Ostin puuvillaisen
Ostin heti juhannuksen jälkeen puuvillaisen vähän siistimmän helteelläkin sopivan paidan. Huomasin kotona, että samanväristen shortsien kanssa vaate on päälläni oikein tyylikäs ja pukeva, joten olen käyttänyt sitä nyt helteillä kaikissa tilanteissa, joissa parempaa pukeutumista odotetaan.
Helteillä minulla ainakin kainalot hikoilevat ja muualtakin, mutta kainalot tässä paidassa ovat käytön jälkeen tuoksahtaneet ihan kunnolla hieltä, mutta ensimmäisen tällaisen käytön jälkeen laitoin paidan vaatepuulle odottamaan pesua. Unohdin asian ja parin päivän päästä olisin tarvinnut paitaa seuraavan kerran ja varmuuden vuoksi nuuhkin sitä hieman, ja haisi täysin raikkaalle ja hyvälle, oli vaatepuulla roikkumisen jälkeen sileäkin, joten laitoin sen taas päälle.
Näin olen jatkanut, eli aina käytön jälkeen tuulettanut kunnolla enkä ole pessyt paitaa vielä kertaakaan. Ei minulla ole ennen tällaista paitaa ollut, joka itsestään hiestä puhdistuu ja siliääkin. Materiaali 100 % puuvillaa, ohutta tosin.
Kommentit (2)
haisee kyllä puuvillaisetkin
Ootko varma ettet haise vaan et huomaa sitä?
onkin parhaita vaatteissa, varsinkin kesällä. Keinokuituisissa tuo hienhaju oikein korostuu. Yöks.