Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä olet saanut mieheltäsi yllätyslahjoina (ei merkkipäivä tms.)

Vierailija
20.07.2010 |

Minun mieheni ostelee minulle usein ja paljon lahjoja työmatkoiltaan tms.

Olen saanut:

Lukuisan määrän merkkialusvaatteita (molempien iloksi ;)) ja vaatteita.

merkkiaurinkolaseja, lompakon, koruja, paikallisia designtuotteita..

laatusuklaita

karamelleja

Ja minä kyllä pidän siitä, kun mieheni tulee reissuiltansa kotiin aina kassit täynnä tavaraa, sekä ostos- että muut kassit!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raaski ostaa :).

Vierailija
2/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut monenlaisia tavaroita, halvempia ja kalliimpia.

Minusta se on ihanaa, että mies muistaa matkallaan, ei sen tarvitse olla iso asia. Lempisalmiakkini tietäminen ja sen tuominen, on sekin aika romanttista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotin siis tuliaisen hintaa. Mitä voi kyllä olla hieman hankala viestistäni päätellä:D

Vierailija
4/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotin siis tuliaisen hintaa. Mitä voi kyllä olla hieman hankala viestistäni päätellä:D

Kyllä joillakin voi olla tällaisiakin mieltymyksiä :-D

Täytyy sanoa, etten nyt muista, että mieheni olisi 20 vuoden aikana ostanut minulle mitään yllätyslahjaa. Karkkipussituliaista en oikein sellaisena osaa pitää.

Vaatteet ostan mieluiten itse ja muutenkin valitsen mieluummin lahjanikin itse, ettei tule turhaa tavaraa. Ollaan miehen kanssa taloudellisesti tasa-arvoisia ja varsin hyvätuloisia, joten meillä on molemmilla varaa (kohtuuden rajoissa tietenkin) ostaa haluamamme itse.

Vierailija
5/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ekana vastaamassa just tällaiset tyypit kuin nro 5... Eli 'ostan kaiken haluamani aina itse'. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista - eikö miehesi muista sinua yllätyslahjoin? =D

Vierailija
6/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullisesti tienaavia. Silti nautin siitä, kun mieheni tuo minulle sellaista, mitä en osaa odottaa. Kun hän yllättää minut. Kun kaikesta näen, että hänellä on ollut iso ikävä. Kun hän _osaa_ ostaa sellaisia yllätyksiä, joista todella pidän. Kun hän on ajatuksella kierrellyt kaupoissa ajatellen minua. Kun hänellä on odotukset kotiintulosta korkealla ja siitä, että häntä niin suuresti odotan.

Itse olen vain helposti vähän pihi ostelemaan itselleni tuollaisia tuotteita, joita mieheni minulle tuo.

ap

ps. nro. 3: Ymmärsin hyvin tuon ison asian ;)

Vierailija
7/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei, mieheni ei osta minulle yllätyslahjoja. Ei ole koskaan ostanut. Eikä osta lahjoja muutenkaan.

Joskus asiasta suuttuneena ajattelen, että lopetan itsekin lahjojen oston, mutta sitten olen ajatellut, etten alennu moiseen, vaan opetan lapsillemme tapoja, että ihmisille ostetaan lahjoja, myös yllätyssellaisia.

Mieheni ei osta lahjaa edes pyynnöstä. Viime joulunakin ostin itse itselleni lahjani, mikä on tietenkin aika surullista. Kaksi kertaa olen saanut kukkia, esikoisen syntyessä ja eräänä äitienpäivänä. Ja rahasta meillä ei ole pulaa eli siitä ei ole kiinni.

Ihana mies sulla ap, ainakin tässä lahja-asiassa.

Vierailija
8/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyslahjana sain viimeksi neljä pulloa samaa proseccoa, jota nautimme lomamatkan onnistuneimpana iltana. Oli tilannut ulkomailta. Ja kyllä, oli yhtä hyvää.

En silti mitenkään usein saa näitä lahjoja. Luultavasti ne, joiden miehet ostavat lahjan aina kun täytyy, saavat vuoden mittaan enemmän lahjoja kuin minä. Jään nimittäin useimmiten täysin ilman esim. jouluna ja syntymäpäivänä, eikä äitienpäivä tietenkään ole miehen mielestä mikään lahjonnan aihe.

Vierailija
9/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ekana vastaamassa just tällaiset tyypit kuin nro 5... Eli 'ostan kaiken haluamani aina itse'. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista - eikö miehesi muista sinua yllätyslahjoin? =D

Mutten minäkään ole mikään romantikko. Enkä ole hapan, vaan ennen kaikkea pragmaatikko, joka haluaa karsia kaiken turhan roinan ympäriltään. Alusvaatteetkin mieluiten sovitan ennen ostamista...

Kivaa, jos jotkut lahjoja saavat, varsinkin jos lahjojen saannista tykkäävät. Eivät kaikki ole samanlaisia.

5

Vierailija
10/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ostettu toisen makua kunnioittaen. Tämä onnistuu parhaiten silloin, kun tuntee toisen hyvin. Ei tarvitse olla romantikko ilahtuakseen itselleen tarkoitetusta hyvästä lahjasta. Voisihan miehesi ostaa esimerkiksi sinulle lahjaksi hyväntekeväisyyttä: lahjoittamalla tietyn summan esim. kehitysmaiden tarvitsemiin lääkkeisiin, eläimeen, koulukirjoihin tms. jos ne ilahduttavat..

Minusta olisi hirveää, jos en osaisi iloita hyvin valitusta lahjasta!

