Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko miehesi hyvännäköinen?

Vierailija
19.07.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma, pitkä ja hoikka. Komeat kasvot.

Ei varmasti kaikkien makuun menisi, kroppa ei ole niin kamalan miehekäs, siis lihaksikas ja jämy, ennemmin vähän laiheliini :) Mutta pidän häntä hyvännäköisenä, pukeutuu myös hyvin ja olen ylpeä hänestä ;)

Vierailija
42/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma, pitkä ja hoikka. Komeat kasvot.

Ei varmasti kaikkien makuun menisi, kroppa ei ole niin kamalan miehekäs, siis lihaksikas ja jämy, ennemmin vähän laiheliini :) Mutta pidän häntä hyvännäköisenä, pukeutuu myös hyvin ja olen ylpeä hänestä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ole niin hyvännäköisiä kuin täällä sanotaan. Suurin osa miehistä on kyllä niitä harmaavarpusia, ei rumia, mutta ei komeitakaan, joten voihan sitä täällä fantasioita kirjoitella.

Vierailija
44/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja tumma ammattiurheilija ja vaikka itse sanonkin, olemme aika näyttävä pari :) Mieheni on komea ulkoa ja kaunis myös sisältä

Vierailija
45/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ole niin hyvännäköisiä kuin täällä sanotaan. Suurin osa miehistä on kyllä niitä harmaavarpusia, ei rumia, mutta ei komeitakaan, joten voihan sitä täällä fantasioita kirjoitella.

Kyllähän miehen täytyy omaa silmää miellyttää että sitä jaksaa katsella. Jos laittaisimme tänne miehistämme kuvat, on varmaa etteivät kaikki näyttäisi kaikkien mielestä komeilta, makujakun on erilaisia. En minäkään usko että kaikki av-mammojen miehet ovat brad pittejä, mutta kyllä he voivat vaimojensa silmissä näyttää komeilta, sen uskon.

Vierailija
46/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni on! Ei välttämättä kaikkien. Tykkään lihaksikkaasta kropasta, josta hän pitääkin huolta salilla käyden. Arvostan erityisesti koska itse olen niin laiska enkä tosiaan omaa yhtä timmiä kroppaa. Lisäksi hänellä on ihana hymy!

Vierailija
47/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni on! Ei välttämättä kaikkien. Tykkään lihaksikkaasta kropasta, josta hän pitääkin huolta salilla käyden. Arvostan erityisesti koska itse olen niin laiska enkä tosiaan omaa yhtä timmiä kroppaa. Lisäksi hänellä on ihana hymy!

Vierailija
48/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas nyt moneen kertaan ilmaistua kantani! Kone herjas, että viestiä ei voi lähettää ja yhteys ei toimi. Taisi toimiakin. Pahoittelen!

Vierailija
50/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuin miehessäni ensin ulkonäköön, ja ollaan oltu naimisissa kohta 5 vuotta, hyvin on säilynyt! Ja aika usein miestäni yritetään iskeä, varmasti siis muidenkin makuun... Lisäksi mieheni on ihana ihmisenä, huomaavainen eikä hänellä ole kenestäkään mitään pahaa sanottavaa. Ja rakastaa minua ja lapsia yli kaiken!=)

Se "Vin Dieselin" vaimo

Vierailija
51/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ihan hyvännäköiset ja pitkä mies, mutta ylipainoa ja muutenkin roteva ruumiinrakenne. Kaljuuntuu.

Vierailija
52/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entisenä kilpapainijana kroppa on erittäin hyvässä kuosissa, on onneksi pitänyt nykyäänkin, nelikymppisenä huolta itsestään, eikä juo alkoholia.

Naamasta ei ole komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi