G: Missä asiassa olet todella huono?
Minä en osaa piirtää yhtään. Jopa 5v tyttäreni on parempi kuin minä.
Kommentit (32)
olen surkeimpia kuskeja mitä olen koskaan tavannut :(
Mulla on oikeasti jotain vikaa päässä kun tuntuu että on vaikea käyttää käsiä ja jalkoja ja ajatella samaan aikaan ja reagoida nopeasti. Ihmisten on vaikea tajuta tätä ja vaikka mä osaan liikennesäännöt niin saatan mennä ihan lukkoon tilanteen tulleen.
enkä ole kamalan hyvä sosiaalisissa suhteissa
tanssimisessa. Ei ole siihen suuntaan rytmitajua ollenkaan. Laulaa osaan ja soittaa, mutta tanssimisessa (siis edes bassojytke hytkynnässä tai neliövalssissa) olen äärettömän huono.
olen käynyt tanssikurssinkin mutta kun ei tajua niin ei. Minulla on oikeasti rytmitajua ja olen harrastanut musiikkia ja suorittanut ne sävelhapuilun 3/3 kurssit jne... Mutta silti aina tanssiessa tuntuu että mennään ihan väärässä tahdissa riippumatta siitä kenen kanssa tanssitaan. En vaan tajua.
Toi muusikot ei tanssi, eikös se niin mennyt:)
Se joka osaa laulaa ja soittaa muttei tanssia.
Meille kun astuu sisään,saattaa näyttää siltä että onpa siistiä! Voi voi kun näkisitte ihan mihin vaan kaappiin/komeroon/vintille :D Ei sinne sekaan mahdu,tulee lähinnä heitettyä ja sullottua roinat niihin ettei silmää häiritse.Ei täältä talosta kyllä mitään löydäkään vaikka kuinka etsisi..
ompeleminen, kutominen, virkkaaminen...ei taitu eikä kyllä kiinnostakaan..
etsimisessä/löytämisessä. Jätän käsistäni tavaroita sinne tänne enkä sen jälkeen koskaan muista, mihin olen ne jättänyt... Silmälasit ovat lopulta päivien etsinnän jälkeen löytyneet vaatekaappiin sysätyn hupparin taskusta jne...
ja myöskin muu rentoutuminen, jos jokin asia vaivaa mieltä. Nukkuminen siis kyllä muutenkin. En vain kerta kaikkiaan saa "aivoja pois päältä" vaan kelaan asioita tahtomattani. :o( Veemäinen ominaisuus
Myöskään en jaksa panna tavaroita paikalleen kaikenlaisten harrastusten jälkeen, kuten vaikka ompelukoneen käyttö
harmittaa. mut kaikessa en voi olla hyvä :)
enkku ei mee ollenkaan.. ruotti vähä paremmin ja seki huonosti. mutta osaan viittomakieltä :P
ei vaan auttanu enkun tunnilla :D
tanssimisessa. Ei ole siihen suuntaan rytmitajua ollenkaan. Laulaa osaan ja soittaa, mutta tanssimisessa (siis edes bassojytke hytkynnässä tai neliövalssissa) olen äärettömän huono.
Ihmissuhteissa. Olen vain ihan tavattoman huono puhumaan.
Sosiaalisissa tilanteissa. No perus jutut onnistuu, kaupoissa/virastoissa käyminen, mutta juhlat ovat yhtä helvettiä. Menimme esimerkiksi mieheni kanssa naimisiin maistraatissa ja kävimme vain omien vanhempiemme ja sisarusten kanssa sen jälkeen syömässä, koska en halunnut olla huomion keskipisteenä..