Mitä vaimoni näkee minussa?
Joo en tajua mitä hän näkee minussa, olen lihonut 30 kiloo painoni pitäisi olla 85 kiloo. Olen kyllä hoidellut vaimolleni säännöllisesti orgasmit ja seksihommat on muutenkin kunnossa. ongelma on se että jalat ja selkä menivät tapaturmaisesti aika paskaksi, pystyn kyllä kävelemään kotonani. Eikö vaimoni ole ansainnut parempaa?. T masentunut.
Kommentit (32)
olen lihonut 30 kiloo painoni pitäisi olla 85 kiloo.
Läski mies ei ole kovin kiihottava.
yleensä rakastavat ihmistä vartalon sisällä. Voi kun miehetkin tekisivät näin.
Vaimoni kanssa ja hän sanoo että vaikka olen lihonut hän rakastaa minua silti, olen kuulemma luonteeltani se sama jota hän on rakastanut ennenkin. Seksielämämme on laadukasta kiloista huolimatta, vaimoltani olen kysynyt siitäkin asiasta
ja hän saa orgasmit niinkuin ennenkin, onneksi näin.
Läskin naisen kanssa on parempi paneskella pimeässä. Toki olisi mukavaa, kun voisi iän myötä kiihottua vähemmän visuaalisista asioista, mutta ei se naisen "ihminen vartalon sisällä" yleensä kehity kiihottavammaksi kropan rupsahtaessa. Eli muistakaa miehet ottaa sellainen nainen lämänkumppaniksi, jolla on pään sisälläkin jotain kiihottavaa ja kiinnostavaa.
minä en ole pinnallinen kuten 99% ihmiset nykyään on. Vaimosi taitaa kuulua myös tähän vähemmistöön. Et ole halunnut loukkaantua etkä menettää elämääsi näin, kohtuutonta että edes itse syyttelet itseäsi siitä! Kuulostat oikein hyvältä mieheltä vaimollesi.
Et hanki uusia vaatteita, sinulle riittää, että vaatteet ovat puhtaat? Autossakin on pääasia, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Et varmaan myöskään meikkaa, se vasta pinnallista onkin!
minä en ole pinnallinen kuten 99% ihmiset nykyään on.
Et hanki uusia vaatteita, sinulle riittää, että vaatteet ovat puhtaat? Autossakin on pääasia, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Et varmaan myöskään meikkaa, se vasta pinnallista onkin!
minä en ole pinnallinen kuten 99% ihmiset nykyään on.
Ja on todennäköisesti läski.
Osa miehistä tekeekin. Harmiksi vaan naisissakin on aika paljon näitä pinnallisuuteen tuijottajia. Miksipä sinäkin olet ottanut pinnallisen miehen? Mitkä asiat olivät sinulle tärkeitä kun puolisosi valitsit?
M34
kanssa seksin ja ulkonäön takia? Ovatko he siis tyhmiä, aivottomia, mutta eivät pinnallisia?
Moi jos vaimosi pitää sinusta sellaisena kun olet
onko tässä ongelmaa? kyllähän sinä voit jotain lihavuudellesi jotain tehdä. Yllätä vaimosi ja koeta laihduttaa jooko.
kanssa seksin ja ulkonäön takia? Ovatko he siis tyhmiä, aivottomia, mutta eivät pinnallisia?
Nämä naiset ovat joko varattuja tai sitten haavelilevat miehestä puolisoa itselleen.
M34
Kolmasosa suomalaisista (vähintään!!) on ylipainoisia, joten tämä faktakin kaiketi kertoo ettei se ole niistä kiloista kiinni. Suurimmalla osalla ylipainoisistakin on parisuhde tai seksielämää. Ap:lle; mieti mitä itse arvostat ja näet vaimossasi. Ulkonäkö taitaa olla vain pienen pienbi osa sitä, joten miksi hänkään nostaisi sinun ulkonäköäsi erityisen merkittäväksi asiaksi?
sitä on ihmiset pinnallisia. Jos on naimisiin menty ja luvattu rakastaa niin sitä voi rakastaa huolimatta ulkonäön muuttumisesta. Kyllähän ne monet vanhuksetkin pysyvät naimisissa vielä kuolemaansa asti ja on niilläkin varmasti seksielämää. Mä en oo pinnallinen ihminen mutten rumakaan. Se ettei oo pinnallinen niin ei heti tarkoita ettei huolehtisi ulkonäöstään niinkuin normaalit ihmiset jne.
N
Mutta ei 30kg:n nousu vie naisen rakkautta. Jos vaimosi rakkaus katoaa sen takia, sitä ei ole koskaan ollutkaan. Enkä uskoisi miehen vammautumisen vaikuttuvan kun kerta olette yhä lähekkäin ja harrastatte (vaimoasikin tyydyttävää) seksiä.
Mutta ei 30kg:n nousu vie naisen rakkautta.
Mutta seksihalut se kyllä veisi ainakin minulta.
Ei vie tuo painonnousukaan seksihaluja, ei ne halut ole ulkonäöstä kiinni, jos on päädytty naimisiin, siinä ei oo paskan väliä toisen ulkonäölllä vaan ne on ihan muut jutut jotka sytyttää. Eiköhän ap:n vaimoa sytytä eniten se että hän tietää mitä on luvassa kun petipuuhiin aletaan. Kuka tahansa haluaa kun tietää että hyvää on luvassa.
kun en tunne vaimoasi enkä sinua. Kysy vaimolta suoraan mitä mieltä on?