Vierailija
11/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ehkä jonkun toisen mielestä ne eivät ole lainkaan "lahjoja". Ehkä olisikin parempi puhua yllätyksistä. Olen siis saanut kukkia, joskus jonkun uutuuskirjan, hajuvettä, lempiherkkuani kaupasta jne. Kerran olen myös saanut raskaustestin lahjapaperissa. :) Kallein yllätyslahja on ollut timanttisormus.

Itsekin tykkään tuoda miehelle tuliaisia ja joskus jotain pieniä yllätyksiäkin ostelen.

Vierailija
12/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ehkä jonkun toisen mielestä ne eivät ole lainkaan "lahjoja". Ehkä olisikin parempi puhua yllätyksistä. Olen siis saanut kukkia, joskus jonkun uutuuskirjan, hajuvettä, lempiherkkuani kaupasta jne. Kerran olen myös saanut raskaustestin lahjapaperissa. :) Kallein yllätyslahja on ollut timanttisormus.

Itsekin tykkään tuoda miehelle tuliaisia ja joskus jotain pieniä yllätyksiäkin ostelen.

Vierailija
13/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti viimeksi yllärinä auton! :)

Vierailija
14/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja samppanjaa jne pienta saan saannollisen epasaannolisesti.

Kivoimmat isommat yllatyslahjat on

iPOD ja oma GPS.

Toi iPOD oli varsinkin ihan huippu. Olin palaamassa aitiyslomalta toihin ja mies antoi sen yllatyslahjaksi etta voin autossa kuunnella musiikkia ja Podcasteja.

On on ollut todellakin kovassa kaytossa.

Vierailija
15/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman pakolla ostetun syntymäpäivälahjan olen saanut, mutta en koskaan mitään muuta. Tietysti joskus "yllättää" ja tuo kaupasta tullessaan lempikarkkejani, niitä en vain laske lahjaksi. Joskus olisi kiva saada jotain, josta näkisi, että hän ihan tosissaan mietti minua lahjaa valitessaan.

Vierailija
16/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minulle sellainen asia, mitkä mies ostaa meille kummankin iloksi kun en itse raaski. Minä raaskin laittaa rahaa hyvinistuviin ja sovitettuihin, laadukkaisiin alusvaatteisiin. En haluaisi, että mies otaisi alusvaatteita minulle.

Muutenkaan en tykkäisi, että kantaisi minulle kassikaupalla tavaraa jokaiselta reissultaan. Minulla on 2 hajuvettä, mitä käytän ja en tykkäisi jos minulla olisi kymmeniä hajuvesiä tai muuta roinaa ympärillä, mitä en käytä.

Mies tuo tuliaisia kyllä reissuiltaan ja välillä tuo lenkiltään kukkakimpun kesäkukkia yms. Mutta en ole koskaan ajatellut, että suuri määrä lahjoja olisi riippuvainen rakkauden määrästä.

Niin ja en itsekään kanna miehelle kassikaupalla tavaraa lahjoina reissuiltani.

Näin me olemme erilaisia ja minusta jokaisen aikuisen ihmisen se pitäisi ymmärtää. Joku tykkää ap.n tyylisistä jutuista, toiset ei. Ikävämpää minusta olisi teeskennellä ilahtunutta jos mies toisi kassitolkulla alusvaatteita ja muuta joka reissultaan jos en niistä niin välittäisi.

Minä ajattelen niin, että koska kuljen töissä, minä raaskin ostaa itse itselleni laadukkaita tavaroita, enkä halua turhaa roinaa nurkkiini. Joku toinen ajattelee toisella tavalla ja minusta se on ihan hieno asia.

Mutten minäkään ole mikään romantikko. Enkä ole hapan, vaan ennen kaikkea pragmaatikko, joka haluaa karsia kaiken turhan roinan ympäriltään. Alusvaatteetkin mieluiten sovitan ennen ostamista...

Kivaa, jos jotkut lahjoja saavat, varsinkin jos lahjojen saannista tykkäävät. Eivät kaikki ole samanlaisia.

5

Vierailija
17/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta harmittomastakin aloituksesta saadaan aikaiseksi pitkiä ja kipakoitakin keskusteluja asiasta ja asian vierestä..

Kyllä me sitten jaksamme :)

ap

Vierailija
18/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta harmittomastakin aloituksesta saadaan aikaiseksi pitkiä ja kipakoitakin keskusteluja asiasta ja asian vierestä..

Kyllä me sitten jaksamme :)

ap

Olen käsittänyt, että tämä on keskustelupalsta.

Vierailija
19/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäisi jos minulla olisi kymmeniä hajuvesiä tai muuta roinaa ympärillä, mitä en käytä.... Ikävämpää minusta olisi teeskennellä ilahtunutta jos mies toisi kassitolkulla alusvaatteita ja muuta joka reissultaan jos en niistä niin välittäisi.

Pointti naissa yllatyslahjoissa tosiaan on se , etta mies TIETAA mista toinen tykkaa.

Ei siis tuo kassikaupalla roinaa vaan miettiin tarkkaan ja tietaa mika puolisoa ilahduttaa. Se voi tosiaan olla pullo viinia tai lempikukka tai koru... ihan mita vaan.

Mutta tosiaan, kaikkia ei varmaan sellaiset lahjat ilahduta, eipa siina mitaan. Onneksi miehes sen tietaa , eivatka turhaa nae vaivaa.

Minua ilahduttaa ja kovasti mieheni ostamat lahjat.

t. se joka aikaisemmin kirjoitti saaneensa iPodin.

Vierailija
20/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystävä on tainnut kerran antaa ihan yllättäen jotkut sellaiset euron aurinkolasit.

Muuten ei kyllä mitään ylläriä tule, ei edes kaupasta tuo mitään yllärikarkkipussia, ei osta lempiruokaani, alkosta lempijuomaa, tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi