Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskautumista yrittävät! Neuvoja tyhmälle! :)

Vierailija
19.07.2010 |

Eli käyttekö yhdynnän jälkeen vessassa? Mä käyn yleensä pissalla ja olen nyt miettinyt että siinähän osa siemennesteestä valuu ulos. Kannattaisiko vaan jäädä makuulle vai eikö ole väliä jos osa tulee pois? Kiitos jos joku jaksaa vastata!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat ylös,n 10 minuuttia selällään lepuutella:)

Vierailija
2/6 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään voitu näyttää toteen, että jalat ylhäällä yhdynnän jälkeen vahvistaisi mahdollisuutta tulla raskaaksi. Todellisuudessa miehen orgasmissa siemenneste tulee sellaisella paineella naisen sisään, että se menee hetkessä pitkälle sisään, eikä pissallakäynti vaikuta mitenkään. Pissa tuleekin ihan eri osoitteesta ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon että jos et heti nouse ylös,ei se mömmö tule niin nopsaan pois kuin jos nouset heti ylös..ei siihen tarvita tieteellisiä tutkimustodisteita:)

Vierailija
4/6 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nousisit samantien ylös ja lorottelisit tunnin vessassa siemennestettä ulos, on siittiöitä jo mennyt miljoonia niin syvälle, ettei valu ulos. Toki tuntuu paljolta se määrä mikä valuu, mutta ei vaikuta raskautumiseen.

Vierailija
5/6 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen varmuuden vuoksi pötkötellyt hetken jalat seinällä :) Eipä tuosta haittaakaan ole.

Vierailija
6/6 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ekasta kierrosta raskaaksi (ennen pillerit) ja "keinot" olivat sekstailua joka toinen päivä ja makoilua sängyllä aina seksin jälkeen 5-20min ennen pesulle menoa. En tiedä oliko näillä sitten vaikutusta vai ei!