Catering-palvelu pk-seudulla ristiäisiin? Suosittele!
Pienet juhlat kotona suunnitteilla, mutta itse ai jakseta leipoa tai mielellään edes suhata pitkin kaupunkin tilaamassa ja noutamassa tarjoiluja.
Kommentit (5)
Me pidettiin pojalle noin 30 hlö ristiäiset ja yritettiin kysyä tarjouksia, mutta saatiin vain tarjouksia ihan kämäisistä tarjottavista (kaikki tyyliin pasteija + kakku) ja niistä olisi pitänyt maksaa sitten 20 e hlö. Vuotta aikaisemmin saatiin täydet ruuat samasta firmasta häihin noin 25 e/hlö, mutta eivät suostuneet millään ristiäisiin kunnon ruokia tekemään, kun eihän nyt ristiäisissä muuta kuin pasteijoita halutaan syödä.
Lopputuloksena järjestettiin pojan ristiäisiin sitten suuri juustopöytä (oliskohan ollut 7 eri juustoa, paljon leipiä, hedelmiä jne.) eli tosi helppo tehdä ja kakut tilattiin konditoriasta.
Esikoisen ristiäisiin hommasin aikanani konditoriasta erilaisia suolaisia piirakoita (lohta, feta-pinaattia, kinkku-auraa jne) ja sitten oli salaattia ja kakkua.
Molempiin juhliin palkkasin kaverin siskon keittiöön.
Eli mun kokemuksella sanoisin, että tilaa vaikka jostain ne tarjottavat ja maksa jollekin tutulle, että laittaa ne pöytään.
hei! me tilattiin tuolta suolaisia piirakoita ja kakut ja iso lohikeitto,muutakin heiltä muistaakseni löytyy, me ei muita pääruokia haluttu. ihan maittavia olivat eli voin suositella! Osa tuotteista leivottiin itse ja tarjoilu hoitui itse.
Juustopöytä voisikin olla hyvä idea.
En löydä googlella "Piece of Pie"ta, oliko nimi varmasti tuo?
kartanosta kabinetti, toimii hyvin esim. 10-15 hengen porukallekin. Kiva mennä kirkosta valmiiseen pöytään eikä maksanut kauhean paljon.
ja maksa sille.
jos kerran on pienet juhlat...
me on aina tehty itse kaikki eikä se oo mitenkään ylivoimaisen vaikeaa ollu.