G: onko miehesi hyvännäköinen?
Kommentit (52)
munkaan mies varmaan yleisellä mittapuulla ole mikään kaikkien naisten ihanne, mutta on se kyllä mielettömän hyvännäköinen ja just sellainen kun mun miesihanne on (hoikka jäntevän lihaksikas, tatuoitu pitkätukka ; ) )
komeus on katsojen silmissä. ;)
Ei omanikaan (en muista numeroani) varmaan millään "hottis-listalla" olisi jos kuvan sellaiseen laittaisi. Mutta komea minusta silti on. :)
Harvoin itse olen tavannut ei komeita miehiä, aina niissä jotain katsomisen arvoista on. :)
Usein tulee oikein katseltua häntä ja ihmeteltyä miten olen saanut niin upean miehen. Esim. rannalla tai kaupassa tulee usein ajateltua että mieheni on ehdottomasti paikan parhaimman näköinen uros.
Minä tietenkin olen ihastunut miehessäni (myös) hänen ulkonäköönsä, eli jos vaikka pitäisin pituutta ja tuuheita hiuksia erityisen tärkeinä ominaisuuksina, niin miestäni en olisi valinnut (on siis lyhyehkö ja kalju). Minusta se ilmestynyt vatsamakkarakin on vaan ihana ja tuo sellaista turvallista isällisyyttä mieheen.
Monen makuun mieheni ulkonäkö ei varmasti ole yhtään. Minusta hän on tosi hottis, aikuinen ja muodikas mies.
Minusta se ilmestynyt vatsamakkarakin on vaan ihana ja tuo sellaista turvallista isällisyyttä mieheen.
vaan huonoista elitavoista ja paskasta itsekurista!
Vatsa makkarat ei kyllä kerro "turvallisesta isällisyydestä" vaan huonoista elitavoista ja paskasta itsekurista!
Tiedän että miehen sixpäkki on hävinnyt koska ei voi enää käyttää tunteja päivässä työmatkojen pyöräilyyn, salibandyyn, lenkkeilyyn ja lihastreeniin.
Nyt mies ajaa työmatkat farmarilla ja samalla hakee lapset hoidosta ja ostaa perheelle ruokaa kassikaupalla. Iltaisin tehdään kotitöitä, puuhataan lasten kanssa, kuskataan harrastuksiin ja vietään aikaa puolison kanssa. Lenkillä mies käy vain pari kertaa viikossa ja pelaa n. kerran viikossa sählyä työkavereiden kanssa.
Syödään normaalia sekaruokaa, viikonloppuisin herkkuja. Painoa miehellä on n. 75 kiloa, eli mistään sumopainijasta ei ole kyse, vaan ihanasta pehmeästä karvaisesta vatsamakkarasta.
Vaatii melkoista itsekuria muuttaa vanhat liikunnalliset tapansa ja keskittyä perhe-elämään. Usein se lenkillelähtö kun on helpompaa kun kolmen lapsen hoitaminen. Nukkumisesta ei voi enää kuntoilun hyväksi tinkiä kun töitäkin pitää tehdä lasten nukkumaanmenon jälkeen ja herätä aikaisin.
Vatsa makkarat ei kyllä kerro "turvallisesta isällisyydestä" vaan huonoista elitavoista ja paskasta itsekurista!
Tiedän että miehen sixpäkki on hävinnyt koska ei voi enää käyttää tunteja päivässä työmatkojen pyöräilyyn, salibandyyn, lenkkeilyyn ja lihastreeniin.
Nyt mies ajaa työmatkat farmarilla ja samalla hakee lapset hoidosta ja ostaa perheelle ruokaa kassikaupalla. Iltaisin tehdään kotitöitä, puuhataan lasten kanssa, kuskataan harrastuksiin ja vietään aikaa puolison kanssa. Lenkillä mies käy vain pari kertaa viikossa ja pelaa n. kerran viikossa sählyä työkavereiden kanssa.
Syödään normaalia sekaruokaa, viikonloppuisin herkkuja. Painoa miehellä on n. 75 kiloa, eli mistään sumopainijasta ei ole kyse, vaan ihanasta pehmeästä karvaisesta vatsamakkarasta.
Vaatii melkoista itsekuria muuttaa vanhat liikunnalliset tapansa ja keskittyä perhe-elämään. Usein se lenkillelähtö kun on helpompaa kun kolmen lapsen hoitaminen. Nukkumisesta ei voi enää kuntoilun hyväksi tinkiä kun töitäkin pitää tehdä lasten nukkumaanmenon jälkeen ja herätä aikaisin.
