Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko miehesi hyvännäköinen?

Vierailija
19.07.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduilla päät kääntyvät ja joskus tulee vaivaantunut olo. Kaikki sanovat hänen muistuttavan erästä kuuluisaa näyttelijää (Usa), paitsi hän on huomattavasti pidempi. En voi sanoa ketä, koska tutut tunnistaisivat minut siitä heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tässä suhteessa varmaan aika tasaveroinen pari.

Vierailija
4/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kiloja on vähän liikaa, niin varsin kivannäköinen rusketuksen ja harmaantuvan parran yhdistelmässään.

Vierailija
5/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla menee vielä liki kymmenen vuoden jälkeenkin polvet veteläksi kun katson miestäni =)

On pitkä, normaalivartaloinen, vaaleat hiukset, siniset silmät, korkeat poskipäät ja aika symmetriset kasvot.

Vierailija
6/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Kroppa vatsakas. Lyhyenläntä. Saatanan intensiivinen Rasputin-katse. Muna paksu ja hyvää tekevä- ÄÄRSYTTÄVÄÄÄÄ! :D

Vierailija
7/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduilla päät kääntyvät ja joskus tulee vaivaantunut olo. Kaikki sanovat hänen muistuttavan erästä kuuluisaa näyttelijää (Usa), paitsi hän on huomattavasti pidempi. En voi sanoa ketä, koska tutut tunnistaisivat minut siitä heti.

Vierailija
8/52 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama päivä sitten juuri ajattelin, että onneksi nuoruudessa(kin) pidin muita avuja tärkeämpinä, kuin ulkosia. Muutoin olisin sen ei_niin_täydellisen miehen jättänyt rannalle ja nyt jos kohdattaisiin katuisin ja kovasti.

Komia on, sellainen miehekkään raamikas, pitkä, tumma. Ihana on. :) Sen verran kääntää päitä, etten voi olla ajatuksissani yksin. ;)

Vierailija
9/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen. Kiltti mies.

Vierailija
10/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän kokoinen ja naamasti ihan ok. Mieheni on pitkä ja raamikas, ei siis ihan mikään kukkakeppi. Bodareista en tykkää. Naamastaan mieheni on ihan ok, yksi piirre mua häiritsi aikanaan, nyt en enää edes näe sitä :)

On mun mielestä siis ihan hyvä, hävetä ei tarvitse missään. Pukeutua ei osaa yhtään, mutta siinä mä voin auttaa ;)

Vierailija
12/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikas ja lyhyempi mies. Mutta minun makuuni täysin :-)

Vierailija
13/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea namupala!! :P

Vierailija
14/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaa Vin Dieseliä...

En vaihtais edes ed.mainittuun herraan!=)

Vierailija
15/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaa Vin Dieseliä...

En vaihtais edes ed.mainittuun herraan!=)

Vierailija
16/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williksen näköinen:) Itse ei näe mitään yhtäläisyyttä.. Ei nyt ole ihan niin timmissä kunnossa enää, mutta ei tarvikaan kun ei ole kuuluisa näyttelijä:)

Mutta se ihana vino hymy kun joskus vielä huulilla vilahtaa...:)

Vierailija
17/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rumaa huolisikaan ;)

Vierailija
18/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanan harteikas ja kroppa on sopivasti treenattu ja pukeutuu tyylikkäästi ja hiukset on trendikkäät ja siksi se onkin minun mies

Vierailija
19/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on komea.. ja ihanan harteikas ja kroppa on sopivasti treenattu ja pukeutuu tyylikkäästi ja hiukset on trendikkäät ja siksi se onkin minun mies

Vierailija
20/52 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon näköinen ja kokoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän