Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka äitipuoli tuntee, että lapsipuoli/ lapsipuolet eivät kuulu " omaan perheeseen" ?

Vierailija
08.04.2004 |

Minä sanon suoraan, että kun olemme vain keskenämme ( me ja yhteiset lapset), niin olo tuntuu kotoisalta. Kun miehen lapset tulevat ( ja ovat useammin kuin keskimäärin), niin alkaa kurkkua kuristaa ja ahdistaa. Tuntuu kuin olisi vieraita koko ajan läsnä. Olen yrittänyt sopeutua, mutten ole sopeutunut. Mitään sääliä en kerjää, mutta näin vaan on. Onko muita?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama kuri ja välittäminen kaikille.

minun lapseni käyvät isänsä ja tämän nykyisen vaimon luona säännöllisesti ja siellä lapsilta vaaditaan samat asiat kuin muiltakin lapsilta - lapset menevät tyytyväisinä kylään kun tietävät tarkkaan mikä on homman nimi. onneksi pystymme myös puhumaan kaikki yhdessä kasvatukseen liittyvistä asioista. musta on hyvä, ettei etäkoti ole mikään puuhamaa vaan normaalia arkea elävä koti. tosin isä järjestää jotain omaa juttua kaikkien lasten kanssa vuorotellen - lukien niin omat kuin ei-biologisesti omat.

Oletko kuitenkin sama kirjoittaja, kuin tuo, joka valitti miehensä kiroilevasta pojasta?

 

Teet täsmälleen samat kirjoitusvirheet.

 

Joskus huomaa, että tänne kirjoitellaan vain huvikseen siinä toivossa, että saisi riitelyä aikaan.

Vierailija
82/82 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus

Mitä

 jeesustelet?

Hän vain nosti VUONNA 2004 aloitettua ketjua…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi