AV-mammojen naperot! *kuva*
Eli tällänen kuvaketju missä ihastellaan toistemme kullanmuruja! :)
Chiara on kuvassa 4v, - kohta 5v.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6437131.jpg
Kommentit (117)
että meidän 4vee peittoais mennen tullen, mutta en saa tai edes halua laittaa tänne kuvia. Toisaalta eipä mulla ole todistelun tarvetta kun on silmät päässä ;)
En siis haukkunut ketään rumaksi, kaikki lapset on söpöjä.
Mielestäni kaikki lapset ovat kauniita - tasapuolisesti, aivan kaikki, enkä voi käsittää, että jotkut alkavat haukkua lasten kuvia. Kertoo enemmän haukkujasta kuin haukun kohteesta, mutta se mitä vielä enemmän en voi sietää on se, että jotkut ihan surutta levittelevät lastensa kuvia netissä!
Mistä te tiedätte kuka sekopää tätä palstaa seuraa? Johan täällä joku hullu on jo uhonnut lahdata seuraavan Libero-pelipukuisen, jonka näkee Oulussa. Jos levittelette lastenne kuvia ja vielä nimien kera, ovat he helppo saalis esim. pedofiileille. Ei vaadi paljoa, että pedo saa tätä palstaa seuraavana selville asuinpaikkakuntasi. Nyt hänellä on jo tytöstä kuva, jota etsiä ja kun tyttö tulee vastaan hän huutaa:"Chiara! Chitara! Tule tänne!"
niin siis luulin että toi chiara on puoliksi ulkomaalainen ja siksi sanoin että omanikin on.
huomaa kyllä, että olet vähän vajaa itse, kun et osaa muuta sanoa kuin vedä vittu päähäsi tms. muuta yhtä typerää.
jatka kehujen kalastamista:)
Mutta pliis, vaalikaa lapsienne yksityisyyttä! Esimerkiksi pedofiili voi bongata kuvan teidän pienestä ihanuudesta ja käyttää sitä omia sairaita fantasioita varten.
Vaikka haluatte äidin ylpeydellä esitellä lapsenne vaikka koko maailmalle, älkää laittako heidän kuvia julkiselle foorumille, kuin he olisivat sirkuseläimiä tai julkista riistaa, joita voi arvostella mennen tullen.
Äitinä tehtävänänne on suojella lapsianne!
Ugaa, olen puhunut.
että meidän 4vee peittoais mennen tullen, mutta en saa tai edes halua laittaa tänne kuvia. Toisaalta eipä mulla ole todistelun tarvetta kun on silmät päässä ;) En siis haukkunut ketään rumaksi, kaikki lapset on söpöjä.
Niinhän kaikki sanoo lapsestaan :) Oma lapsi on kaunein omissa silmissä. Kyllä se rakkaus on niin suurta. Mutta pidä huoli, että jos et sano tuota nimettömänä niin jätä sanomatta. Täällä se käy ilman kuvaa ja henkilöllisyyttä, mutta livenä... nou nou.
äitinsä kanssa Forumissa eilen iltapäivällä ?
mikä hemmetin chiara-kitara?
Ei oltu.
ap
tulww tuosta chiarasta mieleen KIHARA!!! hah hah. nimellä raiskattu lapsi! Kuvitteletko että lapsesi on jotenkin erikoinen tai että hänestä tulee joku bimbo joka pyörittää bootya mtv:lla?
tulww tuosta chiarasta mieleen KIHARA!!! hah hah. nimellä raiskattu lapsi! Kuvitteletko että lapsesi on jotenkin erikoinen tai että hänestä tulee joku bimbo joka pyörittää bootya mtv:lla?
Oikeasti, pakko sanoa että kuka vitun apina näitä kirjoittelee? Sama tuo kitara-Chiara. Juntteja.
mutta semmonen mielikuva mulle tulee. kai minulla on oikeus ilmaista että mitä mieltä oon jostain. oma vika ku antaa lapselle tollasen apina nimen!
t 111
Jos olisi pikkupissis (5v haloo!) niin eiköhän keimailisi pää kallellaan ja suu tekohymyssä.
Aina on kuvassa pää kallellaan, silmät sirrillään ja tekohymynaamalla. Tyttö 5v.
näkönen tuo ap:n muksu en ymmärrä mitä kaikki täällä hehkuttaa. Söpö tietty niinkuin KAIKKI lapset, mutta MITÄÄN erikoista ei ap:n lapsessa ole.
itseasiassa tyttö on tosi kaunis. ihanat siniset silmät, kauniin vaaleat hiukset ja nätti leukalinja ja kasvojen muoto ihanine hymyineen.
-heidi, jolla itselläänkin sinisilmäinen vaaleaverikkö tyttö!
eli just niinkuin vähintään puolet suomen 5v tytöistä. esim. meijän muksun tarhassa on kaikki just ton näkösii