Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaimoni näkee minussa?

Vierailija
18.07.2010 |

Joo en tajua mitä hän näkee minussa, olen lihonut 30 kiloo painoni pitäisi olla 85 kiloo. Olen kyllä hoidellut vaimolleni säännöllisesti orgasmit ja seksihommat on muutenkin kunnossa. ongelma on se että jalat ja selkä menivät tapaturmaisesti aika paskaksi, pystyn kyllä kävelemään kotonani. Eikö vaimoni ole ansainnut parempaa?. T masentunut.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tunne vaimoasi enkä sinua. Kysy vaimolta suoraan mitä mieltä on?

Vierailija
2/32 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lihonut 30 kiloo painoni pitäisi olla 85 kiloo.

Läski mies ei ole kovin kiihottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei 30 lisäkiloa haittaa.

Vierailija
4/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä rakastavat ihmistä vartalon sisällä. Voi kun miehetkin tekisivät näin.

Vierailija
5/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa ja hän sanoo että vaikka olen lihonut hän rakastaa minua silti, olen kuulemma luonteeltani se sama jota hän on rakastanut ennenkin. Seksielämämme on laadukasta kiloista huolimatta, vaimoltani olen kysynyt siitäkin asiasta

ja hän saa orgasmit niinkuin ennenkin, onneksi näin.

Vierailija
6/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin naisen kanssa on parempi paneskella pimeässä. Toki olisi mukavaa, kun voisi iän myötä kiihottua vähemmän visuaalisista asioista, mutta ei se naisen "ihminen vartalon sisällä" yleensä kehity kiihottavammaksi kropan rupsahtaessa. Eli muistakaa miehet ottaa sellainen nainen lämänkumppaniksi, jolla on pään sisälläkin jotain kiihottavaa ja kiinnostavaa.

Vierailija
7/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole pinnallinen kuten 99% ihmiset nykyään on. Vaimosi taitaa kuulua myös tähän vähemmistöön. Et ole halunnut loukkaantua etkä menettää elämääsi näin, kohtuutonta että edes itse syyttelet itseäsi siitä! Kuulostat oikein hyvältä mieheltä vaimollesi.

Vierailija
8/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hanki uusia vaatteita, sinulle riittää, että vaatteet ovat puhtaat? Autossakin on pääasia, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Et varmaan myöskään meikkaa, se vasta pinnallista onkin!

minä en ole pinnallinen kuten 99% ihmiset nykyään on.

Vierailija
9/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sillä on jokin läskifetissi

Vierailija
10/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hanki uusia vaatteita, sinulle riittää, että vaatteet ovat puhtaat? Autossakin on pääasia, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Et varmaan myöskään meikkaa, se vasta pinnallista onkin!

minä en ole pinnallinen kuten 99% ihmiset nykyään on.

Ja on todennäköisesti läski.

Vierailija
11/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä tekeekin. Harmiksi vaan naisissakin on aika paljon näitä pinnallisuuteen tuijottajia. Miksipä sinäkin olet ottanut pinnallisen miehen? Mitkä asiat olivät sinulle tärkeitä kun puolisosi valitsit?

M34

Vierailija
12/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lompakkoa

Vierailija
13/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa seksin ja ulkonäön takia? Ovatko he siis tyhmiä, aivottomia, mutta eivät pinnallisia?

Vierailija
14/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi jos vaimosi pitää sinusta sellaisena kun olet

onko tässä ongelmaa? kyllähän sinä voit jotain lihavuudellesi jotain tehdä. Yllätä vaimosi ja koeta laihduttaa jooko.

Vierailija
15/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa seksin ja ulkonäön takia? Ovatko he siis tyhmiä, aivottomia, mutta eivät pinnallisia?

Nämä naiset ovat joko varattuja tai sitten haavelilevat miehestä puolisoa itselleen.

M34

Vierailija
16/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasosa suomalaisista (vähintään!!) on ylipainoisia, joten tämä faktakin kaiketi kertoo ettei se ole niistä kiloista kiinni. Suurimmalla osalla ylipainoisistakin on parisuhde tai seksielämää. Ap:lle; mieti mitä itse arvostat ja näet vaimossasi. Ulkonäkö taitaa olla vain pienen pienbi osa sitä, joten miksi hänkään nostaisi sinun ulkonäköäsi erityisen merkittäväksi asiaksi?

Vierailija
17/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on ihmiset pinnallisia. Jos on naimisiin menty ja luvattu rakastaa niin sitä voi rakastaa huolimatta ulkonäön muuttumisesta. Kyllähän ne monet vanhuksetkin pysyvät naimisissa vielä kuolemaansa asti ja on niilläkin varmasti seksielämää. Mä en oo pinnallinen ihminen mutten rumakaan. Se ettei oo pinnallinen niin ei heti tarkoita ettei huolehtisi ulkonäöstään niinkuin normaalit ihmiset jne.

N

Vierailija
18/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei 30kg:n nousu vie naisen rakkautta. Jos vaimosi rakkaus katoaa sen takia, sitä ei ole koskaan ollutkaan. Enkä uskoisi miehen vammautumisen vaikuttuvan kun kerta olette yhä lähekkäin ja harrastatte (vaimoasikin tyydyttävää) seksiä.

Vierailija
19/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei 30kg:n nousu vie naisen rakkautta.

Mutta seksihalut se kyllä veisi ainakin minulta.

Vierailija
20/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie tuo painonnousukaan seksihaluja, ei ne halut ole ulkonäöstä kiinni, jos on päädytty naimisiin, siinä ei oo paskan väliä toisen ulkonäölllä vaan ne on ihan muut jutut jotka sytyttää. Eiköhän ap:n vaimoa sytytä eniten se että hän tietää mitä on luvassa kun petipuuhiin aletaan. Kuka tahansa haluaa kun tietää että hyvää on luvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan