautapelit on ihania lahjoja, jos vaan on sen tyylisiä ihmisiä että voisivat tykätä pelaamisesta.
Aalto-vaasin tilalta esim Karambola on paljon tyylikkäämpi ja erikoisempi.
Valitettavasti en tiedä mistä kaveri oli hommannut meille lahjaksi. Suuri kynttilä lautanen jossa oli kolme erikokoista kynttilää ja spesiaalina meidän nimet ja hääpäivä lautasen kulmilla. Voisin veikata että olisko jokin netti myymälä. Minä tykkäsin
aarikkaa,marimekko tms.
Mites olisi se teräksinen AAlto malja tai lasinen...
mä vein viime kesänä häälahjaksi Amerikkaan teräksisen Aalto-vadin.
Paikan päällä tajusin ettei kenelläkään mulla ollut lahjaa, kun siellä maksetaan tilille rahaa tai häälahjapalvelu toimittaa kotiin.
He lähettävät joka joulu kuvan perheestään tonttuhatut päässä ja viime jouluna kuvaan pääsi myös teräsvati, jossa oli kynttilöitä. Eli nähtävästi tykkäsivät.
Sitä saa tarjouksessa reippaasti alle 100 e.
Pitääkö olla jotain erityisen spessua vai käykö perustavallinen häälahja?
Mä ostaisin pyyhkeitä. Niille yleensä on käyttöä ja jos ei ole, niin ne on helppo myydä kirppiksellä tai antaa eteenpäin.
Mä ostaisin vaikka ihan Marimekon pyyhkeitä.