Tälle päivälle on tullut jo 300 kaloria
- 3 dl greippimehua
- 3 dl jäistä tuoretta ananasta
- rasiallinen kirsikkatomaatteja
Illalla aion syödä vielä höyrytettyjä vihanneksia kookosöljyllä, mutta ärsyttää tuo kalorimäärä.
Kommentit (20)
Jos puoli päivää on mennyt noin vähällä, ja olet silti huolissasi, niin miten kamalasti aiot vetää välipalaksi ja päivälliseksi?
Mä en ole uskaltanut syödä vielä mitään kun ne kalorit niin pelottaa. :(
Jos puoli päivää on mennyt noin vähällä, ja olet silti huolissasi, niin miten kamalasti aiot vetää välipalaksi ja päivälliseksi?
Olen huolissani, koska minun pitää laihtua. Nälkä ei ole. Haluaisin pitää määrän alle 500 per päivä joka päivä paitsi kerran viikossa. Viime viikolla pysyi hyvin jossain 300 kalorissa paitsi perjantaina söin sitten "normaalisti" eli pastaa ja kalaa, yms tavallista.
Ole syömättä jos et halua saada kaloreja. Syömisen tällainen yleisperiaate ja tarkoitus on se että saadaan kaloreja (ynnä suojaravintoaineita).
Olen huolissani, koska minun pitää laihtua. Nälkä ei ole. Haluaisin pitää määrän alle 500 per päivä joka päivä paitsi kerran viikossa. Viime viikolla pysyi hyvin jossain 300 kalorissa paitsi perjantaina söin sitten "normaalisti" eli pastaa ja kalaa, yms tavallista.
Ole syömättä jos et halua saada kaloreja. Syömisen tällainen yleisperiaate ja tarkoitus on se että saadaan kaloreja (ynnä suojaravintoaineita).
Sitähän minä yritän. Anteeksi, kun kirjoitin huolestani tänne.
Alle 500 kaloria päivässähän on ihan nälkäkuuri ja tuhoon tuomittu laihdutustapa, sillä eihän kukaan voi noin vähillä kaloreilla pysytellä kovin pitkään.
ei tämä niin kovin typerä ole, kolmessa päivässä lähti 5 kiloa, nyt on hidastunut niin että kilo per päivä.
olen pysytellyt tällä jo kuukauden
tolla tyylillä!
Eli tuloksena: olen nälkäinen, kiukkuinen laihaläski (eli ehkä tulet hoikaksi, mutta joka paikka höllyy ja löllyy)
Mitä nopeammin laihtuu, sitä suurempi osa laidutetusta on lihasta, ei itse ihraa.
Tarvitset PROTEIINEJA!
paljonko nyt olet kuukaudessa laihtunut, mikä lähtöpaino?
ja ilmeisesti laihtunut sinä aikana 30 kiloa, jos olet kilon päivässä laihtunut. Aikamoinen meininki sulla.
Silti edelleen ihmetyttää miksi olet lähtenyt noin omituiseen dieettiin ja yksipuoliseen ravintoon. Etkö pelkää mitä tuo tekee sun luustolle ja kropalle? Ja mikä on sun tavoite? Mitä sen jälkeen, kun olet saavuttanut tavoitteesi? Uskotko, että voit vielä syödä normaalistikin joskus ilman, että kilot tulee takaisin?
Sitähän minä yritän. Anteeksi, kun kirjoitin huolestani tänne.
siinä nyt vaan käy niin kun mustalaisen hevoselle että kuoli juuri kun oppi olemaan syömättä. Huomiotahan sinä tällä aloituksella haluat, eikös niin?
noi on KILOkaloreita, ei kaloreita.
Toisenakin, jos sä et syö tarpeeksi, sun elimistö menee vaan säästöliekille. Se luulee, että nyt on nälänhätä ja kuluttaa mahdollisimman vähän energiaa. Sen vähän se kuluttaa lihaksista. Liikkua et jaksa. Sitten sun lakkaa tosiaan olemasta nälkä, et syö mitään, mutta et kyllä laihdukaan.
Mä luulen, että laihtuisit tehokkaammin jollain vähän järkevämmällä dieetillä.
en aio kirjoittaa tänne tarkkoja ohjeita koska sellaisesta (pro-anailuun kannustamisesta) voi kuulemma saada syytteen yms ja täällä on paljon nuoria tyttöjäkin.
sen vaan sanon, että ei tule säästöliekkiä kun syö kerran viikossa enemmän. aineenvaihdunta oikein roihahtaa silloin liikkeelle. tietenkään silloin ei saa mässätä jotain herkkuja vaan syödä hyvää, tavallista ruokaa.
pelkästään hedelmiä vaan myös juureksia ja vihanneksia. päivässä saatan syödä 1-2 pähkinää.
Minä olen saanut n.10 kcal tänään,sekin kahvista!Myöhemmin syön kun tulee nälkä...
t.yksi joka ei ap
pelkästään hedelmiä vaan myös juureksia ja vihanneksia. päivässä saatan syödä 1-2 pähkinää.
Muistelen kuulleeni ravitsemusterapeutin suusta, että terve aikuinen tarvitsee noin 1200 kcal:ää pelkästään peruselintoimintojen ylläpitoon.
Aivan syömishäiriöistä touhua. Jos on syömättä, niin varmasti laihtuu kyllä. Ja kuoleekin sitten lopulta. Lycka till vaan, idiootti.
Tuollaisen määrän kaloreitahan saa jo ihan ateriasta, miten pelkästä mehusta ja ananaksesta voi tulla 300 kcal?
syö vaikka jääpaloja loppupäivä niin et pääse lihomaan.