Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syöttekö koskaan salaa vessassa? (ei siis kotona)

Vierailija
20.07.2010 |

Esim. lentokenttien, juna-asemien, työpaikan vessoissa? Mulla on sellainen ongelma, etten voi rentoutua esim kahvilassa enkä nauti ruuasta siellä kun tuntuu että kaikki tuijottaa. Olen joskus ostanut esim. kolmioleivän ja syönyt sen vessassa. Se on ihanaa! siis saa olla ihan omassa rauhassa ja mässyttää.

pari kertaa myös töissä, mutta pitää olla hiljainen aika tai sitten ylitöissä yksin.. se on vähän hassua koska silloin voisin syödä työpisteen ääressäkin, mutta tuo on jotenkin niin vapauttavaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku minua erityisesti tuijottaa tai että edes suuremmin vilkuilee.

Ei tulisi mieleen syödä vessassa, kotona tai yleisövessassa.

Vierailija
2/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisestihän tässä maassa vauvojen ainakin kuulemma pitäis syödä vessassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on tosi arka tiettyjen asioiden suhteen. Äiti ei vie roskia kuin yöllä eikä ikinä söisi opiskelijaravintolassa yliopistossa jossa opettaa. Äiti on hankkinut työhuoneeseensa (jonka sai luojan kiitos pitää yksin) pienen jääkaapin, jossa pitää paussikeksejä ja keittää mustaa kahvia ja natustaa niitä päivän. Illalla tulee sitten tuskaisen nälkäisenä kotiin, ja parkuu eläkkeellä olevalle isälleni "eikö ruoka koskaan ole valmis kun tulen!" (äiti tulee kotiin ihan milloin sattuu eikä isä voi sitä tietää). Joululahjatkin äiti avaan aina salaa.

Ihan normaali tyyppi äiti on, mutta joissain asioissa vain arka.

Vierailija
4/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisestihän tässä maassa vauvojen ainakin kuulemma pitäis syödä vessassa...

HYI HELVETTI

-2-

Vierailija
5/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTI

-2-

Tyyppi on semmonen julki-imettäjä, jo ka lyö tissit tiskiin ;D

Vierailija
6/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTI

-2-

Tyyppi on semmonen julki-imettäjä, jo ka lyö tissit tiskiin ;D

tai olen imettänyt

julkisesti mutta minulla on imetyskaapu suojana imetyshetkellä. Jotakuta tämäkin varmasti ällöttää, mutta ei ainakaan tarvitse kaikkien pällistellä, eikä paskomistilassa toisen ruokailla

Vierailija
7/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sun äitiä niin täydellisesti

Vierailija
8/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tilanne on ollut seuraavanlainen:

Olen työni vuoksi joutunut matkustamaan PALJON ja päivät ovat pitkiä. Aamulla lähtö lentokentälle viiden aikaan, eli olen syönyt aamupalan 04.30.

Kun olen kohdemaassa perillä, kello on ehkä 9. Sitten alkaa palaveri ja niissä kulttuureissa harvoin on mitään tarjolla. Kohdemaan ihmiset saattavat syödä lounaan ja päivällisen yhdistelmän vasta työpäivän jälkeen, joten olen nääntymispisteessä jossain vaiheessa.

Joskus olen varannut keksiä tai jotain muuta mukaan, jotta voin salaa käydä syömässä. Ja ei, työni on sellaista etten tosiaan voi iskeä omia eväitä neuvottelupöydälle ja alkaa syödä ;)

Vierailija
9/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti työmatkoja, joiden takia herään neljältä ja lähtö viiden kuuden maissa. en syö aamulla, koneessa / koneissa syön jos on tarjolla jotain, palaveeraan päivän ja illalla vasta syön. ei mitään ongelmia.

kannattaa totuttaa elimistö pidempään ruokaväliin. jätä aamiainen kokonaan pois. keksi on maailman HUONOIN välipala. syö mieluimmin pähkinöitä.

Vierailija
10/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tunnen häpeää siitä, etten pysty syömään muiden nähden. Hotkin vessassa nopeasti banaanin ja toivon, ettei kukaan huomaa.

Yliopisto-opettajaäidin lapsi: Eihän paussikeksejä varten jääkaappia tarvitse. Jos hänellä on se jääkaappi työhuoneessaan, niin miksei hän pidä siellä jotain ruokaisampaa? Tai miksei käy kahviosta ostamassa jotain (sämpylää, salaattia)työhuoneeseen?

Vierailija
11/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on siis useita, jotka kärsimme "julkisen syömisen fobiasta"! Tavallaan ihanaa, ymmärrättekö.. olen luullut olevani ainoa.

Tiedän myös mistä fobiani on peräisin ja osittain olen selättänyt sen, pystyn JOSKUS syömään julkisesti.

Vierailija
12/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken likaisuuden keskellä.

Vierailija
13/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla, missä käydään pitkiä ja tiukkoja neuvotteluita "putkeen" tai ainakin ilman kunnon ruokataukoja, monesti vielä myöhään yöhön. Monesti on osa vastapuolen neuvottelustrategiaakin yrittää väsyttää toinen osapuoli sillä ettei ole taukoja ja verensokeri laskee. Vessaan pääsee kuitenkin pujahtamaan aina jossain välissä ja sitten napaan nopeasti käsilaukusta tai salkusta energiapatukoita ja mehua, niin taas jaksaa vääntää neuvottelupöydän ääressä.

Vierailija
14/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti työmatkoja, joiden takia herään neljältä ja lähtö viiden kuuden maissa. en syö aamulla, koneessa / koneissa syön jos on tarjolla jotain, palaveeraan päivän ja illalla vasta syön. ei mitään ongelmia. kannattaa totuttaa elimistö pidempään ruokaväliin. jätä aamiainen kokonaan pois. keksi on maailman HUONOIN välipala. syö mieluimmin pähkinöitä.

Mielestäni kenenkään kroppa ei kestä sellaista ruokailuväliä. Tai kai kestää, mutta melko alhaalla sokerit jo on. Entäpä jos se "ilta on vasta klo 23 kun olet kotona? Kentällä ei ehdi syödä tmv.

Ja ei, en voi syödä pähkinöitä koska olen allerginen. Ja olen allerginen jokaiselle hedelmällekin. Ja juureksille, eli miniporkkanatkaan ei toimi. Keksi on huono, mutta siksi minulla on näkkäriä tmv. mukana.

Ja vielä jankkaan, että ratkaisuehdotus sinulla on että "jätä aamiainen kokonaan pois". ????? Et taidan oikeasti matkustella kovin paljon jos tuollaisia lauot näppikseltäsi.

Nimim. 3 ulkomaanmatkaa viikossa säännöllisesti

Vierailija
15/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustan usein ja kyllä, syön vain kerran päivässä :)

tästä löytyy netistä paljon tietoa mm hakusanoilla warrior diet, pätkäpaasto jne. kyse ei ole dieetistä vaan elämäntavasta. näin ne entisaikain ihmisetkin elivät ja tekivät vielä rankempia hommia.

ja kyllä, voin kevyesti olla päivän syömättä ja nauttia pelkkiä juomia. tankkaan sitten seuraavana päivänä sapuskaa.

Vierailija
16/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustan usein ja kyllä, syön vain kerran päivässä :) tästä löytyy netistä paljon tietoa mm hakusanoilla warrior diet, pätkäpaasto jne. kyse ei ole dieetistä vaan elämäntavasta. näin ne entisaikain ihmisetkin elivät ja tekivät vielä rankempia hommia. ja kyllä, voin kevyesti olla päivän syömättä ja nauttia pelkkiä juomia. tankkaan sitten seuraavana päivänä sapuskaa.

Jos siis monta päivää putkeen on matkoja ja samanlaista menoa? Niin minulla on. Tarkoitatko että elät noin koko ajan? Tuo "tankkaan sitten seuraavana päivänä sapuskaa" kyllä romuttaa sinun warriordieettisi.....

Se oikeasti paljon matkustava, joka tarvitsee joskus ruokaa.

Vierailija
17/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä inhoanko mitään muuta niin paljoa kuin sitä, että joku katsoo kun syön. Minun ruokailemisenihan on kuin liikenneonnettomuus - ei haluaisi katsoa, mutta kun on vain pakko kun ei uteliaisuudeltaan muutakaan voi. Onhan se hienoa kavereille taivastella sitten, että miten taas näki semmoisen hirveän läskin vetämässä pullaa naamaansa. Pullaa nyt en edes hirveän usein syö, mutta salaatteja en yleisellä paikalla kehtaa syödä ollenkaan. Ajattelen heti muiden katsovan, että mitä tuokin sika yrittää, se tuosta mihinkään laihdu vaikka kuinka söisi rehujaan.

Vierailija
18/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte hassuja :)

Vierailija
19/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole mikään uskolahko, jonka dieettiä on noudatettava orjallisesti. seuraavana päivänä syöminen ei mitenkään romuta dieettiä. Osa pitää välillä paastopäiviä tai aloittaa vuorokauden paaston keskellä päivää, tai paastopäiviä voi pitää useitakin.

Olen ollut maksimissaan viikon työmatkoilla joten sen pidemmistä ei ole kokemusta. Pystyn olemaan useamman päivän syömättä ilman ongelmia. Mutta pähkinäpussista saan jo näppärän aterian, jonka voi hotkaista vaikka klo 24:00 :) Yleensä myös yövyn hotelleissa ja nautiskelen runsaasta ja rasvaisesta hotelliaamiaisesta mielelläni. Mmmm.. pekonia ja munakasta.

Vierailija
20/21 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut maksimissaan viikon työmatkoilla joten sen pidemmistä ei ole kokemusta. Pystyn olemaan useamman päivän syömättä ilman ongelmia. Mutta pähkinäpussista saan jo näppärän aterian, jonka voi hotkaista vaikka klo 24:00 :) Yleensä myös yövyn hotelleissa ja nautiskelen runsaasta ja rasvaisesta hotelliaamiaisesta mielelläni. Mmmm.. pekonia ja munakasta.

miten sä voit olla koko päivän syömättä? eikö sulle tuu huono olo?