G: onko miehesi hyvännäköinen?
Kommentit (52)
tumma, pitkä ja hoikka. Komeat kasvot.
Ei varmasti kaikkien makuun menisi, kroppa ei ole niin kamalan miehekäs, siis lihaksikas ja jämy, ennemmin vähän laiheliini :) Mutta pidän häntä hyvännäköisenä, pukeutuu myös hyvin ja olen ylpeä hänestä ;)
miehet ole niin hyvännäköisiä kuin täällä sanotaan. Suurin osa miehistä on kyllä niitä harmaavarpusia, ei rumia, mutta ei komeitakaan, joten voihan sitä täällä fantasioita kirjoitella.
pitkä ja tumma ammattiurheilija ja vaikka itse sanonkin, olemme aika näyttävä pari :) Mieheni on komea ulkoa ja kaunis myös sisältä
miehet ole niin hyvännäköisiä kuin täällä sanotaan. Suurin osa miehistä on kyllä niitä harmaavarpusia, ei rumia, mutta ei komeitakaan, joten voihan sitä täällä fantasioita kirjoitella.
Kyllähän miehen täytyy omaa silmää miellyttää että sitä jaksaa katsella. Jos laittaisimme tänne miehistämme kuvat, on varmaa etteivät kaikki näyttäisi kaikkien mielestä komeilta, makujakun on erilaisia. En minäkään usko että kaikki av-mammojen miehet ovat brad pittejä, mutta kyllä he voivat vaimojensa silmissä näyttää komeilta, sen uskon.
Omasta mielestäni on! Ei välttämättä kaikkien. Tykkään lihaksikkaasta kropasta, josta hän pitääkin huolta salilla käyden. Arvostan erityisesti koska itse olen niin laiska enkä tosiaan omaa yhtä timmiä kroppaa. Lisäksi hänellä on ihana hymy!
Omasta mielestäni on! Ei välttämättä kaikkien. Tykkään lihaksikkaasta kropasta, josta hän pitääkin huolta salilla käyden. Arvostan erityisesti koska itse olen niin laiska enkä tosiaan omaa yhtä timmiä kroppaa. Lisäksi hänellä on ihana hymy!
Tulipas nyt moneen kertaan ilmaistua kantani! Kone herjas, että viestiä ei voi lähettää ja yhteys ei toimi. Taisi toimiakin. Pahoittelen!
rakastuin miehessäni ensin ulkonäköön, ja ollaan oltu naimisissa kohta 5 vuotta, hyvin on säilynyt! Ja aika usein miestäni yritetään iskeä, varmasti siis muidenkin makuun... Lisäksi mieheni on ihana ihmisenä, huomaavainen eikä hänellä ole kenestäkään mitään pahaa sanottavaa. Ja rakastaa minua ja lapsia yli kaiken!=)
Se "Vin Dieselin" vaimo
Kasvot ihan hyvännäköiset ja pitkä mies, mutta ylipainoa ja muutenkin roteva ruumiinrakenne. Kaljuuntuu.
mutta entisenä kilpapainijana kroppa on erittäin hyvässä kuosissa, on onneksi pitänyt nykyäänkin, nelikymppisenä huolta itsestään, eikä juo alkoholia.
Naamasta ei ole komea.
tumma, pitkä ja hoikka. Komeat kasvot.
Ei varmasti kaikkien makuun menisi, kroppa ei ole niin kamalan miehekäs, siis lihaksikas ja jämy, ennemmin vähän laiheliini :) Mutta pidän häntä hyvännäköisenä, pukeutuu myös hyvin ja olen ylpeä hänestä ;)