Lue keskustelun säännöt.
Kuka äitipuoli tuntee, että lapsipuoli/ lapsipuolet eivät kuulu " omaan perheeseen" ?
08.04.2004 |
Minä sanon suoraan, että kun olemme vain keskenämme ( me ja yhteiset lapset), niin olo tuntuu kotoisalta. Kun miehen lapset tulevat ( ja ovat useammin kuin keskimäärin), niin alkaa kurkkua kuristaa ja ahdistaa. Tuntuu kuin olisi vieraita koko ajan läsnä. Olen yrittänyt sopeutua, mutten ole sopeutunut. Mitään sääliä en kerjää, mutta näin vaan on. Onko muita?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus
Mitä
jeesustelet?
Hän vain nosti VUONNA 2004 aloitettua ketjua…
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko kuitenkin sama kirjoittaja, kuin tuo, joka valitti miehensä kiroilevasta pojasta?
Teet täsmälleen samat kirjoitusvirheet.
Joskus huomaa, että tänne kirjoitellaan vain huvikseen siinä toivossa, että saisi riitelyä aikaan.