Sen sixpäkin ylläpitoon ei tarvita TUNTEJA päivässä. Syökää vähemmän sitä "normaalia kotiruokaa" ja jättäkää ne herkut pois. Lähtee mammaltakin samalla ne "äidilliset" sellut ;)
Sen sixpäkin ylläpitoon ei tarvita TUNTEJA päivässä. Syökää vähemmän sitä "normaalia kotiruokaa" ja jättäkää ne herkut pois. Lähtee mammaltakin samalla ne "äidilliset" sellut ;)
Miksi ihmeessä miehellä pitäisi olla se sixpack jos ei ole mihinkään mister-kisoihin osallistumassa? Ei minun vuokseni ainaan. Minä en oikeastaan edes haluaisi puolisoa jolle vatsalihasten ulkonäkö on tärkeä. Tai ihmistä, joka haluaisi perheen kieltäytyvän kaikista herkuista aina ja ikuisesti. Meidän perheessä ollaan ennemminkin liian laihoja kuin lihavia.
Minun pitäisi varmaan myös hankkia silikonit lasten jäljiltä rupsahtaneiden rintojen täytteeksi. Kasvojen kiristys tai botoxia otsaryppyihin pitäisi varmaan molemmille laittaa myös.
Ou nou. Ehkä emme olekaan ihan täydellisiä ulkonäöiltämme muiden silmissä. Onneksi pidämme toisiamme varsin upeina ilmestyksinä. ;)
mutta pitkä, raamikas pitkätukka, mielestäni aivan järkyttävän hyvännäköinen.
Tumma ja tulinen palomies. Yhdessä oltu 18 vuotta
Muiden mielipiteestä en tietystikään tiedä mutta tuskin ketään häntä nyt pahannäköisenäkään pidä. Tosin eilen satuin näkemään hänen työpaikkansa henkilökortin ja totesin hänen näyttävän aivan järkyttävältä...kuva on selvästi otettu joskus pitkän valvomisen jälkeen, kauhea silmäpusit ja panda-look.
Pitkä, leveäharteinen, kapealanteinen ja tosi kauniit sääret omaava, joita itse pihtikinttuisena kadehdin. Nauravat silmät sekä pitkät ja kaarevat ripset aikoinaan valloitti minut.
Yhteistä taivalta on takana kohta 30 vuotta!
Kaduilla päät kääntyvät ja joskus tulee vaivaantunut olo. Kaikki sanovat hänen muistuttavan erästä kuuluisaa näyttelijää (Usa), paitsi hän on huomattavasti pidempi. En voi sanoa ketä, koska tutut tunnistaisivat minut siitä heti.
Eikä muitten makuun tarvii iha liian hyvin sopiakaan:-)
Tumma, vahva, laineikas tukka, ei näytä kaljuuntumisen eikä harmaantumisen merkkejä ainakaan vielä alle 4-kymppisenä.
Keskiarvoa pitempi suomalaismies, sopusuhtainen, normaalipainoinen.
Ilmeikkäät silmät, ilkikurinen hymy, valloittavat hymykuopat. Hyvä ja kauniisti ruskettuva iho.
Kaikki pelit ja vehkeet toimii...ja niitä osaa myös taitavasti käyttää.
...alaha tulla jo kotio sielt töist (PUSU)
yritykseksi jäi ja nyt ei kehtaa olla puheväleissä :D
yritykseksi jäi ja nyt ei kehtaa olla puheväleissä :D
On Ricky Martinin kaksoisolento. Mutta ihan supisuomalainen. Molemmat vanhemmat vaan tummia ja ruskeasilmäisiä, kuten miehenikin.
On hyvänmallinen kroppa luonnostaan -> vähällä työllä näyttää lihaksikkaalta ja hyväkuntoiselta -> seksikäs.
Ja muutenkin on tyylikäs ja ihan hyvännäköinen minun makuuni, mutta olemme muutamiakin kertoja saanut kummasteluja (alkoholin vaikutuksen alaisilta), että "miten SÄ voit olla tuon naisen kanssa täällä?" tai "älä vaan sano että TUO on sinun miehesi, saisit paremmankin" jne. Ei vaan yhtään liikuta ne "paremmat".
hän ei ole suomalainen ja sehän on vain plussaa. Hän on toiminut myös mallina aikoinaan, mutta sitten kyllästyi siihen touhuun.