Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä asiassa olet todella huono?

Vierailija
19.07.2010 |

Minä en osaa piirtää yhtään. Jopa 5v tyttäreni on parempi kuin minä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huono suuntavaisto, eksyn jatkuvasti

-huono auton ajotaito, jatkuvasti peltiä rutussa

-täysin epämusikaalinen

-en osaa yhtään tanssia

-huono muisti, talo täynnä muistilappuja

Oikeestaan ei tuu mieleen yhtään asiaa missä olisin hyvä.:(

Vierailija
2/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todella huono. Jos oikein tsemppaan, pallo paiskaantuu aika lähellä voimalla maahan. Jos yritän ottaa rennosti, lähtee pallo löysän lyhyen kaaren. Vieläkin kauhumuistoja koulun pesiksestä ym.

Ihmisten tunnistaminen. Tosi noloa, kun ei tunnista ihmistä jonka on tavannut moneen kertaan. Jostain syystä kaikkein vaikeinta on sanoa, oliko ihmisellä silmälasit! Sitä moni kysyy kun kysyy miltä näytti, enkä kertakaikkiaan osaa vastata siihen.

Laulaminen. Kuulen kyllä, kun menee pieleen, mutta ne oikeat äänet vaan ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödytön taito.

No, nukahtamisessa olen kyllä joskus aika surkea.

Vierailija
4/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina unohdan asioita.

Vierailija
5/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin pelkään sitä palloa, ja tuntuu hirvittävältä juosta sekaan hurjasti sätkivään ja potkivaan joukkoon (esim. jalkapallo)...

Ei tule mitään :D

Vierailija
6/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat, sanamuodot yhdyssanat ym

Vierailija
7/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kangasta. Outoa sinänsä, koska olen tosi hyvä tekemään puutöitä ja maalaamaan. Olen aika heikko uimari vaikka osaankin uida, päivittäin olen nytkin käynyt uimassa. Vesi vaan ei ole minun juttu. Sukeltaa en halua ollenkaan. Hiuksia en osaa leikata, en edes tasoittaa lapsen otsatukkaa. Matemaattiset ongelmaratkaisut on ylivoimaisia, samoin yhtälöt sun muut. Fysiikka on ihan hepreaa.

Vierailija
8/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin pelkään sitä palloa, ja tuntuu hirvittävältä juosta sekaan hurjasti sätkivään ja potkivaan joukkoon (esim. jalkapallo)... Ei tule mitään :D

olen myos tosi epamusikaalinen. Harmi,olisis ihana osata soittaa/laulaa kauniisti.

Vierailija
9/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tule kenenkään kanssa toimeen. Kirjoittaminenkaan ei suju enää ollenkaan. Vaikea uskoa että olen aikoinaan kirjoittanut L:n äidinkielestä.

Vierailija
10/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka liittyy tasapainoon. Jopa yhdellä jalalla seisominen voi olla ylivoimaista.

Vierailija
11/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeta siinä sitten lapsille, että tärkeintä ei ole voitto...

Vierailija
12/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa. Pallopelit ja kuulantyöntö oli kouluaikoina yhtä tuskaa, kun se ei lennä niin se ei lennä. Pesäpalloa piti pelata joka ikinen liikuntatunti ja juokseminen, pallon lyöminen ja kiinniottaminen sujuivat ihan hyvin, mutta lentämään en sitä saanut.

6-vuotias kummipoika yritti yhtenä kesänä opettaa, luovutti kun ei saanut oppimaan.

Vierailija
13/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa yhtään edes englantia. En osaa sanoa yhtään kokonaista lausetta englanniksi. Ja vielä vähemmän ymmärrä mitä toinen sanoo. Jäin jo koulussa ala-asteella jälkeen muista. Opiskelunikin kaatui siihen, etten osaa/opi kieliä...

Vierailija
14/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä yksin esim. sienimetsään. Autoillessakin vähän vieraammissa paikoissa mun pitää aina selvittää reitti etukäteen itselleni muistiin tai kirjoittaa ohjeet paperille.

Olen myös ihan surkea juttelemaan puolitutuille ihmisille esim juhlissa. Yleensä seuraan suupalttia miestäni kuin hai laivaa, etten jäisi yksin nurkkaan jupisemaan.

Vierailija
15/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista rytmitajua myöskään. jos epämusikaalisuus luokiteltaisiin vammaksi olisin laitoksessa.

Vierailija
16/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahna.

Vierailija
17/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän noloa, kun en tunnista jokapäiväisiä tuttuja, jos näen heidät vaikka kaupassa. Hyvä, jos oman äitini tunnistan. Kauppareissuilla mies aina vaivihkaa onneksi kuiskaa, kuka tuttu on tulossa juttelemaan tai kuka tervehti. Suuntavaisto on myös olematon.

Vierailija
18/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu kakut eikä pullat

Vierailija
19/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittomakielen oppimisessa, tanssin oppimisessa ekä kasvojen muistamisessa, jos ei mitenkään erikoiset.

Onko mulla joku hahmotushäiriön tapianen, vai miksi näin?

Vierailija
20/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaks askelta oikeelle, sit pyörähdys, yks vasempaan,..." Mulla on hyvä rytmitaju, mutta mihinkään aerobic- tai tanssitunnille ei oo mitään asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä